Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2005, 13:13
flower19
flower19 is offline
Hoi allemaal!
Ik begin in september met Rechten in Utrecht, en wil misschien lid worden van een vereniging. Ik ga naar de UITdagen, dus dan ga ik overal wel langs. Maar even een vraagje over UMTC, ze zeggen dat ze geen KMT met een ontgroenend karakter hebben, maar wel een verplichte KMT. Zeggen niet alle verenigingen dat? Of is het echt geen ontgroening?
Iedereen die verder nog ervaringen met UMTC heeft, alles is welkom :-D
groetjes, Hannah
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-06-2005, 14:00
dwight88
dwight88 is offline
verplichte KMT komt volgens mij wel neer op een soort van ontgroening. Zeker een club als UMTC heeft dat wel, denk ik.

het is misschien niet meer te vergelijken met de ontgroeningen van "vroeger", maar een relaxed uitslaap-kamp met een ontspannend avondprogramma zal er niet inzitten
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 15:07
flower19
flower19 is offline
Nou ja, dat dacht ik eigenlijk ook al... Maar omdat erg duidelijk op hun site staat dat ze de enige zijn met een KMT zonder ontgroenend karakter, vroeg ik het me af. Iemand met ervaring?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 15:14
Verwijderd
Een vriend van me zit bij UMTC. Ik heb ook een aantal andere vrienden die bij andere studentenverenigingen in Utrecht zitten: eentje bij Veritas en eentje bij Unitas. Wat ik zo voor verhalen van ze gehoord heb, is de KMT van UMTC wel de lichtste 'ontgroening' denk ik. Maar het is maar wat je zwaar vindt. Ze hebben allemaal dingen moeten doen die ze niet ontzettend leuk vonden, maar dat hoort er nou eenmaal een beetje bij een studentenvereniging volgens mij.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2005, 16:05
Jones
Als je nu al moeilijk gaat doen over een KMT met een mogelijk ontgroenend karakter kan je het maar beter laten. Niet zo piekeren, je bent er altijd nog zelf bij dus denk eens na over wat nou het ergste is wat je kan overkomen.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 22:10
Jude
Jude is offline
De ontgroening hebben ze vorig jaar afgeschaft bij UMTC. Er is nog wel een kennismakingskamp geloof ik, maar dat heeft geen ontgroenend karakter.
Oud 26-06-2005, 22:22
Verwijderd
Ik ben lid van UMTC en de ontgroening is vorig jaar afgeschaft. Zo'n introductieweek moet je doorlopen om lid te worden te worden, dat is bij alle vereningen zo of er nu een ontgroening is of niet. Ik had het geluk net die ontgroening mis te lopen en ik heb een geweldige week daar gehad. Ik ga dit jaar weer mee, en dan via de introductie commissie
Met citaat reageren
Oud 26-06-2005, 22:27
flower19
flower19 is offline
Oke, cool. Niet dat ik nou zoo bang ben voor een ontgroening, het lijkt me alleen niet erg leuk, en ik was benieuwd. Someone, kan je verder iets vertellen over UMTC? Wat voor vereniging is het verder, ben je erg actief, bevalt het? Haha sorry, ben erg nieuwsgierig, en ik ken verder niemand bij UMTC. Dankjewel!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten