Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
het is gewoon de waarheid kansloos dus,. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
xx
|
![]() |
zie http://www.lichaamstaal.nl/lichaamst...l?flirten.html
en http://www.sexwoordenboek.nl/flirten.html Is dat flirten of niet? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Hoe weet je dat een meid jou wel ziet zitten? Een paar dingen om op te letten.
Ogen. Als ze je steeds aankijkt en je blik langer vasthoudt dan gebruikelijk is. ja vaak Haar. Als ze hiermee speelt of in model brengt. ja vaak Mond. Als ze haar lippen natmaakt. ja vaak Stem. Als ze met een zachtere, warmere stem spreekt dan normaal, mogelijk met een verborgen lachje. geen idee · Borsten. Als ze aandacht vestigt op haar borsten door een vestje uit te doen, de handen in haar nek te vouwen of voorover te buigen waardoor ze inkijk heeft. geen idee · Armen. Als haar armen geen barrière vormen tussen haar en jou. ja · Handen. Als ze haar glas, ring of een deel van haar eigen lichaam streelt. ja 1 keer · Gebaren. Als ze je arm of schouder aanraakt. ja een aantal keren · Heupen. Als ze overdreven met haar heupen zwaait. geen idee · Benen. Als ze herhaaldelijk haar benen over elkaar slaat en weer terug, waardoor ze de aandacht op haar benen vestigt. ja een aantal keren |
![]() |
|
![]() |
Nu zijn we eindelijk concreet. Als het echt zo is kun je ook wel een keer met haar uitgaan. Kom je er snel genoeg achter.
Persoonlijk zou ik me niks aantrekken van haar vriend. "Had hij maar beter zijn best moeten doen." Blijkbaar mag ze flirten.
|
als je dr echt mee zit kun je t ook gewoon vragen. je kent haar toch al 3 jaar ? dan ken je elkaar toch al aardig goed, dacht ik zo. En anders ga je gewoon lekker terugflirten, en geniet dr dan verdomme ook eens een beetje van, heb je tenminste ff wat lol, als dr niks van komt no harm done, als dr wel wat van komt, jij blij zij blij, klaar.
boeken kopen om iemand te begrijpen die je al 3 jaar kent... alsof je vrouwen ooit helemaal zal kunnen begrijpen, je bent een man, mannen begrijpen vrouwen niet. get ovet it.
||
Citaat:
Sorry hoor maar dit soort dingen doe ik eigenlijk onbewust altijd. Of ik nou met een jongen, een meid, me broertje, me oma of wie dan ook zit te praten. Want: · Ogen. Als ze je steeds aankijkt en je blik langer vasthoudt dan gebruikelijk is. Het is toch beleeft om de persoon waarmee je praat recht aan te kijken? Oke blik langer vast houden is dan inderdaad niet nodig. · Haar. Als ze hiermee speelt of in model brengt. Ik zit echt heel vaak aan mijn haar...gewoon om mijn handen iets te doen te geven denk ik. · Mond. Als ze haar lippen natmaakt. Tja, droge lippen? · Stem. Als ze met een zachtere, warmere stem spreekt dan normaal, mogelijk met een verborgen lachje. Dit weet ik niet, weet niet of ik dat doe ookal probeer ik wel te flirten.. · Borsten. Als ze aandacht vestigt op haar borsten door een vestje uit te doen, de handen in haar nek te vouwen of voorover te buigen waardoor ze inkijk heeft. Ja hier zit wel wat in. · Armen. Als haar armen geen barrière vormen tussen haar en jou. Nee, waarom zouden mijn armen een barrière vormen tussen mij en iemand die ik mag? · Handen. Als ze haar glas, ring of een deel van haar eigen lichaam streelt. Ook om je handen wat te doen te geven. · Gebaren. Als ze je arm of schouder aanraakt. Hmm, zou kunnen, maar raak toch ook gewone vrienden regelmatig aan..gewoon vriendschappelijk. · Heupen. Als ze overdreven met haar heupen zwaait. Weet ik niet · Benen. Als ze herhaaldelijk haar benen over elkaar slaat en weer terug, waardoor ze de aandacht op haar benen vestigt. Ja, of je zit niet lekker?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder ben jij echt die flip die met idols mee deed? Of is dit gewoon een (slechte) grap. Ontopic: Laat je buurmeisje lekker met rust, ze is nog veel te jong, en heeft al een vriend. |
![]() |
|
![]() |
Je claimt 21 te zijn, maar aan je poststijl zou ik eerder voor 14 gaan ofzo. Meisje lijkt je ook maar leuk te vinden en HOPPA meerdere boeken over lichaamstaal worden ingeslagen?
![]() Als die door jou ingevulde checklist klopt dan zou ik er toch zo ondertussen misschien maar es voor gaan.. (vooral dat glas/lichaam 'strelen' klinkt bijzonder interessant, toch maar eens op letten next time in de disco ![]()
||
Citaat:
|
Oh zulke meisjes ken ik wel.Ook al hebben ze een vriend en/of vinden ze de jongen helemaal niet leuk, ze doen altijd aardig en flirten er op los.En ondertussen tegen iedereen zeggen wat een nerd hij is
![]() Maar het kan ook zijn dat ze niet durft toe te geven dat ze leuk vind,omdat ze al een vriendje heeft.Maar ik gok toch het eerste. |
![]() |
|
· Ogen. Als ze je steeds aankijkt en je blik langer vasthoudt dan gebruikelijk is.
Doe ik ook vaak. Wilt meestal zeggen dat ik of aandacht wil of de persoon echt zie zitten. · Haar. Als ze hiermee speelt of in model brengt . Idem. · Mond. Als ze haar lippen natmaakt. Doe ik denk ik niet. Of toch niet met een bijbedoeling. · Stem. Als ze met een zachtere, warmere stem spreekt dan normaal, mogelijk met een verborgen lachje. Damn, ik flirt veel ![]() · Borsten. Als ze aandacht vestigt op haar borsten door een vestje uit te doen, de handen in haar nek te vouwen of voorover te buigen waardoor ze inkijk heeft. Hmmm, laatste doe ik al niet. Rest wel, maar niet bewust denk ik. · Armen. Als haar armen geen barrière vormen tussen haar en jou . Doe ik bij iedereen... · Handen. Als ze haar glas, ring of een deel van haar eigen lichaam streelt. Doe ik ook bij iedereen. · Gebaren. Als ze je arm of schouder aanraakt. Dat zeker ook. Ik hou van aanrakingen, doe het bij iedereen die ik graag heb. Vrienden, vriendinnen, oma, maakt niet uit. · Heupen. Als ze overdreven met haar heupen zwaait. Doe ik enkel om aandacht. · Benen. Als ze herhaaldelijk haar benen over elkaar slaat en weer terug, waardoor ze de aandacht op haar benen vestigt. Ja zeg, blijf maar eens een tijd met hetzelfde been over het andere gekruist zitten, dat knelt hoor ![]() Om maar ff aan te tonen dat dit evengoed fout kan geinterpreteerd worden. Enige zekerheid die je hebt is het vragen. En als ze het dus ontkent, handen vanaf houden, ze heeft al een vriendje. Hard to get spelen helpt makkelijker dan haar roep naar aandacht te bevredigen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Flirten Barca1 | 8 | 09-05-2014 12:46 | |
Liefde & Relatie |
Flirten met Leraar. Megan Cleo | 10 | 04-07-2010 21:50 | |
Liefde & Relatie |
Wanneer weten jullie of iemand met je flirt of je aantrekkelijk vindt? Severus | 24 | 19-07-2005 19:37 | |
Lifestyle |
Flirten Pan Am | 100 | 16-10-2004 01:59 | |
Liefde & Relatie |
flirten matrix21 | 43 | 07-03-2004 21:21 | |
Liefde & Relatie |
Is het liefde of was het een flirt voor hem? lieve | 11 | 24-11-2003 16:51 |