Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zou, wanneer je voor alle andere vakken wel goed staat frans echt laten vallen. Je mag namelijk 2 onvoldoendes staan, waarvan er maar 1 binnen het profiel mag zijn. Dat is frans nog niet, dus ik zou me dan niet te druk maken. En kun je bij jouw op school niet een vakherexamen doen. dat je het hele vak zeg maar herkanst. |
![]() |
||
Citaat:
Vooral aangezien je niet zo denderen bent in Frans kan het zijn dat jeniet echt geweldig bent in de andere talen. En dat je, als je Frans laat voor wat het is, je die allemaal zou moeten halen is dan toch riskant. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Fa1 --> spreken en luisteren Fa2 --> schrijven / lezen en alle franse troep erop en eraan
||
Citaat:
Fa1 luisteren en lezen en een beetje spreken Fa2 alle onzin
||
Citaat:
m'n nichtje heeft nu een her omdat ze 2 vijven heeft in d'r profieldeel. zou één van die vijven (of allebei) in 't algemene of vrije deel hebben gezeten, dan was ze geslaagd.. ![]() @Keith: ik ben het niet met je eens dat je je vakken uit je profieldeel leuk of makkelijk vindt. Soms heb je de vakken gewoon nodig, kán je de andere vakken gewoon niet of kies je voor een profiel op basis van 1 of 2 leuke vakken en krijg je er ook 2 of 3 stomme vakken bij..
||
Citaat:
Ik heb bijvoorbeeld voor C&M gekozen omdat ik AK niet kon en natuurkunde en scheikunde niet leuk vond. CKV3 leek me juist wel leuk. Dan bleef er dus maar één profiel over... Maar ik geloof niet dat er vakken zijn waar ik een grotere hekel aan heb gehad dan aan frans2 en geschiedenis2. Sommige vakken komen gewoon automatisch mee met leukere vakken.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
VWO |
Examen Frans Verwijderd | 411 | 10-05-2022 01:21 | |
VWO |
Eindlijst! kiek | 56 | 29-06-2006 23:40 | |
Eindexamens 2004 |
Met welke cijfers ga jij je examen in? Carpe Diem | 287 | 26-05-2004 20:07 | |
Eindexamens 2003 |
Voorspel (mbv een beetje inzicht) de cijfers die je gaat halen voor je examens.. Smashing Angel | 40 | 01-04-2003 21:32 |