![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zit op internet om me te vermaken, niet om paranoide te zijn. Maar goed, da's mijn instelling. Vooralsnog zit ik behoorlijk safe, en mocht 't misgaan: jammer dan. Wie dan leeft, wie dan zorgt. Tsjah, dat van S.COM zou ik lullig vinden voor iedereen die werk verricht aan S.COM. Maar ook dat is niet onoverkoombaar, i.m.o. Wel érg vervelend, true. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Nightly source snapshots don't seem to be backdoored.. CVS doesn't seem to be backdoored.. Don't seem to be ![]() Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Ik neem toch aan dat jij zorgt dat iets wat op je PC staat waar je veel waarde aan hecht, laten we zeggen, je mp3 collectie, dat je dat niet kwijt wilt raken. Dan moet je ook voor het behoudt van die data zorgen. Dus zeker wat betreft belangrijke data: voorkomen is beter dan genezen. IMHO. Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb van alle belangrijke bestanden een backup. Laatst gewijzigde bestanden altijd bij me op mijn ZIP-schijfje en voor de rest maak ik elke maand een backup van alles op CD.
Al ligt morgen mijn hele config plat, heb ik ongeveer een uurtje nodig deze te herstellen ![]() Maar goed, voorkomen is idd beter dan genezen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|