Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2005, 23:04
Anoniempersoon
Anoniempersoon is offline
Sinds kort heb ik een hele lieve en leuke vriendin. We hebben een hele goede relatie en ook in bed gaat/ging eigenlijk alles prima. Ze is niet mijn eerste vriendin, en ook niet de eerste met wie ik het bed deel. Ze is echter wel de eerste met wie ik het wil/wilde doen. Mijn probleem: op het moment dat we willen neuken raak ik mijn erectie meteen kwijt. Verder heb ik eigenlijk helemaal nooit problemen met mijn erectie. Ook als we seks hebben zonder te neuken is er geen enkel probleem. Na de eerste keer dat ons dit overkwam hebben we het nog een paar keer geprobeerd. Maar steeds gebeurde hetzelfde. Ik maak me ook tijdens de pogingen steeds drukker over 'of het deze keer wel zal zukken'. Een soort faalangst dus. Heel lastig: hoe meer je er meer bezig bent, hoe minder groot de kans op succes. Maar er dan maar helemaal niet aan denken lukt me natuurlijk ook niet.

Heeft iemand ooit hetzelfde probleem gehad? Ik zou graag weten wat andere mensen hebben gedaan om het probleem op te lossen. Ik ben er van overtuigd dat als het één keer goed gaat, het dan altijd wel goed zal gaan. Maar dan moet het dus wel eerst een keer lukken

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 23:23
Bedspookje
Bedspookje is offline
En als zij je nu lekker pijpt en er dan op het gemak op gaat zitten.

Niet te lang wachten en ervan profiteren dat de stijfheid er nog inzit.

Dat moet de spanning toch kunnen breken, niet?

PS: probeer eens met gesloten ogen, en zij beslist wanneer ze op je gaat zitten, dan kun je niet ineens slap worden door de spanning.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 00:04
Verwijderd
Ik heb het met de eerste en tweede (huidige) sekspartner ook gehad, het is lastig, maar er is wel wat aan te doen Je moet er eigenlijk gewoon níet mee bezig zijn dat je seks gaat hebben. Drink 1 of 2 biertjes om wat minder last van spanning te hebbn en ga elkaar dan flink opgeilen. Heeft bij mij iig geholpen
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 00:13
juno
juno is offline
Het overkomt zoveel jongens, en ze komen er allemaal overheen. Niet op focussen, op het slap of stijf zijn. Jullie gaan het dus een tijdje expres niet doen. Niet neuken dus, alleen op alle andere manieren vrijen, en dan komt het vanzelf goed.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 11:13
Verwijderd
Precies, gewoon vaak seks hebben zonder erin te gaan, en haar zeggen dat ze na een paar keer zélf een keertje initiatief mag nemen om te neuken, en jou niet te zeggen wanneer ze dat gaat doen. Op die manier kun jij je er geen zorgen over maken, want je weet immers niet óf het die vrijpartij gaat gebeuren en wanneer het die vrijpartij gaat gebeuren
Met citaat reageren
Oud 01-08-2005, 15:14
brandje
brandje is offline
Jup heb er ook last van best genant maar 't zit allemaal tussen je oren, en oja niet téveel bier drinken en rare drankjes door elkaar (ook niet echt bevorderend heb ik gemerkt )
Oud 04-08-2005, 12:41
Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
nee nog nooit gehad, misschien idd een faalangst, dat je bang bent dat je het niet goed doet. maar dat komt vanzelf wel goed neem ik aan
Oud 04-08-2005, 14:47
Big Boi
Big Boi is offline
Ik vind de tip 1 a 2 biertjes pakken (misschien zelfs 3, doe een keer gek ) nog steeds de beste.
Oud 04-08-2005, 16:36
Supersuri
Supersuri is offline
Citaat:
Big Boi schreef op 04-08-2005 @ 15:47 :
Ik vind de tip 1 a 2 biertjes pakken (misschien zelfs 3, doe een keer gek ) nog steeds de beste.
haha inderdaad, maar geen 10 dan lukt het niet meer. Nou ja weet niet of het 10 is, maar bij veel bier he gaat het ook niet meer.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2005, 18:31
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Nooit voor de sex, wel soms tijdens de sex. Misschien heeft het te maken met je conditie en dergelijke, weinig sporten enz.
Oud 11-08-2005, 14:09
Sartre
Sartre is offline
Citaat:
Big Boi schreef op 04-08-2005 @ 15:47 :
Een adje wodka helpt beter... wordt je lekker euforisch van.

Ik heb er ook een tijdje last van gehad, maar dan met het moment van het condoom om doen enzo. Het gaat nu al een stuk beter.
Oud 11-08-2005, 14:50
Bruut
Bruut is offline
Denk dat het merendeel van de mannen hier wel eens mee te maken heeft..

"het te graag willen syndroom" noem ik het maar voor het gemak

je bent nerveus wilt graag en bent bang dat ie niet klaarstaat op het juiste moment
Oud 11-08-2005, 18:06
Denkie
Denkie is offline
Het is gewoon een vorm van, zoals jij al aangaf, faalangst. Laat je daardoor niet onzeker worden, want dan gaat het probleem natuurlijk niet over. Speel wat langer met elkaar voordat je begint aan de seks, dit is vaak een oorzaak dat de penis niet stijf wordt voor de daad... (het is vaak alleen maar snel-snel-snel-snel)... door elkaar wat meer te prikkelen, gewoon wat met elkaar te vrijen (niet neuken dus), ben je misschien meer op je gemak bij elkaar, ben je met elkaar vertrouwt, is je penis al stijf (dat gaf je immers aan dat het tijdens het gewoon vrijen wel gebeurde)... kortom: speel meer met elkaar én denk niet van: over vijf minuten gaan we neuken... Nee! dit moet spontaan gebeuren, tijdens het knuffelen kom je steeds dichter bij elkaar, je kunt misschien je penis al wat tegen haar vagina aan duwen, misschien heel klein beetje al er in, heel rustig kijken wat er gebeurd en lekker door spelen, na verloop van tijd duw je penis zo steeds verder naar binnen totdat je vanzelf neukt... laat het een spontane gebeurtenis zijn, niet overhaasten, trek er rustig een uur (misschien langer) voor uit... let er wel op dat je voorkomt dat je vroegtijd klaarkomt, anders is het hele plezier er natuurlijk van af...

Kortom: langer met elkaar spelen, rustig opbouwen, niet meteen erin hengsten, niets afspreken... geef ook je vriendin de vrijheid om te genieten natuurlijk (dus denk niet alleen dat je eigen pikkie klaarkomt) neem, als het te lang duurt naar jouw zin, eens de tijd om je vriendin goed te observeren, raak haar ergens aan en kijk hoe ze reageert wat ze lekker vindt... kortom: een wat geconcentreer voorspel brengt ook je vriendin in extase óf fijner en lekkerder bij jou...

suc6

Laatst gewijzigd op 11-08-2005 om 18:13.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten