Wel, 2 jaar geleden ging ik 'na' oud en nieuw nog even achter mijn PC. Destijds had ik een dualboot systeem tussen Windows NT en een RedHat-cloon (schaam)...
Ik zat dus te spelen onder Linux, aan het uitzoeken hoe 'dat nou zit onder Linux met die devices' en dat terwijl ik al een beetje aangeschoten en zeer moe was ('t was rond 3 uur 's nachts, ik kon niet slapen)...
Voor mijn gevoel was ik bezig met het kopieren van floppies. Dus deed ik eerst "dd if=/dev/fd0 of=floppy.img" om het image te creeeren en dan in mijn suffe kop "dd if=floppy.img of=/dev/hda1" (vraag me bij god niet hoe ik daarbij kwam

)...
Ik controleerde de floppy, maar zag dat deze niet beschreven was, dus probeerde ik het weer (maar typte het dus wel goed in).. Alles goed, computer shutdown. "Weer iets bijgeleerd", dacht ik
De volgende ochtend keek ik wel een beetje raar uit mijn ogen bij het starten van mijn PC
Mocht ik alles opnieuw installeren
Ook was ik ooit eens zo suf om mijn FreeBSD 3.3 systeem 'gewoon' uit te zetten. Bij de volgende start kreeg ik louter chinese tekens
Ach ja, ik zal moeten nadenken over andere dingen... 't zijn er zat, hebben vaak met vermoeidheid te maken
Marc slaapte vroeger soms 'niet'...