Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Worden mensen zoals jij niet geblokkeerd ofzo ? ksnap niet waarom je zoiets zegt. Je zou ervan opkijken hoeveel mensen anders eten en leven als jij en dan heb ik het niet over godsdiensten. Er zijn veganisten, vegetariërs, mensen die gewoon iets niet lusten. Zij eten ook anders, moeten ze daarom bespot worden? Jij wilt ook niet anders behandelt worden door jou overtuigingen? Jij bent even mens als anderen. en anderen zijn even mens als jij, wat je ook eet of gelooft.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Nee maar, waarom haal je dan niet datgene wat je in gedachten had? Dat lijkt me toch een redelijk goed kado.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
doe maar een slotje Niemand reageert op de topic zelf waarom ik zo reageer is omdat ik zo'n opmerkingen beu ben. Ik ben zelf Belgische, verkeer al 3 jaar met Moslim. Tzijn geen slechte mensen hoor.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En bovendien hoeft het, volgens mij, niet te verschillen wat cadeautjes van moslims en niet-moslims betreft. Een cadeautje is een cadeautje. En cadeautjes krijgen, vindt iedereen wel fijn. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als de TS nou niet serieus was, ok, maak er een spamthread van, maar dat was denk ik hier niet de bedoeling.
||
Citaat:
Ongelofeloos is volgens mij niet eens een woord. Het is ongelofelijk of zinloos, doelloos e.d. Serieuze ontopic reactie: waarom zou je voor een Islamitisch paar iets anders kopen? S. zegt dat het niet hoeft. ![]() Op lifestyle hebben ze volgens mij een cadeau topic.
||
Citaat:
Heb je wel een punt en als er een symbool van een enveloppe staat, ren je naar de eerste de beste kantoorboekhandel en koop je 500 enveloppen.
||
Citaat:
ik vind het zo (let op arrow!) ONGELOFELIJK dom als mensen erbij zetten "kadotip: envelop" |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik wou even laten weten dat ik wel in staat ben om grammaticaal correcte zinnen te maken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Waarom schreef je voorheen zo euhm.. anders dan? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar waarom dan? zit daar een gedachte achter? zo ja wat dan? |
![]() |
||
Citaat:
niet zon ding uit de machine voor een eurie.. zon speldje met een soort afbeelding erop, het kost gemiddeld zo rond de 20-30 eu er zit een soort rood lintje aan, en vaak krijgen ze dat op de bruiloft, het is een soort geluksspeldje/verwensing naar een gelukkig huwelijk niet lullen over dingen zonder dat je weet wat het precies is met je eurie troep..
||
Citaat:
![]() Ik denk dat de moslims die ik ken, de humor er wel van zouden inzien. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Opzich heb je wel een punt, maar als je het even in "normaal" Nederlands opschrijft denk ik dat je wat serieuzer genomen wordt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|