Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Dit zou ik geschreven kunnen hebben...........
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() wat een vaagheid |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zal wel overkomen als een één of ander onnozel kind, maar ik zal jullie zeggen dat ik dat niet bepaald ben. Maar goed, wat ieder wil geloven, niet waar. Het voelt gewoon niet goed wat ik doe, het is echt heel erg obsessief, en dat heb ik wel met meer dingen, dat ik bepaalde periodes echt heel erg aan het hyperfocussen op iets. Dus volgens mij ligt het niet zozeer aan de puberteit (ik ben sowiezo niet meer zo superjong), maar misschien meer aan mijn karakter? Het voelt gewoon erg vervelend, en ik merk nu al dat het weer helemaal de verkeerde kant op gaat. En dan kom ik echt weer in zo'n negatief idee terecht en dat wil ik niet, maar goed, het is vooral het laatste jaar en toen ben ik een tijdje best wel depressief geweest en miss ligt het daar ook aan. Ik weet het ook allemaal niet, ik hoop gewoon dat ik er een beetje overheen groei, of er beter mee om kan gaan want zo lukt normaal in het leven staan ook echt niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Leer haar iets beter kennen en dan tja.... Soms zijn ze ook hartstikke leuk, alleen helemaal bezet van top tot teen. Maja.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vampire_esje |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
De juiste hulp voor je problemen zoeken op social media Suzanmb | 2 | 12-11-2013 09:17 | |
Liefde & Relatie |
Makkelijk obsessieve gevoelens trophus | 24 | 08-07-2007 23:18 | |
Liefde & Relatie |
Obsessief Halflight | 8 | 22-11-2006 14:57 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Psychologie |
Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING] Eend | 27 | 24-02-2003 18:49 | |
Psychologie |
seroxat? shy girl | 15 | 08-10-2002 20:26 |