Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Overige vakken

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2005, 16:48
slimmieslak
slimmieslak is offline
Hallo!

Ik moet een scriptie schrijven voor mijn verpleegkunde onderzoek, maar ik heb niet echt inspiratie voor het onderwerp...
Hebben jullie enige idee?

Het moet te maken hebben met de patienten die ik daadwerkelijk zal gaan verplegen, ik die mbo niveau 4 en ik loop stage op vaatchirurgie. Het onderzoek hoeft niet perse over vaat patienten te gaan, maar mag ook gaan over iets algemeens, bijvoorbeeld de privacy van patienten...

Bedankt alvast!

x
Oud 28-12-2005, 17:08
Miracle
Miracle is offline
>> Overige vakken
Oud 30-12-2005, 12:24
American*Dream
American*Dream is offline
ik heb pas verpleegstage gedaan (doe zelf GNK) en mijn begeleidster (HBO-V 3e jaar) heeft onderzoek gedaan naar de eenduidigheid van opname gesprekken (vertelt elke verpleegkundige hetzelfde? zijn daar protocollen voor? wat vinden de verpleegkundigen dat er gezegd moet worden? vinden zij eenduidigheid belangrijk?) en de ervaring van patienten daarvan ( hebben ze het gevoel dat ze platgebombardeerd worden met nutteloze informatie, missen ze misschien bepaalde informatie, hebben ze het gevoel dat de verpleegkundige hen kan voorbereiden op waar ze aan toe zijn en hun niet nodeloos ongerust maakt etc)

Ik vond dit wel een goed en nuttig onderwerp, misschien heb je er iets aan. :-)

Succes iig!
Oud 27-01-2006, 23:44
rare kwast
rare kwast is offline
wij hebben voor ons afstuderen iets gemaakt over vochtlijsten en over t gebruik van tilliften
hoe dat op de afdeling ging enzo.. veel mensen wisten nie zo veel over de tillift.

verder is hygiene altijd een actief punt of patienten benadering..
Oud 28-01-2006, 12:38
swolha
swolha is offline
- trombose
- bypass
- de plaats van het extracorporeel verkregen bloedvat in de vaatchirugie
- de plaats en toepassingen van botregeneratie en reconstructie - kraakbeenregeneratie en -herstel.
Advertentie

Regels voor berichten