Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Bij geval van een shock mag je ABSOLUUT geen water geven. ![]() Direct 112 bellen (als het bij een mens het geval is). Ontopic: Ik denk dat je hem het beste naar een vogelopvang kan brengen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hallo,
je kan hem inderdaad het beste naar de vogelopvang brengen. Maar ALLEEN als hij/zij het echt nodig heeft en trouwens.. Kraaien komen nooit in je tuin (behalve als je tuin kilometers groot is ![]() http://www.fixeer.nl/kauwen/ Eventueel kan je de kraai/kauw naar haar brengen, ze heeft veel ervaring en ze laat hem later, in groepsverband weer vrij. Maar ik raad niet aan hem zelf te houden, maar volgens mij was je dat al van plan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Heel veel suc6, laat je nog ff weten of ie survives ?? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dieren die in shock zijn gaan sowieso geen water zitten drinken, omdat ze daar simpelweg gewoon niet aan 'denken' of zin in hebben. Jij studeert zeker geen diergeneeskunde? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maarja.. het woord shock wordt vaak verkeerd gebruikt... Vertel eens... wat versta jij onder shock? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Een dier ook niet lijkt me, vooral omdat mensen dan aangeven dat ze dorst hebben... GEEN drinken geven. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||