Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2005, 15:49
MJM
MJM is offline
Nu de vakantie begint te naderen is iedereen natuurlijk weer hard op zoek naar vakantiewerk. Nu vroeg ik me af waar de forummer deze vakantie gaat werken! En was dit je eerste keus, of heb je voor het geld gekozen?

TS begint: Ga deze zomer weer lekker me geld verdienen op het terras. Voor het geld hoef ik het zeker niet te doen aangezien ik 'slechts' €5,50 krijg vanwege horeca CAO, maar doe het gewoon omdat ik het erg leuk vind!

Ik zou zeggen brand los!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-06-2005, 16:03
Eline87
Eline87 is offline
Hoi ik ga vakantiewerk doen in een verpleegtehuis heb ik donderdag te horen gekregen.
Verdien denk ik het minimloon voor 18 jarige.
Vind het heel leuk want wil er ook mijn baan van maken in de zorg bejaardenverzorgster.
Ik ga 5 weken werken in de vakantie
Heb dit jaar examen gedaan vmbo niveau 2 ga volgend jaar naar Roc Eindhoven de zorg voor ouderen.
Oud 05-06-2005, 16:10
rare kwast
rare kwast is offline
ik ga volgende week maandag in gesrpek over mijn uren, kan sowieso terecht waar ik afgelopen 2 jaar ook gezeten heb
in de thuiszorg...
beetje op mn fiets van huis naar huis van 19.00 tot 23.00 voor 10 euro per uur..
ik vind het heerlijk en leuk om te doen
Oud 05-06-2005, 16:14
Verwijderd
ik ga gewoon werken waar ik op zaterdag ook werk
alleen nu 4/5 dagen per week

ik zou wel voor ander vakantiewerk kunnen kiezen, maar goed, ik had deze baan sowieso al

het is overigens bij een kwekerij
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 16:29
Roos
Roos is offline
Ik ga gewoon extra werken bij m'n bijbaantje. Hoeveel & hoelang, dat zie ik nog wel!
Oud 05-06-2005, 16:30
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
ik ga denk ik gewoon weer wat meer werken bij AH al werk ik normaal al zo'n 20 uur in de week.
In week 29 is van onze afdeling op mij na de hele leiding weg (de VM, de VS en 1 van de 2 (ik ben de andere) vulploegleiders)
Dus moet eigelijk dan 6 avonden werken, tja wat je gaat doen maar ik zie het dan wel effe, en daarna weer lekker beetje normale uren werken :-) 20 uur is opzich meer dan zat
Oud 05-06-2005, 16:39
sgaapje
sgaapje is offline
Ik ga werken als uitzendkracht bij Tempo Team. Als het goed is kan ik dan best veel uren draaien. Het is vooral horeca en magazijn werk. Het loon verschilt per baantje
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 16:53
Nyawa
Ik blijf sowieso werken bij de bibliotheek, daar werk ik nu op de vrijdagavond en zaterdagochtend ook al; ik krijg nog een gesprek over of ik wel of geen extra uren kan krijgen. Als er werk te vinden is (wat maakt me niet zo heel veel uit, überhaupt werk vinden is al moeilijk genoeg), wil ik graag nog een tweede baantje erbij nemen (ma t/m wo overdag bijv.) dus ik heb me al bij een stuk of vier uitzendbureau's ingeschreven en wat sollicitatiebrieven verstuurd, maar helaas heb ik nog niets gehoord...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 17:19
Lynn
Lynn is offline
Ga in de thuiszorg werken. Minimaal 2 weken en maximaal 5, daar moet ik binnenkort nog voor op gesprek.
Oud 05-06-2005, 17:31
ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Ik ga in Ierland in een hotel werken. Ik ga hier werken omdat 't me leuk lijkt, niet om 't geld. Als ik voor 't geld zou werken dan zou ik wel in NL gebleven zijn

Weet ongeveer wat ik ga verdienen.. zo rond de 250 euro. Weet alleen niet of 't perweek of per maand is
Oud 05-06-2005, 18:37
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Ik ben nog zoekende . Een ander baantje had ik niet gekregen dus ik ben weer hard zoekende. Ik zoek vakantiewerk maar ook sowieso een baantje voor een uur of acht tijdens het collegejaar. Morgen maar eens de stad afspeuren en inschrijven bij uitzendbureaus.
Ik kan sowieso aan de slag bij de thuiszorg, maar dat heb ik eigenlijk wel een beetje gehad en doe liever deze zomer wat anders .
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 18:57
Verwijderd
Ik blijf gewoon bij McDonald's werken
Met citaat reageren
Oud 05-06-2005, 18:58
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik werk nu als caissiere bij de c1000 en ga dat in de vakantie ook doen, alleen dan zo'n 30 uur per week.
Niet het meest leuke werk, maar lichamelijk niet zwaar en ik kan het het hele jaar doen.
Oud 05-06-2005, 19:23
mirrie-1986
mirrie-1986 is offline
ik heb me aangemeld bij Icare voor thuiszorgwerk en laatst heb ik telefoontje gehad en ik word ook ingeroosterd. Verdien dan 8,18 bruto per uur, maar aangezien daar toch niet zoveel van afgaat..
Oud 05-06-2005, 19:31
Yps
Yps is offline
Etosch.
Oud 05-06-2005, 19:43
zus en zo
zus en zo is offline
ik ga lekker wat meer werken bij de naschoolse opvang (alleen is het in de schoolvakantie natuurlijk hele dag opvang). voor ongeveer 11 euro netto per uur
Oud 05-06-2005, 20:38
Roslyn
Roslyn is offline
Ik werk nu in een koffie & bagelzaak. Het is gezellig, leuk is wat overdreven. Maar ik ga er zeker niet met tegenzin heen. Ik doe het toch wel voor het geld. Het verdiend erg goed, en kan het allemaal goed gebruiken.
Oud 05-06-2005, 20:56
Kimisa
Kimisa is offline
Is het te laat om nu nog in te schrijven bij een uitzendbureau? Momenteel loop ik folders, ik krijg er een extra wijk bij. De c1000 had een vacature, daar heb ik op gereageerd. Verder nog niets.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 08:32
Yolcu
Yolcu is offline
Ik ga 3 maanden in Turkije werken. Ik doe het voor de ervaring, zeker niet voor het geld want anders zou ik net zo goed in Nederland kunnen blijven.
Oud 06-06-2005, 09:30
Verwijderd
Ik ga weer in de thuiszorg werken, ik geloof een week of 5 fulltime Dat doe ik omdat het heel goed verdient
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 10:28
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik weet nog niet of ik kan werken en ik ben dus ook nog niet echt op zoek. Ik hoop wel dat als ik nog wil werken dat ik dit jaar wel iets anders kan doen dan in de pluk want dat was me lichamelijk echt te zwaar en het werd eigenlijk ook best slecht betaald.
Oud 06-06-2005, 12:21
-eszy-
-eszy- is offline
Momenteel werk ik bij Marskramer, maar ik zoek ook naar een 2de baan!!! Vandaag even sollicitatieformulier inleveren bij MC donalds.. Als k daar niet aangenomen wordt wil ik schoonmaakwerk doen
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 14:22
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik werk de halve vakantie bij de thuiszorg: schoonmaken bij hulpbehoevende mensen. Is okay, ik werk er nu ook al (ivm stoppen van studie) maar begin het wel een beetje zat te worden. Ben blij als ik in september weer naar school kan.

Voor dan zoek ik een baantje in een kledingwinkel. Kan iemand mij vertellen of het leuk werken is in een kledingwinkel (beetje richting de veromoda, sting ed)?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 14:43
Fieneke
Fieneke is offline
ik ga in het ziekenhuis werken, huishoudelijk werk, k vind t wel leuk, heb ik tenminste wat te doen in de vakantie, ik ga er een maand werken, van 8 tot 12, ik doe het niet voor het geld, al is het wel een leuk extraatje.
Oud 06-06-2005, 19:48
Sasbeest
Sasbeest is offline
Ik ga een week oppassen op mijn twee oppaskindjes (4,5 en 3 jaar). Ze gaan eerst met het hele gezin2 weken op vakantie, en dan komen de kinderen naar huis en pas ik een week op. Ze moeten die week allebei naar school/peuterspeelzaal, dus het zijn geen volle dagen. Heb er erg zin in!

Verder ga ik een paar dagen vrijwilligerswerk doen bij speldagen voor kinderen.
Oud 07-06-2005, 12:52
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 05-06-2005 @ 17:10 :
ik ga volgende week maandag in gesrpek over mijn uren, kan sowieso terecht waar ik afgelopen 2 jaar ook gezeten heb
in de thuiszorg...
beetje op mn fiets van huis naar huis van 19.00 tot 23.00 voor 10 euro per uur..
ik vind het heerlijk en leuk om te doen
waar woon jij? lijkt mij ook wel wat
Oud 07-06-2005, 12:54
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
zus en zo schreef op 05-06-2005 @ 20:43 :
ik ga lekker wat meer werken bij de naschoolse opvang (alleen is het in de schoolvakantie natuurlijk hele dag opvang). voor ongeveer 11 euro netto per uur
nice zoiets heb ik nu voor stage (in amsterdam)

oké, zelf werk ik bij de ah, alweer bijna 2 jaar.
ik ga kijken of ik iets leuks kan vinden en anders blijf ik gewoon daar in de zomer werken. hopelijk dan voor 30 uur in de week oid.
als ik wel ergens leuk vakantiewerk vind, maar dit dan alleen voor de zomer kan doen, dan blijf ik denk toch bij de ah... zodat ik na de zomer ook nog steeds een baantje heb
Oud 07-06-2005, 16:25
MB
MB is offline
Ik werk nu al 2 dagen bij de norma matrassenfabriek... Beetje saai werk, maar werken wel grappige mensen en is wel gezellig enzo. Er is hier in de omgeving echt helemaal niks fatsoenlijks0 te vinden, dus je moet wat.

Ik moet s'ochtends matrassen inladen en s'middags moet ik matrassen op een pallet leggen en met een Pony (soort heftruck achtig geval) naar de laadhal brengen om die de volgende morgen weer in te laden.

En matrassen zijn echt superzwaar
Oud 11-06-2005, 15:22
Gambokkur
Gambokkur is offline
Ik zoek geen vakantiejob want ik doe volgend (academie)jaar 2 jaar ineen (ben student), zal dus de hele zomer blokken.
Ik vraag me trouwens af waarom die vakantie altijd zolang moet duren. Studenten zouden veel sneller kunnen afstuderen moest het maar 2 weken duren. Alst student wil ik studeren en niet elk jaar rond maart alle interimburo's platlopen en formulierkes invullen, om te horen dat ze toch nix hebben
Al een geluk dat het mogelijk is om 2 jaar ineen te doen
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 16:02
Breg
Breg is offline
ik ga 6 weken lang in een verzorgingtehuis werken op een afdeling met (zwaar) demente ouderen. Het verdient goed (bijna 5 euro per uur, terwijl het minimumloon onder de 4 euro ligt), maar daar doe ik het niet alleen voor, het lijkt me zwaar maar ook wel mooi werk. Het enige nadeel is dat het redelijk lang reizen is.
Oud 11-06-2005, 16:05
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
Breg schreef op 11-06-2005 @ 17:02 :
het lijkt me zwaar maar ook wel mooi werk.
Tot je hun stront moet opkuisen.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 16:25
Roos
Roos is offline
Citaat:
Gambokkur schreef op 11-06-2005 @ 17:05 :
Domme sukkel
Oud 11-06-2005, 16:39
Konijn
Konijn is offline
Heb nog niet te horen gekregen of het door gaat, maar ik hoop dat ik weer zoals elk jaar hier in het dorp op de fabriek kan werken.
Ik werk dan op één van beide laboratoria, halve daagjes en dat verdient inderdaad lekker (bijna 10 euro per uur netto).
Maar doe het ook zeker omdat ik het leuk vind .
Oud 11-06-2005, 16:42
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
Konijn schreef op 11-06-2005 @ 17:39 :
Heb nog niet te horen gekregen of het door gaat, maar ik hoop dat ik weer zoals elk jaar hier in het dorp op de fabriek kan werken.
Ik werk dan op één van beide laboratoria, halve daagjes en dat verdient inderdaad lekker (bijna 10 euro per uur netto).
Maar doe het ook zeker omdat ik het leuk vind .
Wat is er mis met gewoon werken voor het geld ?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 16:57
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
Roos schreef op 11-06-2005 @ 17:25 :
Domme sukkel
Oe oe oe oe, heb ik een verkeerde snaar aangeraakt ? ben je incontinent mss ?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 18:13
Mara
Mara is offline
Waarschijnlijk ga ik gewoon wat meer uren maken.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2005, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Gambokkur schreef op 11-06-2005 @ 17:57 :
Oe oe oe oe, heb ik een verkeerde snaar aangeraakt ? ben je incontinent mss ?
Dat niet denk ik, maar zonder opleiding mag je dat niet eens
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 02:16
Onlyme
Onlyme is offline
Ik ga in een fotostudio werken. Daarnaast ook een hoop freelance fotografieopdrachten.

Het eerste zal wel aardig gaan verdienen (>10 euro per uur) en bij het tweede is het irrelevant wat het per uur oplevert, maar lucratief is het zeker.

Laatst gewijzigd op 12-06-2005 om 02:18.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2005, 12:05
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Gambokkur schreef op 11-06-2005 @ 17:42 :
Wat is er mis met gewoon werken voor het geld ?
Ik werk ook wel voor het geld en dat wil ik ook best zeggen, maar ik bedoelde, als ik een baantje had dat minder zou verdienen zou ik het ook doen.
(Bovendien ligt het voor mij ook een beetje anders omdat ik het hele jaar door alleen thuis zit, en in de zomer dus contacten heb met collega's , dus werk ik ook echt omdat ik het leuk vind )
Oud 12-06-2005, 22:57
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Gambokkur schreef op 11-06-2005 @ 17:05 :
ik hoop voor je dat er iemand is tegen de tijd dat jij hulp nodig hebt omdat je oud wordt of misschien wel in het ziekenhuis komt te liggen...
ik laat je iig in je stront liggen
Oud 12-06-2005, 22:57
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 07-06-2005 @ 13:52 :
waar woon jij? lijkt mij ook wel wat
alphen maar doe wel een opleiding die kant uit...sterker nog ben dan afgestudeerd werk benee mn niveau
Oud 13-06-2005, 00:37
Verwijderd
Ik ben voor deze maand ook nog op zoek naar vakantiewerk, heeft iemand nog tips ofzo of handige sites? Het werk opzich maakt me niet zoveel uit.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 10:15
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 12-06-2005 @ 23:57 :
ik hoop voor je dat er iemand is tegen de tijd dat jij hulp nodig hebt omdat je oud wordt of misschien wel in het ziekenhuis komt te liggen...
ik laat je iig in je stront liggen
Dat zal nooit gebeuren
Niemand zal ooit mijn stront moeten opkuisen. Ik maak er zelf wel een eind aan wanneer ik niet meer voor mezelf kan zorgen

Jij bent allicht zo 1 die krampachtig verder wil leven en de mensen tot last zal zijn, ik ben niet zo.

btw : wat is "iig" ?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 12:08
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Gambokkur schreef op 13-06-2005 @ 11:15 :
Dat zal nooit gebeuren
Niemand zal ooit mijn stront moeten opkuisen. Ik maak er zelf wel een eind aan wanneer ik niet meer voor mezelf kan zorgen

Jij bent allicht zo 1 die krampachtig verder wil leven en de mensen tot last zal zijn, ik ben niet zo.

btw : wat is "iig" ?
iig is in ieder geval...
en daarnaast kan het ineens zo zijn dat je morgen wordt aangereden en met letsels in t ziekenhuis komt te liggen...
en NEE ik maak er zelf echt wel optijd een eind aan hoor...mij kom je niet tegen bij de 50+ clus
Oud 13-06-2005, 14:28
Mrs Mojo Risin
Mrs Mojo Risin is offline
Ik ga meer werken.. in de ijssalon
verdien gewoon minimum jeugdloon voor 15,, maar ik red me er wel mee
Oud 13-06-2005, 18:23
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 13-06-2005 @ 13:08 :
iig is in ieder geval...
en daarnaast kan het ineens zo zijn dat je morgen wordt aangereden en met letsels in t ziekenhuis komt te liggen...
en NEE ik maak er zelf echt wel optijd een eind aan hoor...mij kom je niet tegen bij de 50+ clus
Ga je zo vroeg heengaan ?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 18:41
fractuur
fractuur is offline
Ik blijf gewoon bij AH werken, ik word 18 volgende week, en dus ga ik nog net meer verdienen als ik 8 uur per dag ga draaien. En ik geloof dat ze me wel kunnen gebruiken, en ik ben allang blij dat ik geen baantje hoef na te jagen. Tis gezellig en ik vermaak me prima.
Oud 14-06-2005, 11:58
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Gambokkur schreef op 13-06-2005 @ 19:23 :
Ga je zo vroeg heengaan ?
vast wel...
en ga gaan is dubbel
ga je zo vroeg heen of denk je zo vroeg heen te gaan
Oud 14-06-2005, 14:39
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 14-06-2005 @ 12:58 :
vast wel...
en ga gaan is dubbel
ga je zo vroeg heen of denk je zo vroeg heen te gaan
Ik ga werken.
Ik ga heengaan.

Geen verschil toch ?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 15:06
bracelance
bracelance is offline
Ik ga in de vakantie 2 maanden de administratie van een bedrijf verzorgen. Vorig jaar ben ik animateur en barman geweest op een camping in Frankrijk, dat is wel een aanrader...
Reageren

Regels voor berichten