hey, morgen mondeling alleen weet niet hoe ik dit gedeelte in het frans moet zeggen.... kan iemand die er goed in is het misschien willen vertalen?
gr maurice
deze foto gaat over de autosport. Ik ben fan hiervan omdat het snel gaat en het mooie auto's zijn. Ook alles er om heen zoals de pit babes en de glamour trekt mij onwijs erg aan.
ik ben vooral geinterreseerd in de formule 1, dit is de snelste autosport die er op dit moment is. Over de hele wereld komen 10 teams elke 2 weken op een anderen plaats bij elkaar om het tegen elkaar op te nemen in de grand prix. in totaal zijn er 19 grand prix. Elk team heeft 2 auto's die mee doen aan de race. Elke auto is anders, zo gaan de ferrari's harder dan de Minardi's. de gemiddelde snelheid ligt rond de 350 km/h. de 3 voudig kampioen Michael Schumacher doet het niet zo goed als vorrig jaar en zal waarschijnlijk niet zijn titel als wereld kampioen gaan verdedigen dit jaar. de grootste kans hebber is Alonso maar ook raikonnen maakt nog kans. Raikonnen is mijn lievelings coureur omdat hij gewoon super goed is. Hij rijdt voor Mclaren wat ook mijn lievelings team is. Raikonnen heeft al 3 races gewoon maar laat weinig emotie zien, in tegenstelling tot zijn Team genoot Montoya. Vanwege zn coolbloedigheid wordt raikonnen ook wel ''the iceman'' genoemd.
mijn 2e foto gaat over de gewone autosport. Al sinds ik klein ben ben ik hier in geinterreseerd. Ik hou er van omdat het snel gaat. Mijn lievelings automerk zijn de duitse jongens zoals bmw en volkwagen. de auto die ik graag zou willen hebben is de Porsche 911. al zal dit er waarschijnlijk niet van komen. Daarom ga ik als ik 18 ben voor een volkwagen golf.
mocht het lukken, bedankt!!!
|