Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Voordelen Microsoft tov SO: * Het is een standaardpakket. * Er zijn veel mensen die je met de meest vage dingen kunnen helpen. * De bestanden die het produceert worden vrijwel overal gebruikt. (standaard .doc-bestanden e.d.) Voordelen StarOffice tov Microsoft: * Het is gratis. StarOffice 5.2 is (hier - op een relatief langzame machine (300MHz., 192MB) vergeleken met Office 97 langzaam, irritant en langzaam. StarOffice 6 belooft veel goeds. ![]() (het blijft - hier - langzaam, maar dat is OfficeXP ongetwijfeld ook) Conan... is misschien te subjectief? |
![]() |
|
![]() |
In mijn opzicht is staroffice altijd beter, ik ben nu een beetje aan t klooien met 6 beta en tis wel grappig, tzelfde als office 97 die ik ook draai. Het grootste voordeel is natuurlijk dat t geen microsoft is (smerige monopolisten).
|
ok, ik ben zelf ook wel anti M$ maar jullie zitten erg te zeiken
ik wil geen ms office omdat het van misrosoft is, en volgens mij hebben de meeste mensen die hiet zitten te zijken over dat ms office geld kost zelf ook wel illegale software, duz.. ik ben zelf gewoon hardstikke tevreden met ms office, een van de goede dingen van microsoft, en nog redelijk snel ook
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat t gratis is is alleen belangrijk voor zij die een bedrijf hebben, wat er nog meer als voordeel aanhangt? in SO zitten minder bugs (of er zijn er minder bekend) dus als je weer zon standaard worm virusje hebt dat zich dmv fouten in Office zich wil fwden kan je m lekker zien crashen ![]() ik kijk met smart uit naar SO 6, |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
EULA Microsoft balkey | 52 | 20-09-2007 20:57 |