Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2005, 16:23
dwight88
dwight88 is offline
hey mensen,

(heb gezocht, maar kon mn antwoord niet zo snel vinden).
ik heb op dit moment een postbank-studentenrekening en kan 1000 euro roodstaan. Wanneer ik naar het buitenland ga, geldt deze limiet dan net zo als in nederland, dwz pinnen tot de -1000? of aat dat in het buitenland anders (ik ga naar spanje op vakantie, vandaar de vraag )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-06-2005, 16:27
Verwijderd
Dat weet ik niet, maar ik zou denken van wel, omdat immers bij een PIN-transactie of een geldopname in het buitenland evengoed een directe verbinding tot stand wordt gebracht met de bank. Dus dan is er ook de mogelijkheid om te bekijken of je nog op kunt nemen. Voor een bank is een klant die rood staat helemaal niet zo bijzonder, het is gewoon wat getalletjes veranderen in de bestedingslimiet.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 10:17
Neiu
Neiu is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 15-06-2005 @ 17:23 :
hey mensen,

(heb gezocht, maar kon mn antwoord niet zo snel vinden).
ik heb op dit moment een postbank-studentenrekening en kan 1000 euro roodstaan. Wanneer ik naar het buitenland ga, geldt deze limiet dan net zo als in nederland, dwz pinnen tot de -1000? of aat dat in het buitenland anders (ik ga naar spanje op vakantie, vandaar de vraag )
Bij mij wel , ik kon gewoon rood staan op vakantie en alsnog geld pinnen en ik zie niet in, waarom dat bij jou niet zou kunnen.
Oud 16-06-2005, 11:37
Hakuna
Hakuna is offline
Rood staan en toch op vakantie gaan, zou het niet beter zijn om eerst eens jou giro rekening in het zwart te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2005, 13:00
coopergirl
coopergirl is offline
Afgelopen winter was ik op vakantie naar Turkey, heb met zowel postbankpas als rabobankpas kunnen pinnen terwijl ik blut was.. Ofwel; dat gaat samen.. (Hoewel het prettiger voelt met voldoende geld op reis te gaan)
Oud 17-06-2005, 14:23
dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Cornel schreef op 16-06-2005 @ 12:37 :
Rood staan en toch op vakantie gaan, zou het niet beter zijn om eerst eens jou giro rekening in het zwart te krijgen.
dat staatie ook wel hoor haha. punt is alleen dat wanneer ik daar ben een vrij fors bedrag wordt afgeschreven, waardoor ik wel rood kom te staan. niet dat ik dan in ene nergens meer bijkan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten