Advertentie | |
|
![]() |
|
Is de grootste dikke zever dat ik ooit al gehoord heb...
Waarom het uitmaken als je op vakantie gaat... Als de liefde groot en sterk is overleefde da natuurlijk... Ok ja, als je 2 weken elkaar niet ziet ga je elkaar zeer missen... ma missen is gezond ![]() 1) Hoe meer je ze mist... hoe plezanter het terugzien 2) Door te missen denk je aan haar... Dus de liefde blijft... Hoh ja... mijn vriendin mag 3 maand wegzijn... ik w8 toch op haar ![]() greetz DJken
||
Citaat:
Tja.... zo zie je hoe "groot" de liefde kan zijn soms.... Kvind da zielig voor jou... maja... helpt niet veel uit ![]() greetz DJken
|
![]() |
Hij gaat 3 weken naar Frankrijk en 2 weken werken..Het enige vervelende is dat we elkaar dus lang niet zien..Best kut want we zijn gewend elkaar ELKE dag te zien.
Maar we overleven het..Naja..10 dagen Rome was voor mij al zwaar ![]()
|
Ja vakanties zijn dus dik te kut altijd... vorig jaar had ik net een maandje wat met mijn inmiddels ex-vriendje en toen hebben we elkaar vijf weken niet gezien, dat is dus ook niet helemaal goed gegaan
![]() Maar met mijn vriendje nu gaat het wel lukken, daar heb ik inmiddels genoeg vertrouwen in gekregen ![]()
|
neej, de vakantie is geen probleem, alleen dat we elkaar heel erg gaan missen...
ik ga een week met mijn ouders weg en een week met 2 vriendinnen naar tesxel. Hij gaat misschien nog onverwacht met 2 vrienden op de trein stappen en ergens in frankrijk ofzo heen. en we gaan misschien nog samen een weekje... Maar we vertrouwen elkaar, en daar gaat het om...
||
Citaat:
![]() Tja tis maar net hoe belangrijk je relatie voor je is...
|
Verwijderd
|
Ehmz, als ik echt iets zou hebben, zou het van mijn kant niet verkeerd gaan.. Punt is nu dus dat we niet echt iets hebben, maar gewoon gaan kijken hoe het loopt.. Ik ga 3 weken naar Italie, hij een paar weken naar Spanje.. We nemen elkaar niets kwalijk als de ander iets doet, dat hebben we afgesproken, maar ik denk dat ik er toch wel mee zou zitten.. (Situatie is trouwens; we vinden elkaar leuk, weten alleen niet hoe erg, en we hebben allebei geen zin in weer een serieuze relatie..)
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
is geen probleem.. hij laat zn lloret zitten, mede om meer bij mij te zijn, gaat even paar dagen met zn ma op vak, en ik 1,5 week met mn ouders, maar dan komt ie ook ff een paar nachtjes langs
![]() ![]() mja en verder zullen we allebei niet vreemdgaan
|
ik heb als ik op vakantie ga iets meer dan 2 maanden een vriend... Gaat wel goed denk ik.. T wordt voor mij toch meer een culturele vakantie.. Geen strand, feest, drank, sex vakantie....
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Leesclub] Poll! Verwijderd | 44 | 09-09-2012 19:45 | |
Liefde & Relatie |
Onzeker.. bamboocha | 14 | 09-02-2011 22:27 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #110! indigo | 500 | 19-06-2010 16:35 | |
Verhalen & Gedichten |