Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2005, 17:22
Verwijderd
Ik heb gisteren een savegame gemaakt, en als ik die nu laad, dan ziet de prins er ineens uit als een zombie, zwart/grijs, lichtgevende ogen en allemaal spul dat om hem heen fladdert.
Gisteren was dit echt nog niet zo. Ook als ik nu oudere savegames laad, dan ziet ie er zo uit...wat is dit voor ongein?

Ik kan trouwens geen screenshots maken in PoP:WW ... printscreen doet het zelfs niet. Iemand enig idee waarom of hoe het wel kan? Gamecam werkt ook niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-06-2005, 17:26
Jolt
Jolt is offline
F12?

Waarschijnlijk fucked up save game.
Oud 15-06-2005, 19:32
Bart
Bart is offline
na een tijdje wordt je die zombie in het spel, het hoort dus wel in het spel, maar waarom je hem al vroeg bent, weet ik niet
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 22:00
Verwijderd
Ben het net tegengekomen op het forum van de officiele site. Is een bug die te maken heeft met het saven in portal-rooms. Als je te vroeg (door deze bug) een zombie/wraith wordt, kun je bepaalde puzzels niet oplossen schijnt...dus terug naar een save een heel eind terug voor de time-jump
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 15:21
maximeus
maximeus is offline
je wordt op een gegeven moment een zombie ja...en je kan WEL screenshots maken --> je moet gewoon de printscreen gebruiken, en dan worden deze screens automatisch in de map opgeslagen waar je POP hebt geinstalleerd.....
Oud 20-06-2005, 20:52
HFL!
HFL! is offline
komt er geen update voor dan?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2005, 22:42
Verwijderd
Is blijkbaar wel in de maak.

Ik zit nu ook met het probleem dat 'ie constant crasht, zonder nadere uitleg (alleen "The game ended unexpectedly"... NO SHIT ).

Maar volgens mij is dat ook pas sinds ik Iron Wrath voor Raven Shield geinstalleerd heb...(ook Ubisoft), die overigens ook steeds crasht (RvS en AS kan ik gewoon spelen, alleen op de maps van IW crasht ie steeds).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten