Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
nu sla je de plank mis....... een lied misschien ....die tekst die hoort bij het gedicht.... het gaat over klanken en snaren en dat er iets veranderd in mij... is het een droom.......wellicht (misschien) of een lied -----> dat het zeker zo is snappie
|
![]() |
Zow wel wat met moeilijke woorden verwoord....Ik heb 'm wel een paar x moeten lezen om 'm goed te kunnen begrijpen....'t zal wel aan mij liggen
![]() ![]() liefsLukuzzzzzzmariamne en wanneer spreken/ zien we elkaarweeresssssssss ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() dom dom dom dom dom dom ik snap hem nu wel inderdaaad! ghaha wat een grap.
|
![]() |
Sorry, maar ik vind hem veels te moeilijk. Persoonlijk vind ik dat je gedichten/ teksten simpel moet houden. Simpel wil niet zeggen saai, want je kan ook spelen met makkelijke woorden. En dat is nog veel moeilijker, bij de weg. Dit is mijn mening, verder wel respect voor wat je doet
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
T'is alsof ik opnieuw naar de tenoren mag luisteren, maar dan van de poëzie. Deze woorden doen me denken aan jaren geleden, toen ik voor het eerst in m'n leven de poëzie van een dichter leerde kennen, die zichzelf een ratsja noemde... toen was het magistraal, en dat is het nog steeds...
![]() Groetjes, Dreampoet
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Ik zoek een liedje...kan iemand die sturen? MiSs_LoVe_Yah | 13 | 29-03-2005 09:44 | |
Muziek |
Ik zoek een liedje. *ABC* | 4 | 18-10-2004 14:35 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
Psychologie |
Een liedje She_me | 16 | 03-07-2002 20:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Een liedje...SHE She_me | 5 | 29-06-2002 15:57 | |
ARTistiek |
Een poëtisch en vaag verhaal metzondernix | 35 | 12-08-2001 14:07 |