Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
*heele dikke knuf truggeef doet* Mjuh, das stiekum nog een extra reden waarom k daar blij mee ben denk ik ![]()
|
meisje. ik ben blij dat je zo snel mogelijk dag behandeling krijgt..
natuurlijk zal het niet niets worden meis.. maar je hebt vertrouwen in je pschy..dat is al heel wat ik wil je veel succes toe wensen.. ga een mooi leven tegemoet..keep on.!! knuffie van Noreentje
||
Citaat:
Enneh, het is niet raar. Ik kan het me erg goed voorstellen zelfs. sterkte. Liefs Snowy
||
Citaat:
K ben blij da je t herkent.. k voelde me namelijk bes wel stom hierdoor.. ![]()
|
Ik heb vandaag trouwens zo'n beetje zo'n kenningsmakings gesprek gehad met de mensjes van de dagbehandeling. En ik moet zeggen dat het me wel bevalt daar.. Gezellige "veilige" omgeving enzow.. en ook de uitleg over hoe alles in z'n werk gaat enzow.. k ben benieuwd..
Wat me alleen een beetje wennen lijkt is t zwemmen enzow.. dat heb ik intussen alweer n paar maanden niet gedaan vanwege mn armen.. maar keej.... *knuffels* Laura
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hoop echt dat die behandeling aanslaat!!! En over het zwemmen hoef je je denk ik niet zown zorgen te maken. Moet je in een 'gewoon' zwembad gaan zwemmen, of bij de dagbehandeling? Als het bij de dagbehandeling is, zullen er nog wel meer meisjes zijn die zulke armen hebben als jij! Tja, ik weet ook niet precies hoe t allemaal gaat, maar iig succes!!! Dikke knuffel, Corinne |
![]() |
||
Citaat:
Hulp zoeken omdat je je controle zo erg kwijt bent dat je jezelf om zeep wil helpen ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Zon psychiater weet wel waar ze het over heeft. En doordat ze bij mij een bepaalde diagnose heeft gesteld, heeft ze daar medicijnen op afgestemd, en k moet zeggen, dat mn nieuwe km-middelen echt goed werken hoor. Sowieso luchten gesprekken met haar heel erg op... Maar eey... waar geen wil is, is ook geen weg... dussss.....
|
Verwijderd
|
heej lau!
maak je over dat zwemmen maar geen zorgen hoor. de meeste mensen op de groep zitten vol met littekens en we zwemmen alleen maar met de mensen van de groep. ik zag in het begin ook heel erg op tegen dat zwemmen, en nog steeds wel een beetje. maar, wat je misschien een beetje geruststeld is dat we maar 1 jongen op de groep hebben. de rest (inmiddels 6, en met jou erbij 7) zijn meiden. maargoed, dat is natuurlijk ook een deel van de therapie... ik spreek je nog wel op msn ofzow, want ik wil nog wat dingen zeggen tegen je maar ik weet niet of dat wel zow handig is als ik dat hier neer zet. dikke knuf mir |
![]() |
||
Citaat:
Owkidoki. K heb morgen dan wel da gesprekkie over of ik het echt wel wil enzow, maar ik weet nu toch al zeker dat ik ja ga zeggen. K bedoel, niet geschoten is altijd mis, toch? Kwor alleen een beetje gek vanmezelf op t moment omdat k me niet kan beheersen.. ![]() *knuffel* L@utje p.s: Was gezellig gisteren he? ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zusje niet uit kunnen staan Denise_kaas | 23 | 26-05-2013 22:05 |