Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2010, 21:11
Infidel
Infidel is offline
Naar aanleiding van een post in een ander topic;
Wie laat een ander hem/haar wel beffen/pijpen zonder eerst zelf te proeven wat je iemand voorschotelt?

Ik vind het vrij normaal om zelf eerst voor te proeven. Dan weet je in ieder geval wat je iemand aandoet, mocht het afschuwelijk zijn.
Oud 18-09-2010, 22:29
Em.
Em. is offline
Ik heb nog nooit gepijpt of ben gebeft of whatever en ik zie mezelf nog niet ŕ la:
'Nee, nee, wacht even schat'
'Whut?'
*Steekt vinger in doos en likt af*
'Awh, beetje zuur vandaag *aai over hoofd* maar je mag hoor'

:')

Maar ik vind het wel hypocriet om zoiets te hebben van 'mezelf, nee, dat hoef ik niet!' terwijl jij wel van anderen verwacht dat ze je aflebberen. Want die anderen doen het voor jóu en offeren zich helemaal op om jouw zurige/bittere/weetikveel goedje op te slurpen terwijl je zelf niet eens wilt weten hoe het smaakt. Maar ik ben natuurlijk ook veel te nieuwsgierig en weet allang hoe dat van mezelf smaakt. ;p
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 00:29
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
nou ehm ik weet niet hoe dat van mezelf smaakt... maar ookal smaakt het n beetje zuur, je doet het toch voor haar? als zij dr van geniet is het toch goed? daar draait het wel om he
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 01:34
Verwijderd
hoe wat smaakt, je sperma of je lul zelf? want sperma ruikt echt ranzig en mn lul eigenlijk ook
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 07:58
Volk
Volk is offline
Ik proef nooit voor. Ik kan me ook niet voorstellen wanneer je dat dan zou moeten doen. Dan heb ik meteen zo'n scenario als Em. heeft in mijn hoofd en dat vind ik niet bepaald opwindend.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 10:05
Infidel
Infidel is offline
@sabir96: Je sperma. Ik denk dat je ook vrij moeilijk bij je eigen penis kan met je mond, daar zitten nu eenmaal een paar ribben in de weg.

@Volk: Niet zozeer dat je tijdens de seks gaat proeven of het wel iets is, maar meer dat je van jezelf weet hoe het doorgaans smaakt. Ook niet dat je elke dag een theelepel wegwerkt, maar meer dat je gewoon weet hoe het smaakt.
Oud 19-09-2010, 11:23
Verwijderd
Je kunt toch je sperma van je lul afhalen en dan in je mond stoppen? Hoef je niet voor je lul in je mond te nemen
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 11:26
Verwijderd
Citaat:
hoe wat smaakt, je sperma of je lul zelf? want sperma ruikt echt ranzig en mn lul eigenlijk ook
Dan moet je eens gaan wassen en beter eten
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 11:32
Verwijderd
een Penis stikt niet.. En anders beter wassen Sabir96 ! Sperma is op invloed van je levensstijl. Als jij veel fruit en ananas eet is je sperma zoetig.. Drink je veel koffie en rook je.. dan is je sperma bitter..
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 11:40
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik proef nooit voor. Ik kan me ook niet voorstellen wanneer je dat dan zou moeten doen. Dan heb ik meteen zo'n scenario als Em. heeft in mijn hoofd en dat vind ik niet bepaald opwindend.
Ik weet wel hoe ik zelf smaak hoor. De eerste keer omdat ik gewoon nieuwsgierig was. En daarna bijv door tijdens de seks zijn vingers af te likken or hem te pijpen nadat we al een tijdje seks hadden gehad. Maar de woordkeuze "voorproeven" is een beetje raar. Dat suggereert dat je inderdaad iedere keer even proeft om te kijken of er die dag wel gebeft kan/mag worden
Oud 19-09-2010, 11:41
Verwijderd
Hoe smaakt vaginaal vocht eigenlijk ?
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Ik weet wel hoe ik zelf smaak hoor. En daarna bijv door tijdens de seks zijn vingers af te likken or hem te pijpen nadat we al een tijdje seks hadden gehad.
Dit idd ja.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Hoe smaakt vaginaal vocht eigenlijk ?
bijna altijd lekker
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Ik weet wel hoe ik zelf smaak hoor. De eerste keer omdat ik gewoon nieuwsgierig was
Verder zie ik echt totaal de toegevoegde waarde van slikken niet en zal ik dit ook nooit van haar verlangen. Algemene nare luchtjes en toestanden zijn idd gewoon weg te wassen.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Verder zie ik echt totaal de toegevoegde waarde van slikken niet en zal ik dit ook nooit van haar verlangen. Algemene nare luchtjes en toestanden zijn idd gewoon weg te wassen.
Toegevoegde waarde is dat je niet bij het klaarkomen opeens úit de mond hoeft, imo. (tenzij je bedoelt dat je de toegevoegde waarde van slikken tov uitspugen bedoelt).
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 18:08
Volk
Volk is offline
Citaat:
@Volk: Niet zozeer dat je tijdens de seks gaat proeven of het wel iets is, maar meer dat je van jezelf weet hoe het doorgaans smaakt. Ook niet dat je elke dag een theelepel wegwerkt, maar meer dat je gewoon weet hoe het smaakt.
Oh, op die fiets... Dan weet ik wel hoe ik smaak. Maar wel pas als mijn vriend klaar is met beffen. Een soort naproeven dus. Ik vind het zelf niet lekker smaken, maar mijn vriend wel, dus van mij mag hij mij altijd beffen.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 22:49
Verwijderd
Citaat:
een Penis stikt niet.. En anders beter wassen Sabir96 ! Sperma is op invloed van je levensstijl. Als jij veel fruit en ananas eet is je sperma zoetig.. Drink je veel koffie en rook je.. dan is je sperma bitter..
meestal heb ik geen tijd om het sperma eraf te wassen, ik laat het opdrogen. En ik ga niet stoppen met koffiedrinken, ik heb 's ochtends minstens 2 mokken koffie nodig om te functioneren
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 22:54
Verwijderd
Gast, serieus, zoveel moeite is het niet om je leuter dagelijks (of, om de dag, als je niet dagelijks doucht) schoon te maken hoor

Maar goed, laten we wat meer ontopic gaan, want schoonmaken heeft natuurlijk niet zoveel te maken met voorproeven

Ik doe niet aan voorproeven, maar idd wel aan naproeven in de zin van Volk. Ik vind 't niet smerig, maar goed, heel veel care heb ik er niet voor. Het is gewoon iets dat erbij hoort en heel veel invloed heb je er toch ook weer niet op.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 23:15
Verwijderd
kijk, meestal douche ik 's avonds, en als ik dan in bed lig ruk ik nog. De ochtend daarna heb ik geen tijd om te douchen
Met citaat reageren
Oud 20-09-2010, 16:25
FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Citaat:
kijk, meestal douche ik 's avonds, en als ik dan in bed lig ruk ik nog. De ochtend daarna heb ik geen tijd om te douchen
Wacht nog maar een paar jaar met de seks dan...
Sowieso sperma erop laten zitten
Oud 20-09-2010, 16:46
Verwijderd
Ooit wel eens van washandjes gehoord sabir?
Met citaat reageren
Oud 20-09-2010, 17:00
Verwijderd
Goed jongens, het is nu echt wel leuk geweest met dat gedoe over hygiëne. Laten we nu maar weer terugkeren naar het oorspronkelijke onderwerp.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2010, 19:32
Verwijderd
Ik denk niet dat 'voorproeven' zin heeft, je vriend/vriendin heeft waarschijnlijk een andere smaak dan jij.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2010, 19:35
Infidel
Infidel is offline
Citaat:
Ik denk niet dat 'voorproeven' zin heeft, je vriend/vriendin heeft waarschijnlijk een andere smaak dan jij.
Wat voor smaak je ook hebt, ananas blijft ananas en koffie blijft koffie. Dus zonder subjectief te interpreteren wat je proeft, maar je te houden bij bitter/zoet/etc. denk ik dat er niet zo bijster veel verschil mogelijk is.
Oud 20-09-2010, 19:38
Verwijderd
Maar hoe smaakt vaginaal vocht dan.. ook wel eens benieuwd naar
Met citaat reageren
Oud 20-09-2010, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Zoek je een vriendin en proef zelf
Met citaat reageren
Oud 20-09-2010, 20:22
Verwijderd
Citaat:
VOlgens mij smaakt dat bij iedereen anders. Daarnaast is het niet echt iets wat uit te leggen is. Tenminste, ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen.

Voor de ot-heid, zie Lorelei
Met citaat reageren
Oud 20-09-2010, 21:21
Marmite
Marmite is offline
Citaat:
Ik weet wel hoe ik zelf smaak hoor. De eerste keer omdat ik gewoon nieuwsgierig was. En daarna bijv door tijdens de seks zijn vingers af te likken or hem te pijpen nadat we al een tijdje seks hadden gehad. Maar de woordkeuze "voorproeven" is een beetje raar. Dat suggereert dat je inderdaad iedere keer even proeft om te kijken of er die dag wel gebeft kan/mag worden
Precies dit.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2010, 21:45
marina16
marina16 is offline
ik heb mezelf wel geproefd puur uit nieuwschierig heid en ik moet zeggen heel lekker
Beetje zoet apart smaakje igg maar wel lekker
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten