Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2002, 22:39
Tox
Tox is offline
Ik ben zelf 18 en heb voor het eerst met iemand gezoend toen ik 16 was en houdt me pas echt serieus met een vaste relatie bezig sinds mijn 17e. (serieus bedoel ik ook gewoon met elkaar wel redelijk loslaten dus nie super klef altijd bij elkaar).

Maar ik zie hier op het forum mensen die dat al op hun 13e of 14e zijn. Die zijn heel diep bezig met liefde en hebben ook serieuze liefdes problemen.

Ik vind persoonlijk dat je ook van je leven moet genieten en niet al te vroeg jezelf op een relatie storten.
Oud 10-06-2002, 00:38
Verwijderd
Kben het wel met je eens, ik ben nu 16( bijna 17) en kheb sinds een half jaar een vriend waarmee ik vrij serieus ben.. Daarvoor voelde ik me gewoon nog te jong om zoiets serieus aan te gaan.. het was meer gewoon verliefheid.. vriendje hier, vriendje daar kvindt het soms wel een beetje overdreven zoals sommige mensen er mee bezig zijn als ze 14/15 zijn...
en al helemaal als ze gaan 'zeuren' over sex en weettikveel.. maar dat zal wel aan mij liggen
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 07:40
de abt van sion
de abt van sion is offline
Gelukkig begint het tot steeds meer mensen door te dringen dat er een jeugd is om vrijblijvend van te genieten. Vrij-blijvend, dat wil op het gebied van de verliefdheid zeggen: zonder vaste banden aan te gaan. Voor een vaste relatie met alle gevolgen van dien is het ook nog tijd genoeg als je de 18 - of nog beter - de 21 bent gepasseerd. Leg je niet te vroeg vast.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 07:56
robijnbeertje
robijnbeertje is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Gelukkig begint het tot steeds meer mensen door te dringen dat er een jeugd is om vrijblijvend van te genieten. Vrij-blijvend, dat wil op het gebied van de verliefdheid zeggen: zonder vaste banden aan te gaan. Voor een vaste relatie met alle gevolgen van dien is het ook nog tijd genoeg als je de 18 - of nog beter - de 21 bent gepasseerd. Leg je niet te vroeg vast.

ja nu moet ik je 1 keer gelijk geven.
zo denk ik er ook over
Oud 10-06-2002, 08:55
Squall
Squall is offline
wat loop je nou te zwammen abt van sion ga toch heen man je hebt verre van gelijk. jij constateert alleen je eigen mening!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 09:58
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Squall schreef:
wat loop je nou te zwammen abt van sion ga toch heen man je hebt verre van gelijk. jij constateert alleen je eigen mening!
Jij bent - geloof ik - de slimste niet, hè? Slaap maar lekker verder.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 09:58
Razzle
Razzle is offline
Idd, die huppels van 13 hebben nu al de grootste liefdesproblemen... ze beginnnen er wta mij betreft een beetje (te) vroeg mee, maar ja, ze meoten 't ook maar zelf weten hoor *zucht*
Oud 10-06-2002, 10:07
Janet
Janet is offline
ja dat is wel zo,maar ik was er zelf ook vroeg bij hoor,met problemen enzo.....maar goed,je hebt gelijk......
Oud 10-06-2002, 12:08
Squall
Squall is offline
[QUOTE]de abt van sion schreef:

Jij bent - geloof ik - de slimste niet, hè? Slaap maar lekker verder.
[/QUOTE

Ik zal jou effe In slaap rammen! ]
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 12:35
Verwijderd
'k ben 't er ook wel mee eens...
je ziet hier constant van die kleine mensjes met 'mega'-liefdesproblemen, waarvan je -als je wat ouder bent- zegt " " weetjewel? en als je dan zegt: je bent nog jong, je hebt nog je hele leven voor je, de kans dat je voor altijd bij hem blijft is zo goed als nul, dan krijg je naar je kop dat ze elkaar écht wel héél graag zien en dat op 'houden van' geen leeftijd staat...

ach ja, over 'n paar jaar zijn die mensjes ook wat ouder en zullen ze wel inzien dat we gelijk hebben gehad als we zeiden dat ze nog zo jong waren.

(hier gaan er een aantal op reageren, ik voel het! )

*blue*
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 12:47
Verwijderd
Citaat:
*blue angel* schreef:
'k ben 't er ook wel mee eens...
je ziet hier constant van die kleine mensjes met 'mega'-liefdesproblemen

Ach, toen ik 13 was had ik mijn eerste vriendje en daarna mijn tweede, waar het al heel serieus mee werd... en nog steeds is! Dus ach, nu (vandaag, ) zestien en na 2,5 jaar nog steeds bij elkaar? En dan geen echte liefde zeker?

Citaat:
(hier gaan er een aantal op reageren, ik voel het! )

*blue*
YEP!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 14:36
Verwijderd
Citaat:
de abt van sion schreef:
Ik ben het oowk wel met je eens... Tegen mijn vriend zeg ik ook niet *kblijf voor altyd bij je* en van die onzin... Ik ben 16, ik ben nog jong genoeg, ik heb er nog helemaal geen zin aan om over trouwen en troep na te denken. Ik heb een vriend, en het is toch vrij serieus geworden... maar het kan gewoon zijn dat het met een maand uit is. Het is hard maar zo gaat het regelmatig in het leven.

* is ook helemaal eens met wat blueangel zegt*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten