Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2005, 10:43
*!lovelygirly!*
*!lovelygirly!* is offline
stel je voor, je vriendje en jij hebben een beetje ruzie met elkaar en hij weet dat jij zijn ex die hij had voor jou totaal niet mag en zij mag jou ook totaal niet ze maakt je zwart bij hem enzo, en dan lees je opeens op haar site dat ze afspreken met elkaar om iets leuks te gaan doen, hoe zou je reageren en wat zou je ervan denken
Oud 30-06-2005, 10:44
Bloem
Bloem is offline
Ik zou het een beetje vervelend vinden dat ik het op haar site heb moeten lezen, en niet van hemzelf gehoord heb.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 10:46
Inges
Inges is offline
Citaat:
*!lovelygirly!* schreef op 30-06-2005 @ 11:43 :
stel je voor, je vriendje en jij hebben een beetje ruzie met elkaar en hij weet dat jij zijn ex die hij had voor jou totaal niet mag en zij mag jou ook totaal niet ze maakt je zwart bij hem enzo, en dan lees je opeens op haar site dat ze afspreken met elkaar om iets leuks te gaan doen, hoe zou je reageren en wat zou je ervan denken
Ik zou het niet leuk vinden, al helemaal niet om het op HAAR site te lezen. Waarom heeft hij het zelf niet verteld? Maar aan de andere kant , hij is nu met jou en normaalgesproken zou hij zich dus van zijn ex niks aan moeten trekken, van wat zij over jou zegt. Ik zou niet zeggen dat ik het wist en hem er heel subtiel naar vragen, kijken wat hij zegt.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 10:51
*!lovelygirly!*
Citaat:
Inges schreef op 30-06-2005 @ 11:46 :
Ik zou het niet leuk vinden, al helemaal niet om het op HAAR site te lezen. Waarom heeft hij het zelf niet verteld? Maar aan de andere kant , hij is nu met jou en normaalgesproken zou hij zich dus van zijn ex niks aan moeten trekken, van wat zij over jou zegt. Ik zou niet zeggen dat ik het wist en hem er heel subtiel naar vragen, kijken wat hij zegt.
ja het kan vriendschappelijk zijn maar goed het is tussen mij en hem zoiezo al bijna uit omdat we beetje ruzie hebben over berichten die ik naar iemand anders stuurde waar eigenlijk niks boeiends instond maar goed, en aangezien zij mij niet mag en geregelt weleens heeft gezegt tegen hem van ze is niks voor jou, ben ik er bang voor dat ze hem juist nog dat duwtje in de rug geeft om te stoppen met onze relatie en hem opstookt om ook geen vrienden dan meer te blijven enzo
Oud 30-06-2005, 10:51
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Inges schreef op 30-06-2005 @ 11:46 :
Kzou er idd moeite mee hebben, maar zou mezelf dan gelijk streng toespreken dat je nie gelijk in paniek moet raken. Maar tis wel vervelend.
Oud 30-06-2005, 11:01
Inges
Inges is offline
Citaat:
*!lovelygirly!* schreef op 30-06-2005 @ 11:51 :
ja het kan vriendschappelijk zijn maar goed het is tussen mij en hem zoiezo al bijna uit omdat we beetje ruzie hebben over berichten die ik naar iemand anders stuurde waar eigenlijk niks boeiends instond maar goed, en aangezien zij mij niet mag en geregelt weleens heeft gezegt tegen hem van ze is niks voor jou, ben ik er bang voor dat ze hem juist nog dat duwtje in de rug geeft om te stoppen met onze relatie en hem opstookt om ook geen vrienden dan meer te blijven enzo
Maar bijna uit, ik weet niet, dat is zo vaag. Praat er dan over met elkaar en neem een beslissing, bij elkaar blijven of uit elkaar gaan. Oh en probeer punten in je zinnn te zetten, één lange zin is niet zo prettig om te lezen.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 11:02
Inges
Inges is offline
Citaat:
Cookie schreef op 30-06-2005 @ 11:51 :
Kzou er idd moeite mee hebben, maar zou mezelf dan gelijk streng toespreken dat je nie gelijk in paniek moet raken. Maar tis wel vervelend.
Ja misschien is dat ook wel iets van mij, ik ben nogal jaloers
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 11:04
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Inges schreef op 30-06-2005 @ 12:02 :
Ja misschien is dat ook wel iets van mij, ik ben nogal jaloers
Dat stukje eronder was als aanvulling bedoeld, niet op jou gericht dus
*dan zal ik ook wel jaloers zijn *
Oud 30-06-2005, 11:22
*!lovelygirly!*
Citaat:
Inges schreef op 30-06-2005 @ 12:01 :
Maar bijna uit, ik weet niet, dat is zo vaag. Praat er dan over met elkaar en neem een beslissing, bij elkaar blijven of uit elkaar gaan. Oh en probeer punten in je zinnn te zetten, één lange zin is niet zo prettig om te lezen.
ok, ja hij moet nadenken want hijs bang dat hij mij die berichten die ik stuurde, niet kan vergeven. en dat hij mij daarom gaat naaien ofzo. maarja misschien moet ik hem gewoon even de tijd geven om na te denken
Oud 30-06-2005, 11:32
Estar
Estar is offline
Lekker laten gaan en hopen dat ie veel plezier heeft.

Maar goed ik krijg het vermoeden dat jullie niet gelijkwaardig zijn in jullie 'relatie' jij mag geen berichtjes sturen waar eigelijk niks instaat, maar hij mag wel achter jou rug om met zijn ex gaan afspreken terwijl hij weet dat jij dit erg vind.

Ik zou als ik jou was het gewoon aankijken, en je afvragen of je niet beter af bent zonder zijn gedoe.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 11:39
evanescence
evanescence is offline
ik zou denken dat ie met haar vreemd zou gaan....onbetrouwbaar dus!
Oud 30-06-2005, 11:45
*Supergirlll*
*Supergirlll* is offline
Ik zou er best wel dramatisch over gaan doen maarja dat ben ik Zou het iig echt NIET leuk vinden als hij dat ging doen en ook nog eens achter mijn rug om! Vind het nog wat anders als hij het eerst met mij bespreekt maar als ik het van haar site moest lezen dan
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 11:57
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik zou 'r slaan
Oud 30-06-2005, 12:05
*!lovelygirly!*
Citaat:
evanescence schreef op 30-06-2005 @ 12:39 :
ja iedereen snapt ook niet wat hij in haar ziet. en ikzelf ook niet maar goed ze zijn altijd goeie vrienden geweest samen. dus misschien dat ze gewoon als vrienden iets leuks gaan doen. en anders dan zoekt hij het maar uit met haar als dat hem gelukkig maakt!
Oud 30-06-2005, 12:13
Verwijderd
Citaat:
RockaholiC schreef op 30-06-2005 @ 12:57 :
ik zou 'r slaan
ik ook

en hem waarschijnlijk ook
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 12:26
Verwijderd
Citaat:
evanescence schreef op 30-06-2005 @ 12:39 :
Hij wordt onbetrouwbaar doordat jij dat denkt? Maf
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 12:45
WolterB
WolterB is offline
Dat zou ik niet leuk vinden.
Veel fijner als ze het zelf zou zeggen en als ze goed met elkaar overweg kunnen, moet dat imo ook totaal geen probleem zijn.
Een relatie met iemand die ik niet vertrouw doe ik sowieso niet aan
Oud 30-06-2005, 12:53
Poeperd
Poeperd is offline
Ik zou pissed zijn. Hij weet dat jij haar niet mag en dat jij het dus ook waarschijnlijk niet leuk zal vinden. Kut dat het bijna uit is, maar het is dus nog niet uit en hij hoort dan rekening met je te houden. En al helemaal niks voor je te verzwijgen (dat laat ook al zien dat hij wéét dat jij het niet leuk zou vinden).

Ik zou em er keihard mee confronteren. Tis toch al bijna uit en hij is blijkbaar een eikel, dus
Oud 30-06-2005, 13:03
Mariekje*
Mariekje* is offline
Dat zou ik niet leuk vinden. Geen idee hoe ik zelf precies in zo'n situatie zou reageren, maar als hij niet luisteren wil kan hij het bekijken (ben vrij makkelijk met dergelijke dingen, geloof ik).
Ik hou niet van figuren wie sneaky van alles doen, en mij dingen verbieden (zoals in jou geval een stel nutteloze berichtjes aan iemand anders).
Zelfs als het bijna uit is, dient hij gewoon rekening met je te houden. Als jij haar niet mag, prima imo als hij gewoon met haar omgaat, maar dan dient hij wel eerlijk te zijn en zich een beetje aan jou aan te passen.
Ik begrijp sowieso niet dat je het als vriend accepteerd wanneer mensen negatief lopen te ouwehoeren over je vriend(in), slaan zou ik ze.
Oud 30-06-2005, 13:54
evanescence
evanescence is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-06-2005 @ 13:26 :
Hij wordt onbetrouwbaar doordat jij dat denkt? Maf

nee maar als mijn vriend dat zou doen, zou hij bij mij onbetrouwbaar overkomen....

dan krijg je weer de domme discussie: vertrouw je je eigen vriendje niet eens???

mijn antwoord is dan: nee...als je jezelf niet eens kan vertrouwen laat staan een ander....

Het zou zomaar kunnen gebeuren....je bent ook maar een mens...
Oud 30-06-2005, 14:20
Shitonya
Shitonya is offline
tja, niemand kun je volledig vertrouwen
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 14:27
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
evanescence schreef op 30-06-2005 @ 14:54 :

Het zou zomaar kunnen gebeuren....je bent ook maar een mens...
da tis echt het grootste kutargument wat ooit door iemand verzonnen is

ja mensen maken fouten ja, maar zoeen maak je met je volle verstand en je weet dat het niet mag.

een fout noem ik iets fout doen op je wiskundetentamen omda tje het niet weet, of perongeluk op een verkeerd knopje duwen

je gaat niet perongeluk vreemd
Oud 30-06-2005, 14:30
Verwijderd
Dat hij met zijn ex omgaat zou in principe niet erg zijn, maar het verschil zit het voor mij in dit geval dat zijn ex jou zwart maakt...
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 15:10
Verwijderd
Citaat:
RockaholiC schreef op 30-06-2005 @ 12:57 :
ik zou 'r slaan
o.a.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 15:21
007--inge
007--inge is offline
Ik zou haar een beetje bang maken...

Maar ach,, heb de laatste tijd dan ook al genoeg te maken gehad met 'foute' meisjes en mijn ex...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-06-2005, 15:25
Pluis
Pluis is offline
hmm,

wat moet jij op haar site? had je al vermoedens dat je vriendje weer met haar omging? ik kom persoonlijk niet graag op sites van personen die ik niet mag.

oh, en mag je vriendje de ex nog wel? want als hij nog friends met haar is kan ik op zich nog wel een beetje snappen dat hij naar haar gaat. Want weet zij hoe het is om met hem als vriendje om te gaan, zoiets vergeet je niet. Misschien vraagt hij haar raad zoals jij ons raad vraagt (al vind ik het van hem geen slimme actie hoor, maar ik zal never nooit vrienden laten vallen voor een vriendje, ik weet niet hoe dat met hem zit)
Oud 30-06-2005, 15:54
Poffertje
Poffertje is offline
Citaat:
Ik denk dat ik die vriendin was die met je vriend afsprak in zekere zin

Najah, niet jouw vriend waarscheinlijk, maar zelfde verhaal, alleen ben de andere persoon.

Ten eerste, niet meteen van uit gaan dat ze je echt zwart maakt...
Ten tweede, vertrouw dat je vriend de juiste beslissingen maakt.

Me ex vriend ben ik altijd goeie vrienden mee gebleven, maar zijn vriendin vond het vreselijk als ik met hem omging, en toen hadden we eens afgesproken om naar de bios te gaan.
Vond ze vreselijk, en ik vond haar vreselijk.
Mocht haar echt niet, niks van me dat haar leuk vond. was toen ook nog een beetje verlieft op hem en dat leek me de perfecte kans om hem dat te laten weten, en daarbij z'n vriendin ook best zwart gemaakt. Uiteindelijk kwam hij voor de keuze tussen mij en z'n vriendin. Hij had 't vrij moeilijk toen, want hij was nog altijd ook gek op mij gaf hij toe, maar na 2 weken d'r flink over nagedacht te hebben had uiteindelijk toch gekozen voor haar.

Nu is het alsnog uit omdat ze daarna 6x is vreemd gegaan (heeft ze toegegeven), en hij haar niet meer vertrouwde

Maarjah, gaat er om, je vriend is vast niet dom, en zo wel, najah, hij was ook niet de slimste. Hij volgt z'n hart, en als hij echt van je houd kiest hij wat er ook gebeurt voor jouw. En zo niet was hij het nooit waard geweest
Oud 30-06-2005, 16:43
evanescence
evanescence is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 30-06-2005 @ 15:27 :
da tis echt het grootste kutargument wat ooit door iemand verzonnen is

ja mensen maken fouten ja, maar zoeen maak je met je volle verstand en je weet dat het niet mag.

een fout noem ik iets fout doen op je wiskundetentamen omda tje het niet weet, of perongeluk op een verkeerd knopje duwen

je gaat niet perongeluk vreemd
dat zeg ik ook niet...
maar mensen kunnen vreemd gaan in welke omstandigheden dan ook....dus 100% iemand vertrouwen doe ik niet...
Oud 30-06-2005, 16:58
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 30-06-2005 @ 16:10 :
o.a.
ik zou hem trouwens nog harder slaan
Oud 30-06-2005, 17:03
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
evanescence schreef op 30-06-2005 @ 17:43 :
dat zeg ik ook niet...
maar mensen kunnen vreemd gaan in welke omstandigheden dan ook....dus 100% iemand vertrouwen doe ik niet...
hoe bedoel je kunnen
ja iedereen kan technisch gezin vreemdgaan
ik kan technisch gezien ook mijn hele familie uitmoorden
maar ik zou bijde ook nooit doen

dus als je met kunnen bedoelt over je hart kunen verkijgen omda tdat te doen

dan kan ik niet vreemdgaan
en ik als je waarde hecht aan trouw zou ik ook iemand zoeken die het niet over zijn hart kan verkrijgen om vreemd te gaan
Oud 30-06-2005, 17:23
evanescence
evanescence is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 30-06-2005 @ 18:03 :
hoe bedoel je kunnen
ja iedereen kan technisch gezin vreemdgaan
ik kan technisch gezien ook mijn hele familie uitmoorden
maar ik zou bijde ook nooit doen

dus als je met kunnen bedoelt over je hart kunen verkijgen omda tdat te doen

dan kan ik niet vreemdgaan
en ik als je waarde hecht aan trouw zou ik ook iemand zoeken die het niet over zijn hart kan verkrijgen om vreemd te gaan
ieder zijn mening toch...
Oud 30-06-2005, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 30-06-2005 @ 11:44 :
Ik zou het een beetje vervelend vinden dat ik het op haar site heb moeten lezen, en niet van hemzelf gehoord heb.
ja, vooral dat punt.

Voor de rest kan ik me er niet aan storen dat mijn eventuele partner met exen afspreekt, mits het 'normaal' gebeurt natuurlijk. Als hij/zij weken later ineens komt met 'misschien heb ik nog gevoelens' of er worden gewoon belachelijke dingen gedaan als ze afspreken (negatieve gesprekken voeren over onze relatie, stoken, misschien totaan randje-vreemgaan) hoeft het niet natuurlijk...
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 18:01
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
evanescence schreef op 30-06-2005 @ 18:23 :
ieder zijn mening toch...
nou ik ben het erg gewoon niet mee eens dat iederen vreemd "kan" gaan
Oud 30-06-2005, 18:03
evanescence
evanescence is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 30-06-2005 @ 19:01 :
ik wel..

Ik heb zelf hekel aan mensen die vreemd gaan...en dat krijgen ze dan ook wel te horen...je doet er een ander echt veel pijn mee...

maar ik denk dat je het geval nooit mag uitsluiten...het zou altijd maar kunnen gebeuren...

Ik zou ontzettend spijt hebben en mezelf wel voor de kop slaan als ik vreemd zou gaan...maar ik sluit het niet uit dat er een kleine kans is dat het zou gebeuren...zo ben ik terwijl ik zelf een hekel heb aan vreemdgaande mensen ja....
Oud 30-06-2005, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Warsocket schreef op 30-06-2005 @ 19:01 :
Natuurlijk kan dat wel, dat misschien niet iedereen het in eerste instantie zou DOEN is een tweede.

En ja, ik zou het ook gewoon ronduit kut vinden om het zo te weten te komen en ik zou me gaan afvragen waarom hij dat niet gewoon zegt.

Als het toch niets betekent wat is dan het bezwaar van het tegen je vriendin vertellen?
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 19:06
Sade
Sade is offline
Ik zou boos worden, hij zou het er met jou over moeten hebben als hij weet dat jullie elkaar mogen. Als hij zijn ex belangrijker vindt dan jou, is hij het imo niet waard.

Ik kan me voorstellen dat sommige mensen nog steeds bevriend zijn met hun exvriend(in), en dat kan ik ook wel begrijpen. Zelf geloof ik niet in vrienden blijven met een ex, en zou er ook niet blij mee zijn als mijn vriend nog met zijn ex om ging.
Oud 30-06-2005, 20:35
Dith
Dith is offline
Ik ben een jaloers kreng dus ik zou hysterisch worden en tegen iedereen vertellen wat voor een lul hij is en dan een uur later besluiten dat ik zeur. Oja, en natuurlijk krijgt hij niks te weten want daar ben ik te trots voor, denk ik.
Oud 30-06-2005, 21:08
mara18
mara18 is offline
Wat ik ervan denk: er is iets helemaal niet pluis. Het is al bijna uit... omwille van 'een beetje ruzie'. En dan dit erbij. Naar mijn gevoel en gebaseerd op deze info kan hier toch geen serieuze relatie uit voortkomen...

Eerlijkheid is imo toch wel het belangrijkste in een goede relatie
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 21:12
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 30-06-2005 @ 19:06 :
Natuurlijk kan dat wel, dat misschien niet iedereen het in eerste instantie zou DOEN is een tweede.

En ja, ik zou het ook gewoon ronduit kut vinden om het zo te weten te komen en ik zou me gaan afvragen waarom hij dat niet gewoon zegt.

Als het toch niets betekent wat is dan het bezwaar van het tegen je vriendin vertellen?
lees mij vorige post eens dan snap je wat ik met het kan bedoel
het verschil tussen technisch kunnen
en over je hart kunne verkrijgen

watn je kan je familie ook uitmoorden ( dat is dus het technische kunnen wat ik NIET bedoel)
Oud 30-06-2005, 21:13
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
evanescence schreef op 30-06-2005 @ 19:03 :
ik wel..

Ik heb zelf hekel aan mensen die vreemd gaan...en dat krijgen ze dan ook wel te horen...je doet er een ander echt veel pijn mee...

maar ik denk dat je het geval nooit mag uitsluiten...het zou altijd maar kunnen gebeuren...

Ik zou ontzettend spijt hebben en mezelf wel voor de kop slaan als ik vreemd zou gaan...maar ik sluit het niet uit dat er een kleine kans is dat het zou gebeuren...zo ben ik terwijl ik zelf een hekel heb aan vreemdgaande mensen ja....
ik sluit het wel uit, iemand half wantrouwen werkt niet voor mij in een relatie, en als het dan toch gebeurt jah ff klote, maar nog 100x beter dan er de hele tijd meein je achterhoofd lopen dat het kan
Oud 30-06-2005, 21:16
annetjuh
annetjuh is offline
ik zou het vervelend vinden, maar door mijn koppigheid en eigenwijsheid zou ik hen opbellen ofzo en ze heel veel plezier wensen en zeggen dat ik het hélémaal niet erg vind.
en dat geloven ze ook nog.
Oud 01-07-2005, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 30-06-2005 @ 11:44 :
Dat en verder zou ik proberen me er niet druk over te maken want het is niet voor niets jouw vriend.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2005, 22:42
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Ik zou jaloerse, achterdochtige gevoelens hebben. Is wel normaal in deze situatie. Daarnaast, als zij, in jouw geval ''hij'', over de grens gaat: DUMPEN!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2005, 10:19
Nienna*
Nienna* is offline
Het is inderdaad meer het idee dat hij het "verzwegen" heeft.
Stel, hij wilde graag met haar afspreken, dan zou ik duidelijk zeggen dat ik daar moeite mee heb, maar het natuurlijk wel toestaan. Ik moet mijn vriend daarin kunnen vertrouwen, vind ik.

Maar hij heeft het niet zelf verteld... dat wordt dikke ruzie dan, vrees ik. Ik zou zó boos zijn!
Jaloers ik
Met citaat reageren
Oud 02-07-2005, 11:47
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Daar zou ik erg niet blij mee zijn. (de combinatie van beetje ruzie, elkaar niet mogen en het op zo'n manier te weten komen) Als m'n vriend zou zeggen dat-ie met haar wilde afspreken, zou het anders zijn..
Oud 02-07-2005, 12:31
chaosphere
chaosphere is offline
Citaat:
je zegt het zelf al, die ex maakt jou zwart en misschien probeert ze jou alleen te stangen en hebben ze niet eens afgesproken met elkaar
Oud 02-07-2005, 12:36
Sithan
Sithan is offline
Is haar site een betrouwbare bron inderdaad
Reageren

Regels voor berichten