![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 19-06-2005 om 17:13. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zou wel verliefd op hem kunnen worden, ben het 2 jaar terug een beetje geweest maar toen was ik ook wel heel 'vatbaar' daarvoor. Nu is het echt lichamelijke aantrekkingskracht, al zou ik wel verliefd op hem kunnen worden moest ik hem beter leren kennen en moest hij de dingen hebben in zich waar ik op val. |
![]() |
||
Citaat:
![]() heb ik ook, is geil ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() als mijn vriendin zoiets heeft zou ik dat echt niet willen weten ook. daar zou k kapot aan gaan en waarschijnlijk de relatie beeindigen. voel k me net een 2de keus ofzo.. kan ze hem niet krijgen pakt ze mij maar. ja mooi niet dus! Laatst gewijzigd op 21-06-2005 om 06:25. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Maar nu het uit is... is het wel leuk ![]() ![]() |
![]() |
|
Iemand met wie het zo vreselijk goed instinctief klikt, die vind je mooi, ook al is hij of zij dat objectief voor de rest van de wereld helemaal niet.
Ik ben ook wel vreselijk gevallen voor iemand die ik voor ik hem leerde kennen nog als "sexueel onaantrekkelijk" beoordeeld zou hebben. Maar ik zag hem, dacht een seconde lang : wat een lelijk mormel, en was een seconde later verkocht hoor. Beste sex van mijn hele leven mee gehad. Zijn huidige vriendin is een ontstellend stuk, en zij krijgt ook te horen wat ze met hem moet. Maar ze houdt van hem. |
![]() |
|
|