Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2002, 20:20
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
wat zou je daar van vinden en heb je daar ook ervaring mee?
en wat zou je doen als jij degene bent die een vriend/vriendin van je ex leuk vind, zou je dan daar ook mee zoenen als de gelegenheid er is of zou je dat laten?
wil graag jullie mening hierover weten!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-06-2002, 20:33
Verwijderd
Moeilijk te bepalen..

Ik heb het nooit meegemaakt dat een ex een goede vriendin van mij leuk vond eigenlijk, maar jah, weet niet hoe erg ik ermee zou zitten, ligt eraan wat voor gevoelens ik nog heb voor die ex en wat de intentie is. Als het gaat om een lolletje 1 avondje zoenen zou ik het echt lullig vinden, ook van die vriend/vriend.. maar is het echt liefde, dan zou ik ze niet in de weg gaan staan

En vanaf de andere kant, ik zou eerst er toch met mn ex over praten, ligt ook weer aan de situatie eigenlijk. Maar voor maar 1 avondje zoenen zou ik het niet doen, als ik echt verliefd was op diegenen en diegene ook op mij, ligt het anders.. Dan zou ik het denk ik wel doen, maar dr wel goed met mn ex over praten (als die band dat nog toelaat)
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 20:35
highlight
highlight is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
ligt eraan wat voor gevoelens ik nog heb voor die ex en wat de intentie is.
zeker als het net uit zou zijn met die ex, dan zou ik het niet willen, maar als ik totaal over hem heen zou zijn, en ze zouden echt verliefd zijn zou ik er geen moeite mee hebben..
Oud 10-06-2002, 20:51
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Moeilijk te bepalen..

Ik heb het nooit meegemaakt dat een ex een goede vriendin van mij leuk vond eigenlijk, maar jah, weet niet hoe erg ik ermee zou zitten, ligt eraan wat voor gevoelens ik nog heb voor die ex en wat de intentie is. Als het gaat om een lolletje 1 avondje zoenen zou ik het echt lullig vinden, ook van die vriend/vriend.. maar is het echt liefde, dan zou ik ze niet in de weg gaan staan

En vanaf de andere kant, ik zou eerst er toch met mn ex over praten, ligt ook weer aan de situatie eigenlijk. Maar voor maar 1 avondje zoenen zou ik het niet doen, als ik echt verliefd was op diegenen en diegene ook op mij, ligt het anders.. Dan zou ik het denk ik wel doen, maar dr wel goed met mn ex over praten (als die band dat nog toelaat)
En wat als je meer dan een jaar hebt gehad met diegene, en dat je nu bepaald niet kan opschieten met je ex, en dat je zeker weet dat die het zou afkeuren en kwaad zou worden.
Zou je het geheim houden als je al met haar hem zou zoenen/seksen of zou je alles eerlijk vertellen?
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 20:58
feline
feline is offline
Oke, dis is heel herkenbaar. Maar dan nog van de 3e kant...

Ik ben dus in dit geval The badguy...

De ex van een goeie vriendin (we noemen haar V.) vond mij leuk. Ik had in het begin duidelijk gezegd dat ik daar niks mee deed, omdat het gewoon een goeie vriendin is, en dat ze wel wat voor hem voelde nog. Maar hij gaf niet op. Hij heeft veel met V. gepraat, en ik met haar. En V. was inmiddels met andere jongens bezig en heeft mij op t hart gedrukt dat ik er gewoon voor moest gaan, ze was over hem heen, vond het alleen maar leuk voor ons.

Dat is dus gebeurd, ik ga nu 6 weken met hem..
Oud 10-06-2002, 21:01
Verwijderd
zoals ik al zei, alleen zoenen of alleen seks zou ik zoiezo niet doen..

alleen als ik echt verliefd was op diegene zou ik er over nadenken, maar ik zou er niet over liegen tegen mn ex, en het niet geheim houden, ik zou er wel eerlijk in zijn.. dan wordt hij maar kwaad en dergelijke, als ik ECHT van die ander houdt, dan moet dat maar
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 10:10
Esmée
Esmée is offline
Ik heb nu wat met een goede vriend van mijn laatste ('belangrijkste') ex
Ik vond het eerst heel vervelend tegenover mijn ex, maar die zei dat hij het echt niet erg vond, en ons het volledig gunde omdat hij zag dat het echt raak was. Hij heeft zelfs nog helpen bemiddelen tussen ons
Andersom gezien zou ik het, heel egoistisch, niet leuk vinden als een vriendin van mij met m'n laatste ex zou zoenen, de rest van ex-vriendjes (niet dat het er zo superveel zijn hoor ) maakt me niet uit, maar hij heeft te veel voor me betekend!
Maar volgens mij ligt dat voor meisjes onderling op de éen of andere manier vaak toch gevoeliger dan voor jongens onderling, tenminste, dat is mijn ervaring...
Reageren

Regels voor berichten