Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Nja daar schort het bij mij soms aan, het bijhouden van de stof en mezelf ertoe aanzetten om te leren. Ach ik ben over, dus wat zeur ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() weet je al zeker dat je onderwijskunde wil gaan doen dan?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: Heel goed jaar, eigenlijk. Eerste jaar Nederlands. Studie is verrekte gemakkelijk voor iemand die een beetje kan leren, dus met mijn cijfers gaat het prima. Ik sta nu nog een 8 gemiddeld, hoewel ik nog 5 tentamens moet maken. Met een beetje geluk krijg ik het voor elkaar om mijn propedeuse cum laude te halen ![]() Ook leuke mensen leren kennen, hoewel de mensen bij illustratie vorig jaar toch echt leuker waren. Die mis ik eerlijk gezegd wel een beetje. Maar goed, ik vermaak me prima, goed sociaal leven, op kamers gaan is leuk en ik werk zelfs af en toe. ![]() Laatst gewijzigd op 19-06-2005 om 10:01. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Cool, Leonoor. Onderwijskunde is tof ![]() Ontopic: Ik ben dit jaar dus ook begonnen met onderwijskunde, gaat goed, alleen statistiek2 niet gehaald, overleef ik wel weer. Ik heb ook nog toelating gedaan bij de Hogeschool voor de Kunsten, weer voor de schrijversopleiding en weer niet toegelaten. Dus ik heb besloten dat ik onderwijskunde lekker afmaak en een vrijetijdsschrijfster word. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() @leonoor: oh dat wist ik niet (meer?). Ik had bij jou onderwijskunde of ortho verwacht.
|
![]() |
|
|