Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2001, 20:00
apeldoorn
apeldoorn is offline
Weet iemand toevallig uit zijn hoofd waar je het standaard programma dat windows xp gebruikt voor de scanner kunt verannderen? hij pakt namelijk de hele tijd dat standaard ding, wat een beperkt aantal funcites heeft. Als ik mijn eigen scan programma installeer en dat wil gebruiken pakt hij gewoon het oude programma. Vervolgens ga ik wat klote in de instellen en nu kan ik zelfs helemaal niet meer scanne
Maar er zal vast wel ergens een funcite zitten dat je dat makkelijk kunt aanpassen...alleen the big question..where??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-11-2001, 20:08
brok
brok is offline
Hoezo moet het het standaard programma worden?
is toch niet zo moeilijk (bij mij dan) gewoon ff software installeren en dan het proggie opstarten.
Oud 25-11-2001, 20:47
apeldoorn
apeldoorn is offline
Tja, dat verwachte ik dus ook....maar als ik dus mijjn standaardprogramma installeer en dat wil openen, opent hij gewoon het windows xp programma, ipv mijn scanprogramma. Ik weet het...echt vaag! Ik gebruik Presto PageManager, en daarbinnen dus het programma Mira Scan.
Ik vrees dat winxp ergens gewoon alles wat maar met scannen te maken automatisch associeert met hun standaardprogramma.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten