Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2005, 17:54
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
Heey mensen,
ik wil graag in mijn andere oor ook nog een ringetje hebben... maar heb geen zin hier eerst een knopje in te hebben nu zei een kameraad van mij dat je ringen ook kon laten drukken dat hij dat ook had gedaan... maar begon toen bij hem wel te zweren... nog iemand anders hier ervaring mee.. heb namelijk liever geen zweertjes aan mijn oor...

groeten
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 17:57
MightyDuck
MightyDuck is offline
Die knopjes zijn er niet voor niks. Bijv om te zorgen dat het een egaal rond gaatje word, en aangezien het iets dikker is dan de gemiddelde oorring heb je zo ook altijd genoeg ruimte. Plus dat je daar aan draaien kunt om ingroeien te voorkomen.

Neem nou maar een knopje, na een week of 4 kan die er uit. Een te kleín gat ontsteekt niet een keer, dat ontsteekt bij het minste of geringste wéér.
Oud 27-06-2005, 18:12
Verwijderd
Ringetje kan best ineens, als piercing laten zetten. Je kan hem gewoon ronddraaien, dus qua onderhoud moet 't goed kunnen gaan.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 19:37
JJ13
JJ13 is offline
je kan m laten piercen, maar bij sommige zaken schieten ze ook oorbellen meteen met n ringetje, ik weet niet hoe ze t doen, maar ik heb t wel eens zien staan.
Oud 27-06-2005, 23:41
Verwijderd
Als je geen zwerend oor wil kun je beter gewoon zo'n zweerknop nemen. Boeiend, 't is maar een paar weken.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2005, 17:13
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 27-06-2005 @ 20:37 :
je kan m laten piercen, maar bij sommige zaken schieten ze ook oorbellen meteen met n ringetje, ik weet niet hoe ze t doen, maar ik heb t wel eens zien staan.
juist zoiets bedoelde ik ook... maar ik doorde dan dat ze ze druktte... maar ze worden dus ook geschoten iemand een adres?

groeten
Met citaat reageren
Oud 29-06-2005, 22:37
ekki
ekki is offline
Bij mij is een knopje met de hand er doorheen gedrukt. Dus niet met zo'n 'pistool' of hoe zo'n ding dan ook heet. Was geen probleem wat mij betreft, maar het was dan ook geen ringetje.

Ik neem aan dat het zweren om het materiaal gaat ofzo. Zullen er ook geen ringetjes van hetzelfde materiaal als zweerknopjes? Ik kreeg overigens volgens mij direct zilveren oorbellen.

Dat je niet goed kunt ronddraaien lijkt mij niet bevordelijk (hoewel te veel ronddraaien ook niet zo leuk is ). Voorderest lijkt het me geen probleem. Maar ik zou het vragen aan de lokale juwelier, dan weet je het zeker.

Regels voor berichten