Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Oeh, mooi gedicht.
De eerste strofe is echt leuk! En ook de tweede en de laatste ![]() Reeds <3333 en ook de omkering in de tweede strofe van 'rode inkt als bloed' i.p.v. andersom, wat je vaak leest, is leuk. En van de laatste natuurlijk de laatste zin ![]() Over de derde en vierde heb ik nog wel wat te klagen, want ik vind bij beiden de laatste regel niet echt aansluiten bij/aan de rest. Het loopt nog wel hoor, maar het klopt niet, ofzo. Sorry voor de vaagheid ![]() Maar mag ik niet vergeten, hulde over de verwoording. Mijn gevoel van verwarring heb je precies verwoord ![]() |
![]() |
|
Dank jullie wel. Ben blij dat ik erin geslaagd ben om een voor een groot deel kloppend gedicht te schrijven, dat vind ik vaak nog best lastig
![]() Limaon: ik heb heel lang zitten klooien met die zin over die inkt, maar hoe wordt het dan meestal gebruikt? (wat bedoel je met: i.p.v. andersom?) Maar fijn dat je het wel een geslaagde zin vindt ![]() Gezweetwel: zie profiel, mijn site ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind hem hier en daar wel wat cliché, maar voor een keertje is dat niet erg ![]() Vind hem leuk, niet geweldig. De eerste zin vind ik het mooist. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zat daarna nog te denken, die woordenlijst is N-V, dus je kunt er eigenlijk nauwelijks zelf achter komen, maar jij bent kei slim of zo ![]()
|
![]() |
Ik vind het best een aardig gedicht. Wat ik een stuk minder vind, en dat is een gevoel, is dat ik het idee heb bij elke strofe alsof deze nog niet af is. Alsof er nog iets moet komen. Elke strofe loopt een beetje abrupt af. Dat hapert, bij mij althans.
Wat het onderwerp betreft, dat komt, opnieuw naar mijn gevoel, niet helemaal sterk naar voren. Het is wat vaag allemaal. kortom, een aardig gedicht, maar een beetje vaag en onafgerond in mijn ogen. |
![]() |
|
ik vind het wel een priachtig gedicht, maar ik heb toch nog een beetje commentaar:
ik vindt dat de 3e strofe niet helemaal loopt ![]() ik dacht eerst aan Iedereen begrijpt, iedereen gaat verder, doet mee met het spel waar ik de regels niet van ken maar toen ik dat las, liep dat ook niet ![]()
||
Citaat:
Ach ja ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verwarrend Bestaan Liwin | 7 | 04-07-2008 23:23 | |