Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Hij zegt wel heel vaak dat hij gek op me is, dat hij het fijn vindt om bij me te zijn en zich heel erg op z'n gemak voelt bij me enz. maar verliefd zijn kent hij niet.
||
Citaat:
En hij MOET mij helemaal niet zien, ik wil hem zelf ook niet elke dag zien. Hecht nogal waarde aan mijn eigen dingen doen, zoals dat ik naast hem nog uitga met vriendinnen enz.
||
Citaat:
Ik wil dat hij in deze tijd nadenkt over ons en alles op een rijtje zet. We zijn in de afgelopen maand echt heel snel gegaan en daar is dit nu het wond van...Ik doe dit ook uit een soort van zelfbescherming: als hij niet verliefd op me is en het gaat uit, dan liever nu dan over een half jaar ofzo. Klinkt misschien een beetje raar, maar ik ben in vorige relaties nogal gekwetst en dat wil ik nu voorkomen.
||
Citaat:
Wat bedoel je precies met het?
||
Verwijderd
|
Citaat:
die het? 'Het' als in je relatie een tijdje op een laag pitje zetten en wat meer vrijheid en onafhankelijkheid verwachten, eventjes wat rustiger aan. Dat hij niet in paniek raakt je kwijt te raken, niet teveel rare denkbeelden gaat vormen over dingen die er niet zijn ('ze vindt me niet aantrekkelijk meer' en al die andere emotionele crap) eventueel de andere kant op schiet en je helemaal links laat liggen want 'hey, dat was nog makkelijk ook. Misschien voel ik minder voor haar dan ik dacht'. Dan kun je zwaaien met je handje, maarja... 1,5 maand is niks. Als je nu alweer je zuurstof nodig hebt, weet je dan uberhaupt wel zeker of je hiermee door wil gaan? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
een pauze ABCCBAXOXO | 1 | 27-03-2014 14:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Één nacht in Berlijn Verwijderd | 0 | 09-06-2006 18:32 | |
Algemene schoolzaken |
mijn woensdag... (of moet dit op onzin... gaat wel over een schooldag.) Fantôme | 27 | 08-11-2003 22:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Een dagje van een afdeling Eend | 15 | 09-12-2002 13:11 | |
ARTistiek |
Begin van iets zand | 5 | 07-11-2001 13:10 |