| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Bij geval van een shock mag je ABSOLUUT geen water geven. ![]() Direct 112 bellen (als het bij een mens het geval is). Ontopic: Ik denk dat je hem het beste naar een vogelopvang kan brengen
|
||
|
|
|
|
Hallo,
je kan hem inderdaad het beste naar de vogelopvang brengen. Maar ALLEEN als hij/zij het echt nodig heeft en trouwens.. Kraaien komen nooit in je tuin (behalve als je tuin kilometers groot is ) Dus zullen ze hun nesten ook wel niet in de buurt bouwen. Dus misschien is het een kauwtje? Maar je MOET kijken of de ouders er niet bijzitten. Als die er echt echt echt echt niet bij zitten (ook als alle katten weg zijn en jij) dan pas kan je hem pakken. Maar goed, als er geen vogelopvang bij je in de buurt is kan je misschien een mailtje naar Bionda sturen. Dit is haar site:http://www.fixeer.nl/kauwen/ Eventueel kan je de kraai/kauw naar haar brengen, ze heeft veel ervaring en ze laat hem later, in groepsverband weer vrij. Maar ik raad niet aan hem zelf te houden, maar volgens mij was je dat al van plan . Enne, NOOIT GEEN NOOIT MELK!!! En brood ook niet! "Heb jij ook een kraai/kauw een koe zien melken of brood bakken?" Van brood en pasta krijgen ze broodveren die veren zijn wit en slap waardoor ze gauw afbreken. Dat is dus heeeeeel slecht. Als je het beestje toch nog wat te eten wil geven voordat je hem ergens naartoe brengt geef hem dan (afhankelijk van hoe oud ie is) kattenvoer. Van die droge brokjes als ie nog heel klein is moet je de kattenbrokjes in water leggen, zo'n 2 uur en dan voeren aan het kleintje wees niet bang het achterin z'n keeltje te duwen. En oh ja, ook geen zout, peper of andere kruiden/specerijen geven. Is ook slecht! Nou, ik hoop dat je er wat aan hebt en ik hoop dat ie overleeft Heel veel suc6, laat je nog ff weten of ie survives ?? groetjes, Kauw
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dieren die in shock zijn gaan sowieso geen water zitten drinken, omdat ze daar simpelweg gewoon niet aan 'denken' of zin in hebben. Jij studeert zeker geen diergeneeskunde?
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Maarja.. het woord shock wordt vaak verkeerd gebruikt... Vertel eens... wat versta jij onder shock? |
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Een dier ook niet lijkt me, vooral omdat mensen dan aangeven dat ze dorst hebben... GEEN drinken geven. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Maar kan het niet zijn dat ie onder een struikje is gehupt offe,, dat ie toch wat beter kon vliegen dan je dacht? Maja, happy end!!
|
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |