Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2005, 15:38
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
ik heb al een tijdje een goeie vriend (gewoon een vriend,geen lief) waarmee ik geregeld wegga en dan blijf ik vaak bij m slapen (geen bijbedoelingen),maar ik weet dat hij mij wel erg aantrekkelijk vind.Nu bleef ik er vorig weekend ook en s'nachts werd ik wakker en hoorde dat ie zichzelf aan het afrukken was.
Ik ben blijven liggen en heb het proberen te negeren omdat ik hem er niet mee wou confronteren.Ik vind het best wel degoutant en voel me nu nogal ongemakkelijk rond hem.Nu zond hij weer sms'je of ik please wil langskomen.Damn ik weet echt niet hoe ik erop moet reageren. zou ik het hem ronduit zeggen dat ik het gehoord heb of niet,of zou ik tijdje hem gewoon niet meer zien?
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 15:43
Yurgentje
Yurgentje is offline
gewoon nix over zeggen... en na een tijdje ben je het vergeten
Oud 27-06-2005, 15:46
Gothic
Gothic is offline
ik zou het gewoon voor de grap zeggen... waarschijnlijk negeert hij jouw opmerking, maar dan kijkt ie volgende keer wel 2x uit voordat ie het nogmaals doet en jij bent van dat ongemakkelijke gevoel af.
Oud 27-06-2005, 15:50
Thee Muts
Thee Muts is offline
Ik zou het gewoon wel met hem bespreken door het rustig aan te kaarten. Jij voelt je er niet prettig bij, dus heeft hij daar maar rekening mee te houden. En als hij zich aangetrokken tot jou voelt en dat dus onder andere op die manier gaat uiten, dan moet je hem ook maar heel goed duidelijk maken dat hij voor jou niks meer is dan gewoon een vriend. En vraag dan dus ook van hem uit duidelijkheid, over hoe hij jou ziet.
Oud 27-06-2005, 15:50
debieltje nr 1
kheb gelijk zoiets van
1.kon hij hem eigenlijk echt nie inhouden!?
en
2.Kon hij,als ie zich dan toch zoooo niet kon inhouden het niet elders gaan doen inplaats van naast mij,met het risico dat ik wakker werd
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 15:51
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
debieltje nr 1 schreef op 27-06-2005 @ 16:50 :
kheb gelijk zoiets van
en
2.Kon hij,als ie zich dan toch zoooo niet kon inhouden het niet elders gaan doen inplaats van naast mij,met het risico dat ik wakker werd
waarschijnlijk hoopte hij dat je wakker werd en er opgewonden van werd zodat je mee zou gaan doen ofzo?
Oud 27-06-2005, 15:52
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
kheb gelijk zoiets van
en
Waarschijnlijk vindt ie je dus toch aantrekkelijk, en gebruikt hij jouw aanwezigheid dus voor zijn eigen behoeften. Het kan dan zijn dat hij niet wil dat jij erachter komt, uit angst voor jouw reactie. Of hij wil stiekem wél dat jij het merkt in de hoop dat jij erop in gaat ofzo.
Oud 27-06-2005, 15:57
debieltje nr 1
whahah,yeah right,total turn-off eerlijk gezegd.
En dat weet hij maar al te goed denk ik,hij had mij paar weken eerder al op een heel klungelige manier proberen te verleiden,en achteraf zat hij daar enorm mee,dacht dat ik m een lul ging vinden en zo (eigenlijk vond ik het vooral grappig)Nuja,daar hebben we dan over gesproken (hebben we er mee zittnze lachen en zo) en dat heb ik enigsinds kunnen ver in mijn achterhoofd opbergen.maar dit ligt anders.zoiezo weet ik dat het zeker geen versierpoging is.Ik dacht eerst van 'dit kan niet,maybe is het de ventilator die zo'n geluid maakt (yeah right),dus ik reik naar mijn glas water als bij wijze van 'heee ik ben wakker!' en vervolgens hoor ik m 'ow fuck...' zeggen.Heb dan maar verder 'geslapen',wist ik zo direct dat het wel degelijk hij was. K'denk als ie me nog zou proberen te versieren hij het heel wat deftiger zou proberen,want na de vorige poging is ie heel wat voorzichtiger geworden daar ie zich nogal schaamt (hij ging nogal af...)
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 15:57
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
kheb gelijk zoiets van
en
dan had je gewoon iets moeten zeggen: moet dat nou waar ik naast lig? Of kap eens ofzo...
Oud 27-06-2005, 15:58
Billy_bob
Billy_bob is offline
Ik zal het hem gewoon zeggen!
Oud 27-06-2005, 15:59
debieltje nr 1
Citaat:
Gothic schreef op 27-06-2005 @ 16:57 :
dan had je gewoon iets moeten zeggen: moet dat nou waar ik naast lig? Of kap eens ofzo...
durfde ik gelijk niet,had plaatsvervangende schaamte zo gelijk.kon het hem nie aandoen hem er mee te confronteren op dat moment.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 16:00
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
debieltje nr 1 schreef op 27-06-2005 @ 16:57 :
whahah,yeah right,total turn-off eerlijk gezegd.
En dat weet hij maar al te goed denk ik,hij had mij paar weken eerder al op een heel klungelige manier proberen te verleiden,en achteraf zat hij daar enorm mee,dacht dat ik m een lul ging vinden en zo (eigenlijk vond ik het vooral grappig)Nuja,daar hebben we dan over gesproken (hebben we er mee zittnze lachen en zo) en dat heb ik enigsinds kunnen ver in mijn achterhoofd opbergen.maar dit ligt anders.zoiezo weet ik dat het zeker geen versierpoging is.Ik dacht eerst van 'dit kan niet,maybe is het de ventilator die zo'n geluid maakt (yeah right),dus ik reik naar mijn glas water als bij wijze van 'heee ik ben wakker!' en vervolgens hoor ik m 'ow fuck...' zeggen.Heb dan maar verder 'geslapen',wist ik zo direct dat het wel degelijk hij was. K'denk als ie me nog zou proberen te versieren hij het heel wat deftiger zou proberen,want na de vorige poging is ie heel wat voorzichtiger geworden daar ie zich nogal schaamt (hij ging nogal af...)
Tja, dan is het gewoon een lompe boer die geen rekening met jou houdt, en zou ik hem dus duidelijk aanspreken op zijn gedrag. Al had je hem er inderdaad beter gelijk al op aan kunnen spreken als je wist wat zijn bedoelingen waren (of wat zijn bedoeling eigenlijk iig niet was).
Oud 27-06-2005, 16:06
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik zou het gewoon tegen hem zeggen, en dan zie je wel hoe hij reageert. Denk dat hij het gewoonweg wel 'prettig' vond in jou bijzijn en misschien ook in de hoop verkeerde dat je JUIST wakker zou worden en erop in zou gaan..
Oud 27-06-2005, 16:09
debieltje nr 1
Citaat:
Thee Muts schreef op 27-06-2005 @ 17:00 :
Tja, dan is het gewoon een lompe boer die geen rekening met jou houdt, en zou ik hem dus duidelijk aanspreken op zijn gedrag. Al had je hem er inderdaad beter gelijk al op aan kunnen spreken als je wist wat zijn bedoelingen waren (of wat zijn bedoeling eigenlijk iig niet was).
wel,over het algemeen is ie helemaal geen lompe boer,integendeel,normaalgezien is ie erg galant. Staat er direct voor je als je hem nodig hebt.Komt helemaal van een andere stad wanneer hij maar een paar uurtjes geslapen heeft om mij mijn wiskunde de dag voor het examen uit te leggen en zo.
annyway,ik nogal verward.volgens een van m'n vriendinnen is het niet erg abnormaal dat een jongen zo'n toestanden uithaalt wanneer ie naast een meisje slaapt die ie niet hoort aan te raken maar aantrekkelijk vind (maar komaan,volgens mij zouden de meeste jongens dit toch echt nie doen!?)
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 16:14
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
debieltje nr 1 schreef op 27-06-2005 @ 17:09 :
wel,over het algemeen is ie helemaal geen lompe boer,integendeel,normaalgezien is ie erg galant. Staat er direct voor je als je hem nodig hebt.Komt helemaal van een andere stad wanneer hij maar een paar uurtjes geslapen heeft om mij mijn wiskunde de dag voor het examen uit te leggen en zo.
annyway,ik nogal verward.volgens een van m'n vriendinnen is het niet erg abnormaal dat een jongen zo'n toestanden uithaalt wanneer ie naast een meisje slaapt die ie niet hoort aan te raken maar aantrekkelijk vind (maar komaan,volgens mij zouden de meeste jongens dit toch echt nie doen!?)
Nouja, ik weet het verder ook niet, ik gok ook maar wat. Dus de enige manier waarop je te weten komt wat het nou precies voorstelde, is door het hem gewoon te vragen. Als je zo'n goeie band met hem hebt en hij gewoon een normale, vriendelijke jongen is, kun je dat best met hem bespreken, al kan ik me voostellen dat het even moeilijk is om aan te kaarten.
Oud 27-06-2005, 16:29
Verwijderd
gewoon terugsmsen: hee, ouwe rukker, lijkt me gezellig.

misschien dat ie t doorheeft. en zou ik er verder proberen niet over na te denken, maar mocht ie t nou weer doen als je daar slaapt, spreek hem er dan op aan. want ik vind het zelf een beetje een lullige situatie voor jou.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 16:59
Badmutssssss
Badmutssssss is offline
Citaat:
Nattigheid schreef op 27-06-2005 @ 17:29 :
gewoon terugsmsen: hee, ouwe rukker, lijkt me gezellig.

misschien dat ie t doorheeft. en zou ik er verder proberen niet over na te denken, maar mocht ie t nou weer doen als je daar slaapt, spreek hem er dan op aan. want ik vind het zelf een beetje een lullige situatie voor jou.
Oud 27-06-2005, 17:30
smvs
smvs is offline
Het valt afgaand op je fotoboek niet te ontkennen dat je uitermate geschikt rukmateriaal bent in ieder geval.

beschouw dat als een compliment

Laatst gewijzigd op 27-06-2005 om 18:51.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 17:52
Al Murphy
Al Murphy is offline
Ik vind het in elk geval geen reden om hem niet meer te kunnen zien.

Als het (daarbuiten) wel gezellig is voor allebei om samen te slapen, laat je dat ook gewoon maar gebeuren. En dan zeg je hem gewoon wat je erover denkt. Maar ik denk niet dat het nodig is om er urenlang over te discussiëren. Een korte en krachtige opmerking erover is waarschijnlijk voldoende opdat het nooit meer zal gebeuren.

En uiteraard heb je dan ook het recht om hem er op de meest stoeme ogenblikken stiekem een steek over te geven. Dan heb jij er achteraf tenminste ook nog wat plezier aan
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 18:29
Verwijderd
Citaat:
smvs schreef op 27-06-2005 @ 18:30 :
Het valt afgaand op je fotoboek niet te ontkennen dat je uitermate geschikt rukmateriaal bent in ieder geval.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 19:05
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Ik heb het altijd al gezegd: vriendschappelijke relaties tussen een man en een vrouw werken niet. Daar zit altijd een luchtje aan.

Doe hem dan een plezier(tje) en vraag ofdat hij seks met je wilt, als hij "ja" zegt weet je hoe "vriendschappelijk" je relatie met hem is.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 19:29
debieltje nr 1
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 27-06-2005 @ 20:05 :
Ik heb het altijd al gezegd: vriendschappelijke relaties tussen een man en een vrouw werken niet. Daar zit altijd een luchtje aan.

Doe hem dan een plezier(tje) en vraag ofdat hij seks met je wilt, als hij "ja" zegt weet je hoe "vriendschappelijk" je relatie met hem is.
ja i know dat die niet werken(heb het eerder helaas al genoeg meegemaakt).kvind het enkel best wel klote omdat we heel goed overeenkomen (buiten deze irritante toestanden dan) en ik niet weet of ik m nu nog wel veel kan gaan zien,want zoiezo is dit vast niet de laatste keer dat ie zoiets doet,en dat kan ik echt wel missen. (ik vond m best wel nog aantrekkelijk maar dat is ie nu best wel mooi aan het verneuken (letterlijk en figuurlijk)
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 19:35
debieltje nr 1
ik denk dat ik mezelf es een gay-best-friend ga zoeken
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 19:48
Kevin D.
Kevin D. is offline
Maar het is natuurlijk wel een complimentje voor jou
Oud 27-06-2005, 20:03
debieltje nr 1
ach,hij heeft me al betere complimenten gegeven .
nuja,dat ie rukt wat ie wilt,ik hoef het gewoon niet te weten en er al helemaal niet bij te zijn.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 21:33
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
debieltje nr 1 schreef op 27-06-2005 @ 21:03 :
ach,hij heeft me al betere complimenten gegeven .
nuja,dat ie rukt wat ie wilt,ik hoef het gewoon niet te weten en er al helemaal niet bij te zijn.
Je had het even af kunnen maken

Bij mij in de klas zit ook een jongen die de hele dag achter een vrouwelijke klasgenoot van me aanloopt. Ze hebben bij elkaar op de basisschool gezeten, gaan elke dag samen met de trein naar school, etc.

Zij denkt dat hij gewoon vrienden met haar wil zijn. Ze heeft zelf een vriend. Ik heb een keer aan haar gevraagd ofdat hij wat in haar zag. Na 5 keer vragen kwam er een half antwoord uit "tja, dan zou ik het wel doen"

Oftewel: mannen met vrouwelijke vrienden, ze bedonderen je waar je bij staat ligt (in jou geval)

hahaha
Met citaat reageren
Oud 27-06-2005, 21:44
Nona
Nona is offline
Citaat:
debieltje nr 1 schreef op 27-06-2005 @ 20:29 :
ja i know dat die niet werken(heb het eerder helaas al genoeg meegemaakt).kvind het enkel best wel klote omdat we heel goed overeenkomen (buiten deze irritante toestanden dan) en ik niet weet of ik m nu nog wel veel kan gaan zien,want zoiezo is dit vast niet de laatste keer dat ie zoiets doet,en dat kan ik echt wel missen. (ik vond m best wel nog aantrekkelijk maar dat is ie nu best wel mooi aan het verneuken (letterlijk en figuurlijk)
Lijkt me belangrijk om erover te praten dan. Als je veel waarde hecht aan jullie vriendschap moet je elkaar wel recht aan kunnen kijken.
Oud 27-06-2005, 23:18
probeer
probeer is offline
boeiend gewoon negeren, wie zegt dat ie aan jou dacht..

en als ie t de volgende keer doet, zeg je gewoon zoiets als, 'moet ik de opblaaspop even pakken?'
Oud 28-06-2005, 00:08
Shitonya
Shitonya is offline
Heb ik ook een keer gehad. Kwestie van niet meer aan denken, dan ben je het zo weer vergeten. Nou ja, grotendeels dan. Heel soms wil het nog wel eens in m'n hoofd ploffen en schiet ik weer in de lach "wat een triest figuur"
Met citaat reageren
Oud 28-06-2005, 10:07
gezweetwel
gezweetwel is offline
vind het niet zo 'boers'... ongepast, ok..... een stommiteit, ja... maar de jongen is gewoon onder invloed van zijn hormonen
Oud 28-06-2005, 11:01
Mephi
Mephi is offline
Ik denk dat die gozer wel drie keer uitkijkt volgende keer, je zal maar zo'n preutse plank naast je hebben. Zelfs met satéprikkers zou ik hem niet meer omhoog kunnen houden.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2005, 11:18
gezweetwel
gezweetwel is offline
alleen apen masturberen in het openbaar, mephi
Oud 28-06-2005, 11:31
filia dei
filia dei is offline
waarom zou het persee met jou te maken moeten hebben...
Joh ik masturbeer ook welleens terwijl ik met meerdere mensen in één ruimte slaap. Als de andere slapen hebben ze er toch geen last van en om daarvoor nou op een wc te gaan zitten ofzo...

T'is alleen kut dat je er wakker van werd, maar om daar nou zo'n groot probleem van te maken.
Oud 28-06-2005, 12:30
Mephi
Mephi is offline
Citaat:
gezweetwel schreef op 28-06-2005 @ 12:18 :
alleen apen masturberen in het openbaar, mephi
One word: Darwin. En dan nog, waarom moet het zo'n probleem vormen als een ander blijkbaar minder moeite heeft met uiting geven aan zijn seksualiteit? Eerlijk gezegd snap ik niet helemaal goed wat er nou zo 'degoutant' aan is. Ik kan het me voorstellen als het het zelfde geslacht is en het is je bioscoopmaatje ofzo. Anders zou ik het wel grappig vinden, maar zeker niet iets om half van over je nek te gaan. Als ik het zo hoor kunnen we weer honderd jaar terug in de tijd en op gaan merken dat je blind wordt van masturberen. Kom op hoor, wat een gedoe om niks.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2005, 12:59
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Mephi schreef op 28-06-2005 @ 13:30 :
One word: Darwin. En dan nog, waarom moet het zo'n probleem vormen als een ander blijkbaar minder moeite heeft met uiting geven aan zijn seksualiteit? Eerlijk gezegd snap ik niet helemaal goed wat er nou zo 'degoutant' aan is. Ik kan het me voorstellen als het het zelfde geslacht is en het is je bioscoopmaatje ofzo. Anders zou ik het wel grappig vinden, maar zeker niet iets om half van over je nek te gaan. Als ik het zo hoor kunnen we weer honderd jaar terug in de tijd en op gaan merken dat je blind wordt van masturberen. Kom op hoor, wat een gedoe om niks.
Als je masturbeert naast/bij een vriend/in dan ken je gewoon geen schaamte. Dat is alles. En het is nogal ongepast
Met citaat reageren
Oud 28-06-2005, 14:09
Mephi
Mephi is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 28-06-2005 @ 13:59 :
Als je masturbeert naast/bij een vriend/in dan ken je gewoon geen schaamte. Dat is alles. En het is nogal ongepast
Als je het laat merken is het niet al te 'netjes'. Maar nogmaals: wat is nou echt de hele grote big deal?
Met citaat reageren
Oud 28-06-2005, 14:53
Warsocket
Warsocket is offline
tis lullig voor hem dat jij wakker bent geworden
en tis lullig van jouw als je niks zeg en hij ineen s"zomaar" een beste vriendin kwijt is

en ik zou me der echt geen zorgen over maken

vrag de volgende keer of ie thuis al 2x rukt
dan heeft ie er geen last meer van als ie bij jouw is
Oud 28-06-2005, 16:58
gezweetwel
gezweetwel is offline
Citaat:
Mephi schreef op 28-06-2005 @ 15:09 :
Als je het laat merken is het niet al te 'netjes'. Maar nogmaals: wat is nou echt de hele grote big deal?
het objectiveert haar
het is niet zomaar 'niet al te netjes' hé... het is toch normaal als ze zich vies of gebruikt voelt, daarvoor leent ze haar vriendschap niet
Oud 28-06-2005, 17:06
Millroy
Millroy is offline
Citaat:
debieltje nr 1 schreef op 27-06-2005 @ 16:38 :

Ik ben blijven liggen en heb het proberen te negeren omdat ik hem er niet mee wou confronteren.
<=>

Citaat:
Ik dacht eerst van 'dit kan niet,maybe is het de ventilator die zo'n geluid maakt (yeah right),dus ik reik naar mijn glas water als bij wijze van 'heee ik ben wakker!' en vervolgens hoor ik m 'ow fuck...' zeggen.Heb dan maar verder 'geslapen',wist ik zo direct dat het wel degelijk hij was.
...
Oud 28-06-2005, 17:12
debieltje nr 1
oke,snap niet echt wat jij hier tegenstrijdig vind.er is een verschil tussen es je glas nemen om aan te tonen dat je mischien wel es wakker zou kunnen zijn en zeggen 'he kerel wat ben je aant doen?' (dat laatste noem ik pas confronterend)
Met citaat reageren
Oud 28-06-2005, 17:18
debieltje nr 1
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 27-06-2005 @ 22:33 :

Zij denkt dat hij gewoon vrienden met haar wil zijn.
Oftewel: mannen met vrouwelijke vrienden, ze bedonderen je waar je bij staat ligt (in jou geval)

hahaha
ik ben niet debiel en weet ook wel dat ze niet altijd even 'zuivere gedachten' over meisjes hebben ,ik heb zelf ook al altijd gezegd dat een normale vriendschap zonder meer niet mogelijk is tussen jongens en meisjes ,dat er altijd enige spanningen zijn.Maar dat neemt niet weg dat ik dit niet bepaald apprecier en ik gewoon vind dat dit iets is wat je niet doet.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2005, 17:19
debieltje nr 1
Citaat:
scrolllock schreef op 28-06-2005 @ 00:18 :
boeiend gewoon negeren, wie zegt dat ie aan jou dacht..
tsjah,idd wie zegt dat.Maar als ie nou aan mij,een ander meisje of zijn oma dacht,het kan me niet schelen,het stoort me
Met citaat reageren
Oud 28-06-2005, 17:20
Verwijderd
leqquer ruqquen.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2005, 18:05
juno
juno is offline
Als je weet dat hij tedere gevoelens voor jou heeft, dan kun je op je tien vingers natellen dat die ook seksueel zijn. Je hebt hem al afgewezen, en het is dan niet zo verstandig om er te blijven slapen en hem zo nog eens bloot te stellen aan de verleiding van iets wat hij toch nooit zal krijgen.

Natuurlijk, hij heeft zich maar in te houden, maar het was wel een beetje te verwachten he, dat zit zou gebeuren. Als je je fiets niet op slot zet, is het ook niet zo raar dat hij weg is als je weer buiten komt....
Met citaat reageren
Oud 28-06-2005, 18:07
gezweetwel
gezweetwel is offline
het is haar schuld niet hé, HIJ moet zich maar inhouden
Oud 28-06-2005, 18:09
bloemies
bloemies is offline
Citaat:
Billy_bob schreef op 27-06-2005 @ 16:58 :
Ik zal het hem gewoon zeggen!
Oud 28-06-2005, 18:18
*Shorty*
*Shorty* is offline
Ik zou me er inderdaad erg onprettig bij voelen, misschien is een tijdje afstand wel goed...

Ik heb het een keer gehad dat ik bij een goede vriend bleef slapen en dat ik wakker werd van een hand op m'n borst. Net gedaan of ik nog sliep en hij zat echt een beetje te voelen. Voelde me er ook erg ongemakkelijk bij en ben daarna ook neit meer blijven slapen...
Oud 28-06-2005, 18:22
debieltje nr 1
Citaat:
juno schreef op 28-06-2005 @ 19:05 :
Als je weet dat hij tedere gevoelens voor jou heeft, dan kun je op je tien vingers natellen dat die ook seksueel zijn. Je hebt hem al afgewezen, en het is dan niet zo verstandig om er te blijven slapen en hem zo nog eens bloot te stellen aan de verleiding van iets wat hij toch nooit zal krijgen.
ja,normaalgezien zou ik dan ook niet meer bij hem blijven slapen.maar hij woont in een andere stad,en als ik s'avonds met hem wegga dan kan ik niet meer thuisraken met de trein,dus kan ik wel niet anders dan bij hem te blijven slapen dan.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten