Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Of toch een keer gewoon heel duidelijk tegen haar zijn, dat je serieus met haar wilt praten en dat als ze dat niet kan, ze dan de pot op kan oid (als je dat vindt dan tenminste ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
waarom geef je haar geen robot cadeau ![]()
||
Citaat:
Zij behandelt je als een hoop stront, terwijl jij zegt alles voor haar over te hebben. Vreemde manier van houden van heb jij dan ![]()
||
![]() |
Citaat:
Wat betreft dat ophangen, bel hoogstens 2 keer terug en laat het dan bekoelen. Dat is beter dan steeds terug gaan bellen. Zij lkan terugbellen, ze hang immers boos (om niks) op.
||
![]() |
Citaat:
Ik denk dat je er beter mee kan stoppen, als het echt zo is dat alleen zij de kwaaie is. Dit is niet goed, en je wordt er zelf niet gelukkiger van. Als je ook niet serieus met haar kan praten, hou er dan aub mee op. Doe jezelf een plezier.
|||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 30-06-2005 om 09:15. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Je houd wel van dr maar hoe zie je het over een aantal jaar? Hoe gaat ze zich dan gedragen als je nu geen maatregelen neemt?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ze is echt een bitch dus doe je zelf een plezier en dump d'r. Of ze moet natuurlijk in eens heeeeel anders zijn...
||
Citaat:
![]() Maar ik neem aan dat je haar niet zomaar kwijt wil, dus misschien valt erover te praten.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Klinkt eigenlijk best wel als een typische vrouw.
(en nu krijg ik ruzie met alle vrouwen hier ![]() Dumpen, spaar jezelf een koppijn. Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 30-06-2005 om 19:54. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Whatsaaipp #1552 Verwijderd | 500 | 15-11-2011 18:49 | |
Liefde & Relatie |
En hoe voel jij je op relationeel gebied ? Deel 14 WolterB | 495 | 12-08-2005 09:50 | |
Liefde & Relatie |
bruiloftmerrie!!!! evanescence | 57 | 26-06-2005 19:45 | |
Liefde & Relatie |
Jullie moeten deze chat lezen!! devilcat | 105 | 03-12-2002 09:56 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Filosofische humor (wederom een stelling) Internationalist | 16 | 02-08-2002 10:31 | |
Psychologie |
help...(lees dit please) *LoveyOne* | 15 | 05-01-2002 14:16 |