Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zou je het geheim houden als je al met haar hem zou zoenen/seksen of zou je alles eerlijk vertellen? |
![]() |
|
![]() |
Oke, dis is heel herkenbaar. Maar dan nog van de 3e kant...
Ik ben dus in dit geval The badguy... De ex van een goeie vriendin (we noemen haar V.) vond mij leuk. Ik had in het begin duidelijk gezegd dat ik daar niks mee deed, omdat het gewoon een goeie vriendin is, en dat ze wel wat voor hem voelde nog. Maar hij gaf niet op. Hij heeft veel met V. gepraat, en ik met haar. En V. was inmiddels met andere jongens bezig en heeft mij op t hart gedrukt dat ik er gewoon voor moest gaan, ze was over hem heen, vond het alleen maar leuk voor ons. Dat is dus gebeurd, ik ga nu 6 weken met hem..
|
Verwijderd
|
zoals ik al zei, alleen zoenen of alleen seks zou ik zoiezo niet doen..
alleen als ik echt verliefd was op diegene zou ik er over nadenken, maar ik zou er niet over liegen tegen mn ex, en het niet geheim houden, ik zou er wel eerlijk in zijn.. dan wordt hij maar kwaad en dergelijke, als ik ECHT van die ander houdt, dan moet dat maar |
![]() |
|
Ik heb nu wat met een goede vriend van mijn laatste ('belangrijkste') ex
![]() Ik vond het eerst heel vervelend tegenover mijn ex, maar die zei dat hij het echt niet erg vond, en ons het volledig gunde omdat hij zag dat het echt raak was. Hij heeft zelfs nog helpen bemiddelen tussen ons ![]() Andersom gezien zou ik het, heel egoistisch, niet leuk vinden als een vriendin van mij met m'n laatste ex zou zoenen, de rest van ex-vriendjes (niet dat het er zo superveel zijn hoor ![]() Maar volgens mij ligt dat voor meisjes onderling op de éen of andere manier vaak toch gevoeliger dan voor jongens onderling, tenminste, dat is mijn ervaring...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Liefde & Relatie |
mannen en vreemdgaan Verwijderd | 59 | 19-05-2005 16:08 | |
Liefde & Relatie |