Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor de sfeer zou je een keer moeten komen kijken. Die is niet in woorden te bevatten. Typerend dat er een op donderdagmiddag drukbezette bar is in de kelder van het faculteitsgebouw, waar ook nog eens stevig gedart werd. Dat zie je niet bij de UvA of in Leiden. Ik denk dat je voor STBT moet gaan als je hart echt bij technologie en industrie ligt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Voor zover ik weet zijn alle studies in Delft in het eerste jaar redelijk zwaar. Bij de meeste vakken moet je gewoon een grote basis leggen in Wiskunde en Natuurkunde en dat gebeurt dan ook met een redelijk vlot tempo. Bij de studies die wat creatiever zijn, IO en Bouwkunde moet je veel opdrachten en ontwerpen maken. Maar alleen omdat het moeilijk is is geen reden om het niet te doen. Het zijn stuk voor stuk leuke studies, mits ze bij passen althans. En je leert er ook iets waar je wat aan hebt. @DMC Petje af voor je VWO cijfers!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik denk ook niet dat die 5 jaar haalbaar is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, dit is nog niet officieel bekend (dus je hebt het niet van mij), maar t zal ingaan in t jaar 2006/2007.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
De vakken die in het programma zullen komen worden nu ook al gegeven en de docenten die er al jaren ervaring mee hebben zullen hun vak ook blijven geven (nou hoeft dat geen garantie te zijn). En tja, kinderziektes zijn nooit te voorkomen, maar ik denk dat het best wel een verbetering is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik heb bij deze studie van wat ik nu hoor minder het gevoel dat je van alles maar een klein beetje leert, en dat is wel positief ![]() |
![]() |
||
Citaat:
SMST bestaat al 3 jaar. Je kan je er echter pas sinds dit jaar voor inschrijven, daarvoor moest dat bij scheikunde op scheikundige technologie. Ze hebben hun acreditatie sinds dit jaar binnen.
|
![]() |
|
|