Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2005, 19:08
dwight88
dwight88 is offline
komende zomer ga ik (waarschijnlijk) voor voorlopig de laatste keer op vakantie.

We zijn met z'n 4en, mn ouders, broertje (16) en ik. En we willen naar iets dat we nog niet kennen; ons eerste idee is daarbij nu Hongarije. Ik weet dat er veel jongerenreizen die kant op gaan; dat is nu net niet de bedoeling. Maar, om het makkelijk te maken... ook geen bejaardentrip. Wat we zoeken is een goed hotel / huisje, in de buurt van een hoop gezelligheid/mooie dingen om te zien, maar liever niet in een superdruk centrum....

heeft iemand iets wat te adviseren is? Op de gangbare vakantiesites wordt ik niet veel wijzer...

[edit] andere landen/opties waar je aan denkt bij die beschrijving... zijn ook welkom hongarije is niet definitief natuurlijk ! [/edit]

Laatst gewijzigd op 20-12-2005 om 19:13.
Advertentie
Oud 20-12-2005, 19:37
Miracle
Miracle is offline
Ik neem aan dat jullie het zoeken in Europa? Misschien is het handig om dat even toe te lichtten.

>> Europa
Oud 21-12-2005, 13:07
cheapquality
cheapquality is offline
ga gewoon een roadtrip door europa maken
hongarije is niet zo boeiend hoor (:
Oud 23-12-2005, 17:33
Evaatje
Evaatje is offline
Ik vind Hongarije wel boeiend hoor! Wij zaten vorig jaar in Alsoors.. in een stacaravan, aan het Balatonmeer. Dat is de rustige kant van het meer, aan de overkant ligt Siofok, met de discotheken enzo. Onze camping was vrij rustig, met vooral veel Deense mensen. Aan de camping lag een straat met tentjes waar je goed (en goedkoop) kon eten en drinken.

Als je liever in een hotel zit, zou ik in de buurt van Heviz gaan zitten, daar heb je moderne hotels, bij de kuuroorden. Daar moet je ook zeker een keer geweest zijn! Wat was dat heerlijk zeg! Wel stonk het er ontzettend naar zwavel, maar ach.. wel je druift wel superleuk tussen de Hongaren. Dat vond ik echt een voordeel, wij waren er begin juli, dan is het hoogseizoen nog niet echt begonnen daar! Tihany (schiereiland in het meer) is ook aan te raden, en daar heb je ook hotels zitten. Huisjes weet ik niet.

Budapest is ook zeeeer mooi!
Advertentie

Regels voor berichten