Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2005, 17:36
Delicate
Delicate is offline
Dit is echt een heel stom probleem maar ik zit er echt ontzettend mee.

Ik vind mensen echt veel te snel leuk. En dat is best leuk, want dan ben je zo verliefdig en dat is wel fijn, maar het is allemaal heel onbereikbaar. Want dan word ik weer verliefd op een stagiaire, en dan wee rop een jongen die ik alleen maar zag in de discotheek. En ik word dan helemaal gek van zo'n jongen. Dan ga ik uren op interenet rondsurfen voor foto's en info. En echt allemaal hele rare dingen doe, terwijl ik die jongens echt nauwelijiks ken allemaal. En dit zal vast heel oppervlakkig klinken ofzo, maar die leraar bijvoorbeeld sprak ik wel redelijk vaak mee, en daar heb ik in de bosjes gelegen en met een vriendin over de schutting geklommen en nog veel meer dingen. ''

En meestal vind ik het ook ontzettend grappig van mezelf want ik ben dan echt helemaal in de zevende hemel maar het vervelende ervan is dat het op een gegeven moment helemaal gek van wordt. Met die leraar (dat is wel een goed voorbeeld (A)) werd ik letterlijk ziek ervan dat ik hem zó leuk vond maar er helemala niks mee kon. En zo heb ik dat met elke jongen, en zo heb ik dat wel met 6 jongens tegelijk. En dat is gewoon echt geen lekker gevoel, maar ik kan het zo niet helpen dat ik ze leuk ga vinden.

Misschien herkent iemand dit of weet een manier om dit niet d ehele tijd mee te hoeven maken want het maakt me echt zo moe
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-06-2005, 18:19
Shitonya
Shitonya is offline
ach gut, last van de puberteit?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 19:01
teirg
teirg is offline
Ik ken het niet, en ik heb geen flauw idee wat je er aan kan doen.

Maar hoe oud ben je? Ik denk idd zoals Shitonya zegt dat het wel kan te maken hebben met de puberteit. Dan geraak je makkelijk 'verliefdig'.

Ik vind het eigenlijk wel raar dat je het met 6 jongens tegelijk hebt, en dat je zo ver gaat dat je in de struiken gaat liggen en over de omheining klimt. Vind je dat zelf niet te ver gaan?
Oud 21-06-2005, 19:45
boer
boer is offline
Citaat:
teirg schreef op 21-06-2005 @ 20:01 :
Ik ken het niet, en ik heb geen flauw idee wat je er aan kan doen.

Maar hoe oud ben je? Ik denk idd zoals Shitonya zegt dat het wel kan te maken hebben met de puberteit. Dan geraak je makkelijk 'verliefdig'.

Ik vind het eigenlijk wel raar dat je het met 6 jongens tegelijk hebt, en dat je zo ver gaat dat je in de struiken gaat liggen en over de omheining klimt. Vind je dat zelf niet te ver gaan?
ja, tuurlijk vind ze dat te ver gaan, ze zegt het nog net niet letterlijk. Weet je hoe het komt dat het je alleen gebeurt met jongens waarmee het niks kan worden?
Oud 21-06-2005, 19:48
Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Ik ken het wel in enige mate, maar ik ga niet in de bosjes liggen of over de schutting klimmen ofzo.
Ik ga ook heel veel surfen op zoek naar weblogs of foto's, ik heb zelfs af en toe al hele adressen en huisnummers en dergelijke gevonden. En dan, tsja, dan ga ik een beetje realistsch nadenken en doe ik er verder niets mee maar geniet ik lekker in mijn remie van al die gevoelens die op me af komen.
Opties hou ik altijd open natuurlijk, maar ik schiet er niets mee op als ik mezelf merkbaar obsessief zou opstellen of als ik mezelf er gek mee zou gaan maken.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 21:53
Verwijderd
Waar leg jij de grens tussen verliefdheid en iemand leuk/lief/knap/grappig/aantrekkelijk/you name it vinden ?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2005, 22:04
Verwijderd
Hoe oud ben je?

Ik had dat vroeger ook altijd.. dan vond ik een jongen leuk en ging ik met een vriendin steeds langs z'n huis fietsen enzo.. of ik keek steeds waar hij was als ik op school was.. 1x ben ik tegen een lantaarnpaal opgefietst omdat ik de hele tijd opzij keek naar het schoolplein, waar een jongen liep..
En ik vond ook steeds weer iemand anders leuk.. zo van: iemand lacht even leuk of je praat even met 'm en meteen denk je de hele dag aan 'm en hoopt dat je iets met 'm krijgt.

Maar het gaat wel over.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 01:03
De Zwartkijker
De Zwartkijker is offline
Citaat:
Mandarijntje schreef op 21-06-2005 @ 20:48 :
Ik ken het wel in enige mate, maar ik ga niet in de bosjes liggen of over de schutting klimmen ofzo.
Ik ga ook heel veel surfen op zoek naar weblogs of foto's, ik heb zelfs af en toe al hele adressen en huisnummers en dergelijke gevonden. En dan, tsja, dan ga ik een beetje realistsch nadenken en doe ik er verder niets mee maar geniet ik lekker in mijn remie van al die gevoelens die op me af komen.
Opties hou ik altijd open natuurlijk, maar ik schiet er niets mee op als ik mezelf merkbaar obsessief zou opstellen of als ik mezelf er gek mee zou gaan maken.

Dit zou ik geschreven kunnen hebben...........
Oud 22-06-2005, 01:09
De Zwartkijker
De Zwartkijker is offline
TS, wat je overkomt is heel normaal. Zolang jij het maar voor jezelf houdt....en eventueel wat met die informatie doet. Voor bijvoorbeeld een zogenaamd 'spontane' ontmoeting, of je kan het gebruiken als potientiele gespreksthema's (als je bijvoorbeeld ergens, bij toeval, leest dat hij rechten studeert kan je een gesprek beginnen met: Vind jij ook niet dat als Micheal Jackson onterecht is vrijgesoroken?

Wat ik dus wil zeggen is doe met die informatie je voordeel mee. Want kennis is macht; ook in de wereld van de liefde.....
Oud 22-06-2005, 02:51
MTpower
MTpower is offline
Ik ken ook zo'n iemand, heel irritant
Maar je komt er wel overheen.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 07:56
Verwijderd
Citaat:
doe met die informatie je voordeel mee
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 12:03
gezweetwel
gezweetwel is offline
Citaat:
Mandarijntje schreef op 21-06-2005 @ 20:48 :
ja... je zou schrikken van wat je allemaal vindt met google hé
Oud 22-06-2005, 12:05
Verwijderd
ik herken het wel een beetje. ik ga er anders mee om maar vind ook veel te snel mensen leuk en dan moet ik constant aan ze denken. ik weet er niet echt een oplossing voor...

als je ze beter leert kennen kom je er meestal toch wel achter dat ze niet zo leuk zijn als je denkt.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 14:37
Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 22-06-2005 @ 13:05 :
als je ze beter leert kennen kom je er meestal toch wel achter dat ze niet zo leuk zijn als je denkt.
Het is vooral dat hele beeld dat eromheen gefantaseerd wordt wat het zo leuk maakt, gebeurd er iets dat hiermee in tegenspraak is is het ook gelijk weer weg. Daarom maak ik me er ook absoluut niet druk om.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 15:33
bagel
bagel is offline
je lijkt mij wel ik heb het de laatste tijd godzijdank wat minder maar echt waar.. afgezien van in de bosjes liggen en over schuttingen klimmen is ALLES hetzelfde... de discotheek is bij mij een kroeg/café geworden met een vakantieliefde (nooit gezoend ofzo maar ik denk al het hele jaar aan die jongen ik ben erg ik weet het ) en de stagaire.. tsjah <3 ik droom nog altijd van de aadrijkskunde leraar.. die jongen was zoooooo aardig/lief/knap/goddelijk EN HOMO ik moest haast huilen toen mn zus vertelde dat een homovriendje van haar met een barjongen ging die heel toevallig dezelfde naam (en al het andere) droeg als mijn stagaire maar volgens mij zit het hem gewoon in de leeftijd je komt er wel overheen ik leef ook nog altijd
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 15:44
Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Citaat:
bagel schreef op 22-06-2005 @ 16:33 :
je lijkt mij wel ik heb het de laatste tijd godzijdank wat minder maar echt waar.. afgezien van in de bosjes liggen en over schuttingen klimmen is ALLES hetzelfde... de discotheek is bij mij een kroeg/café geworden met een vakantieliefde (nooit gezoend ofzo maar ik denk al het hele jaar aan die jongen ik ben erg ik weet het ) en de stagaire.. tsjah <3 ik droom nog altijd van de aadrijkskunde leraar.. die jongen was zoooooo aardig/lief/knap/goddelijk EN HOMO ik moest haast huilen toen mn zus vertelde dat een homovriendje van haar met een barjongen ging die heel toevallig dezelfde naam (en al het andere) droeg als mijn stagaire maar volgens mij zit het hem gewoon in de leeftijd je komt er wel overheen ik leef ook nog altijd
Ik snap hier echt helemaal niets van
wat een vaagheid
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 15:56
bagel
bagel is offline
is het zo erg?

*Ik probeer eigelijk alleen te zeggen dat Qwuartz op mij lijkt qua gedrag in de liefde omdat ik toch ook redelijk snel 'verliefd' op een jongen wordt. een jongen uit de kroeg/discotheek, een stagaire op school. alles is zo langzamerhand wel geweest... Dus opzich is het een best simpel verhaaltje maar ik breng het weer met allemaal omwegen en verhaaltjes waar ikzelf zeer vrolijk van wordt.*

Snap je?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 16:55
Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Ja ik snapte dat je probeerde te vertellen dat je snel verliefd bent, maar je verhaal was heel erg onsamenhangend.
Qwuartz vraagt toch ook niet of je snel verliefd bent, maar of je snel een of meerdere personen leuk vindt en je dan obsessief gaat gedragen enzo.

Nogmaals tegen Qwuartz: Ik zou me er niet al te druk om maken en er gewoon lekker van genieten. Ga iig niet meer in de bosjes liggen ofzo, daar schiet je niets mee op en je maakt jezelf belachelijk daarmee, hoewel ik wel in enige mate snap waarom je dat doet.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 16:59
bagel
bagel is offline
ik vind ook meestal meerdere mensen leuk.. nu ook weer.. mn ex een jongen die ik heb ontmoet toen ik op vakantie was, een jongen van school en de jongen met de knalrode all stars die ik heel vaak zie lopen maar opzich gedraag ik me niet echt obsessief.. ik praat en zwijmel een week en dan is het weer iemand anders
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 19:54
Delicate
Delicate is offline
Citaat:
Mandarijntje schreef op 22-06-2005 @ 17:55 :
Nogmaals tegen Qwuartz: Ik zou me er niet al te druk om maken en er gewoon lekker van genieten. Ga iig niet meer in de bosjes liggen ofzo, daar schiet je niets mee op en je maakt jezelf belachelijk daarmee, hoewel ik wel in enige mate snap waarom je dat doet.
Dankjewel

Ik zal wel overkomen als een één of ander onnozel kind, maar ik zal jullie zeggen dat ik dat niet bepaald ben. Maar goed, wat ieder wil geloven, niet waar.

Het voelt gewoon niet goed wat ik doe, het is echt heel erg obsessief, en dat heb ik wel met meer dingen, dat ik bepaalde periodes echt heel erg aan het hyperfocussen op iets. Dus volgens mij ligt het niet zozeer aan de puberteit (ik ben sowiezo niet meer zo superjong), maar misschien meer aan mijn karakter? Het voelt gewoon erg vervelend, en ik merk nu al dat het weer helemaal de verkeerde kant op gaat. En dan kom ik echt weer in zo'n negatief idee terecht en dat wil ik niet, maar goed, het is vooral het laatste jaar en toen ben ik een tijdje best wel depressief geweest en miss ligt het daar ook aan.

Ik weet het ook allemaal niet, ik hoop gewoon dat ik er een beetje overheen groei, of er beter mee om kan gaan want zo lukt normaal in het leven staan ook echt niet
Met citaat reageren
Oud 22-06-2005, 20:08
bagel
bagel is offline
hoeveel jaar ben je dan? *dat klinkt heel kinderachtig ik weet het*
Met citaat reageren
Oud 23-06-2005, 00:59
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 22-06-2005 @ 13:05 :
ik herken het wel een beetje. ik ga er anders mee om maar vind ook veel te snel mensen leuk en dan moet ik constant aan ze denken. ik weet er niet echt een oplossing voor...

Juist jah, heb ik ook, die meid die glimlach, smelt dan weg.
Leer haar iets beter kennen en dan tja....
Soms zijn ze ook hartstikke leuk, alleen helemaal bezet van top tot teen.

Maja.
Oud 23-06-2005, 10:00
Freestyler*
Freestyler* is offline
ik herken het ook
en ben toch ook al vrij oud

alleen ik klim niet over schuttingen ofzo, het moet wel mijn geheim blijven
wel zoektochten op internet, en het is soms ongelooflijk hoe veel je zo over iemand te weten komt

het zijn ook altijd onbereikbare mensen
veel ouder, bezet, dat soort dingen
en ik weet niet zo goed wat het is, want meestal ken ik ze natuurlijk helemaal niet goed
Ik vraag me wel eens af of ik nou echt die mensen leuk vind, of dat ik wil dat ze 'voor me zorgen' zegmaar

wat helpt bij mij?
gewoon zon iemand niet meer zien
dan is het allemaal vrij snel veel minder
Achteraf gezien is de helft ook gewoon stom
en omdat er altijd zo veel mensen zijn, kun je gemakkelijk van onderwerp switchen
Oud 23-06-2005, 20:59
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Ik heb het ook, heeeel erg.
Nu ben ik celibatair, dat helpt, dan maar even afkoelen.
Oud 27-06-2005, 17:34
Tara Masquerade
Tara Masquerade is offline
Ik herken mezelf helemaal in je verhaal
Zag een keer een meid en ging ook alle cu2´s doorzoeken etc etc..
Ik heb geen flauw idee wat je eraan kunt doen, ik ga ook maar steeds verder... totdat ik er een keer helemaal gestoord van wordt. Dan huil ik een keer flink, en dan gaat het weer op dezelfde manier door.
Oud 29-06-2005, 22:19
vampire_esje
vampire_esje is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 21-06-2005 @ 23:04 :
Ik had dat vroeger ook altijd.. dan vond ik een jongen leuk en ging ik met een vriendin steeds langs z'n huis fietsen enzo.. of ik keek steeds waar hij was als ik op school was.. 1x ben ik tegen een lantaarnpaal opgefietst omdat ik de hele tijd opzij keek naar het schoolplein, waar een jongen liep..
En ik vond ook steeds weer iemand anders leuk.. zo van: iemand lacht even leuk of je praat even met 'm en meteen denk je de hele dag aan 'm en hoopt dat je iets met 'm krijgt.

Maar het gaat wel over.
LOL, en ik maar denken dat ik de einge was!

Vampire_esje
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 07:18
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
vampire_esje schreef op 29-06-2005 @ 23:19 :
LOL, en ik maar denken dat ik de einge was!

Vampire_esje
Meid, ben je al 23? Ik hoop echt dat ik het dan niet meer heb zeg.
Reageren

Regels voor berichten