Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2005, 18:07
THC1
THC1 is offline
Omdat jullie hier een links beleid hebben ?
lijkt het nos-journaal wel
Advertentie
Oud 30-06-2005, 18:09
Verwijderd
*zucht* hier zitten we dus niet op te wachten.
THC1
THC1 is offline
Citaat:
Mushu schreef op 30-06-2005 @ 19:09 :
*zucht* hier zitten we dus niet op te wachten.
het is toch actueel ?
Love & Peace
Love & Peace is offline
Volgens mij zijn de laatste 2 topics die over marokkanen gingen niet gesloten.

En dit is natuurlijk niet de plek om te gaan klagen he.
Oud 30-06-2005, 18:11
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Oud 30-06-2005, 18:13
dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
THC1 schreef op 30-06-2005 @ 19:07 :
Omdat jullie hier een links beleid hebben ?
lijkt het nos-journaal wel
dat doen ze zodat jij psychisch breekt en vervolgens een marokkaan gaat neersteken, hebben we een topic dat eindelijk niet over marokkanen gaat
Oud 30-06-2005, 18:14
Verwijderd
Niet elk topic over Marokkanen wordt hier gesloten. Wel gesloten worden topics die vanaf het begin volgespamd worden, die nergens naartoe gaan, die al duizend keer langsgeweest zijn of die alleen maar eindigen in geflame.
Oud 30-06-2005, 18:16
Levitating Nun
slotslotslot
Oud 30-06-2005, 18:16
dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
THC1 schreef op 30-06-2005 @ 19:09 :
het is toch actueel ?
dus omdat ze enkele topics over marokkanen sluiten, is het een links beleid?

bahahahaha
Oud 30-06-2005, 18:17
Levitating Nun
Citaat:
dingokoning schreef op 30-06-2005 @ 19:16 :

bahahahaha
Ja natuurlijk! : para :
Oud 30-06-2005, 18:18
THC1
THC1 is offline
Citaat:
dingokoning schreef op 30-06-2005 @ 19:16 :

bahahahaha
jij weet niet waar je over praat, het is altijd al zo geweest hier. Waarom kan het op andere forums/fora wel en hier niet
dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 30-06-2005 @ 19:17 :
Ja natuurlijk! : para :
En als je heel veel topics over marokkanen opent ben je rechts

Dus THC1 is rechts !!!!!!
Verwijderd
Omdat andere fora barsten van de slechte moderators.
Oud 30-06-2005, 18:19
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
THC1 schreef op 30-06-2005 @ 19:18 :
jij weet niet waar je over praat, het is altijd al zo geweest hier. Waarom kan het op andere forums/fora wel en hier niet
Ga dan lekker naar die andere fora
Oud 30-06-2005, 18:19
dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
THC1 schreef op 30-06-2005 @ 19:18 :
Nee idd, ik weet niet waar ik over praat. Jij natuurlijk wel
Oud 30-06-2005, 18:20
RanC
RanC is offline
Omdat extreem-rechtse mensen over het algemeen dom zijn. Net zoals extreem-linkse mensen overigens.
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-06-2005 @ 19:18 :
of omdat ze een ander beleid voeren. Op fok bijvoorbeeld heb je geen tiswah topic, maar krijgt elk akkefietje een eigen pagina.
THC1
THC1 is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-06-2005 @ 19:18 :
Slecht wil dat zeggen : rechts ?
Verwijderd
Maar Fok! is ook geen discussieforum, dat is het verschil. Fok! is meer een soort ongemodereerde stortplaats waar je je onderbuik kunt legen.
Oud 30-06-2005, 18:22
THC1
THC1 is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-06-2005 @ 19:20 :
Maar Fok! is ook geen discussieforum, dat is het verschil. Fok! is meer een soort ongemodereerde stortplaats waar je je onderbuik kunt legen.
over marokkanen valt ook te discusieren bijvoorbeeld, maar 9 van de 10 linkse mensen die hier komt zegt in hun eerste reply: Oh nee weer marokkanen, standaard.
Oud 30-06-2005, 18:23
RanC
RanC is offline
Daar valt over te discussiëren. Maar ach, elke discussie over dat onderwerp eindigt toch hetzelfde.
Verwijderd
Ja, no shit. Dat soort topics gaan standaard richting geflame. Dat moet je onderhand toch wel weten.
dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
THC1 schreef op 30-06-2005 @ 19:22 :
over marokkanen valt ook te discusieren bijvoorbeeld, maar 9 van de 10 linkse mensen die hier komt zegt in hun eerste reply: Oh nee weer marokkanen, standaard.
leer eens relativeren

neem maatschappijleer als bijvak dan leer je tenminste nog wat (als je nog middelbaar onderwijs volgt)

met je links-rechts definities die als een lul op een darbuka slaan
Oud 30-06-2005, 18:25
THC1
THC1 is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-06-2005 @ 19:23 :
Ja, no shit. Dat soort topics gaan standaard richting geflame. Dat moet je onderhand toch wel weten.
Ja, en waarom ?waarom kan een discussie hier over een gevoelig onderwerp hier niet zonder geflame?
Is er toch iets mis met het beleid ?
Oud 30-06-2005, 18:25
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 30-06-2005 @ 19:11 :
altijd blijven glimlachen.
Advertentie
Oud 30-06-2005, 18:26
dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
THC1 schreef op 30-06-2005 @ 19:25 :
Ja, en waarom ?waarom kan een discussie hier over een gevoelig onderwerp hier niet zonder geflame?
Omdat mensen dan met opmerkingen en argumenten komen die jij in je beginpost maakte.
dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 30-06-2005 @ 19:25 :
altijd blijven glimlachen.
always look on the bright side of life
Levitating Nun
Ik amuseer me kostelijk met dit soort topics.

More shit please!
Oud 30-06-2005, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Discussies over gevoelige onderwerpen kunnen prima, maar dan moeten ze wel verband houden met de actualiteit en dat deed dat topic van jou niet. Dat heeft ook niets met het beleid te maken. Het beleid staat dat namelijk toe. Het is alleen een ervaringsfeit dat wanneer zo'n topic geopend wordt er na hooguit vijftien posts alleen nog maar geflamed wordt.
Oud 30-06-2005, 18:28
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
sorry, maar de fora waar er wel topics over bepaalde etnische groeperingen kunnen worden geopend wordt er ook vrij weinig gediscussieerd.
Het is daar vooral van "zie je wel", of "alle Turken eruit" enzo. Dat noem ik geen discussieren.
Oud 30-06-2005, 18:29
THC1
THC1 is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-06-2005 @ 19:27 :
Discussies over gevoelige onderwerpen kunnen prima, maar dan moeten ze wel verband houden met de actualiteit en dat deed dat topic van jou niet. Dat heeft ook niets met het beleid te maken. Het beleid staat dat namelijk toe. Het is alleen een ervaringsfeit dat wanneer zo'n topic geopend wordt er na hooguit vijftien posts alleen nog maar geflamed wordt.
ja, ok. Ik doel niet op mijn topic, maar over alle topics die maar iets met marokkanen / allochtonen te maken hebben. Het valt mij gewoon op dat hier op dit forum niet normaal gediscuseerd kan worden over DAT onderwerp dat zeker wel actueel is zonder dat het gesloten wordt.
Oud 30-06-2005, 18:30
Verwijderd
Citaat:
THC1 schreef op 30-06-2005 @ 19:29 :
ja, ok. Ik doel niet op mijn topic, maar over alle topics die maar iets met marokkanen / allochtonen te maken hebben. Het valt mij gewoon op dat hier op dit forum niet normaal gediscuseerd kan worden over DAT onderwerp zonder dat het gesloten wordt.
Dat is gewoon niet waar. Er kan prima gediscussieerd worden over Marokkanen - uiteraard mits er enig nuttig verband is met een gebeurtenis uit de actualiteit - maar dan moet er wel een betere startpost komen dan alleen 'Marokken zijn kut' of 'Nederlanders zijn er de schuld van dat Marokkanen radicaliseren'. Want de standpunten over en weer ten aanzien van dat soort dingen zijn onderhand wel bekend.
Oud 30-06-2005, 18:32
Republican
Republican is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-06-2005 @ 19:20 :
Onzin, in veel topics ligt het niveau vele malen hoger dan hier. Je hebt er wel veel malloten tussenlopen ja maar dat is hier evengoed het geval.
Oud 30-06-2005, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Republican schreef op 30-06-2005 @ 19:32 :
Onzin, in veel topics ligt het niveau vele malen hoger dan hier. Je hebt er wel veel malloten tussenlopen ja maar dat is hier evengoed het geval.
Ik moet toegeven dat ik er niet post, alleen af en toe kijk. Maar de reacties op - bijvoorbeeld - de pompstation vernielende Marokkanen of de 'maar' zes jaar voor het stenengooiende viertal doen niet veel goeds vermoeden.

En bovendien, 'hoger niveau' is niet hetzelfde als 'rechtser'.
Oud 30-06-2005, 18:33
dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
Republican schreef op 30-06-2005 @ 19:32 :
Zou jij toevallig niet lid zijn van het FOK! Forum??
Oud 30-06-2005, 18:34
Republican
Republican is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-06-2005 @ 19:32 :
Ik moet toegeven dat ik er niet post, alleen af en toe kijk. Maar de reacties op - bijvoorbeeld - de pompstation vernielende Marokkanen of de 'maar' zes jaar voor het stenengooiende viertal doen niet veel goeds vermoeden.

En bovendien, 'hoger niveau' is niet hetzelfde als 'rechtser'.
Frontpage=/=Fok Forum

Dat beweer ik ook helemaal niet. Hoewel het natuurlijk wel in de meeste gevallen opgaat.
Oud 30-06-2005, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Republican schreef op 30-06-2005 @ 19:34 :
Frontpage=/=Fok Forum

Dat beweer ik ook helemaal niet. Hoewel het natuurlijk wel in de meeste gevallen opgaat.
Ja, vast.

Fok! heeft hier trouwens helemaal niet mee te maken. Wat voor beleid ze daar voeren moeten ze zelf weten. Ik heb geen zin om hier eeuwig over door te mekkeren. Het moge duidelijk zijn dat topics die bij voorbaat kansloos zijn om wat voor reden dan ook het niet uithouden. Daarbij maakt het geen verschil of ze eerst volgespammed dan wel geflamed worden of dat ze meteen op slot gaan.

Als er mensen zijn die consequent topics verzieken die wij als moderators op zichzelf wel levensvatbaar vinden, dan wordt daar tegen opgetreden. Maar in dit geval was ik ook zelf van oordeel dat dit topic niets zou toevoegen en alleen maar zou uitdraaien op gespam dan wel geflame.
Oud 30-06-2005, 18:37
THC1
THC1 is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-06-2005 @ 19:30 :
Dat is gewoon niet waar. Er kan prima gediscussieerd worden over Marokkanen - uiteraard mits er enig nuttig verband is met een gebeurtenis uit de actualiteit
Nou ik hoop dat dat ook kan hier zonder die standaard reacties hier die een beetje "links" (om het zo maar te zeggen) en ook niet al te slim overkomen.
Oud 30-06-2005, 18:37
Verwijderd
Citaat:
THC1 schreef op 30-06-2005 @ 19:37 :
Nou ik hoop dat dat ook kan hier zonder die standaard reacties hier die een beetje "links" (om het zo maar te zeggen) en ook niet al te slim overkomen.
Weet je wat zou schelen? Als jij niet telkens het woordje links erbij zou halen om je eigen ongenoegen kenbaar te maken. Daarmee kweek je geen goodwill en je argumenten worden er alleen maar zwakker door.

Zie verder mijn reactie hierboven.
Oud 30-06-2005, 18:38
dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
THC1 schreef op 30-06-2005 @ 19:37 :
Wat is je probleem? Kan je niet tegen die standaard reacties? Of zijn ze te links voor je?
Oud 30-06-2005, 18:39
THC1
THC1 is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-06-2005 @ 19:37 :
Weet je wat zou schelen? Als jij niet telkens het woordje links erbij zou halen om je eigen ongenoegen kenbaar te maken. Daarmee kweek je geen goodwill en je argumenten worden er alleen maar zwakker door.

Zie verder mijn reactie hierboven.
Hoe moet ik het dan noemen? Het is toch LINKS denken? marokkaantjes knuffelen enzo is toch echt niet rechts.
Oud 30-06-2005, 18:40
Verwijderd
Citaat:
THC1 schreef op 30-06-2005 @ 19:39 :
Hoe moet ik het dan noemen? Het is toch LINKS denken? marokkaantjes knuffelen enzo is toch echt niet rechts.
Argh. Zolang je op die manier blijft denken schieten we natuurlijk niet op.
Oud 30-06-2005, 18:40
dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
THC1 schreef op 30-06-2005 @ 19:39 :
ROFL

Dus omdat niet overeenkomt met jouw gedachtengang is het meteen LINKS.
Ben je eens beroofd door een marokkaan ofso?

R-E-L-A-T-I-V-E-R-E-N
Oud 30-06-2005, 18:42
RanC
RanC is offline
Ik knuffel ook geen Marokkaantjes, maar ik koop wel shoarma van ze. Ik haat ze ook niet en ik heb ze nog nooit een fiets zien stelen.

Wat ben ik nu?
Oud 30-06-2005, 18:43
THC1
THC1 is offline
Citaat:
dingokoning schreef op 30-06-2005 @ 19:40 :
ROFL

Dus omdat niet overeenkomt met jouw gedachtengang is het meteen LINKS.
Ben je eens beroofd door een marokkaan ofso?

R-E-L-A-T-I-V-E-R-E-N
nee dat zeg ik niet, maar je bent gewoon dom als je na het doorlezen van ALLE topics over marokkanen hier het afgelopen jaar zegt dat hier NIET veel mensen komen die uiterst links denken, links stemmen, en op alle posts die ook maar een beeetje rechts zijn ( wat dit onderwerp betreft) een stomme reactie geven. Dat is gewoon zo. Dan kun je het links/rechts noemen of niet.
Oud 30-06-2005, 18:44
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
THC1 schreef op 30-06-2005 @ 19:43 :
nee dat zeg ik niet, maar je bent gewoon dom als je na het doorlezen van ALLE topics over marokkanen hier het afgelopen jaar zegt dat hier NIET veel mensen komen die uiterst links denken, links stemmen, en op alle posts die ook maar een beeetje rechts zijn ( wat dit onderwerp betreft) een stomme reactie geven.
Dat is wel waar. Maar eerlijk gezegd helpen de rechtsen er ook wel aan mee met hun vaak domme posts.
Oud 30-06-2005, 18:45
dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
THC1 schreef op 30-06-2005 @ 19:43 :
nee dat zeg ik niet, maar je bent gewoon dom als je na het doorlezen van ALLE topics over marokkanen hier het afgelopen jaar zegt dat hier NIET veel mensen komen die uiterst links denken, links stemmen, en op alle posts die ook maar een beeetje rechts zijn ( wat dit onderwerp betreft) een stomme reactie geven.
Zo komt het wel over.

Nee, ik denk eerder dat jij dom bent.

Als er volgens jou zoveel linkse mensen hier komen, en je stoort je eraan, niemand die je tegenhoud om naar een ander forum te gaan. En dat ze links stemmen stoort jou? ZOu je een orgasme krijgen als ze opeens allemaal rechts zouden stemmen?

Een stomme reactie? Een reactie die niet overeenkomt met jouw gedachtenkronkeltjes is een stomme reactie

Voorzover mijn stomme reactie
Oud 30-06-2005, 18:46
THC1
THC1 is offline
Citaat:
dingokoning schreef op 30-06-2005 @ 19:45 :
Zo komt het wel over.

Nee, ik denk eerder dat jij dom bent.

Als er volgens jou zoveel linkse mensen hier komen, en je stoort je eraan, niemand die je tegenhoud om naar een ander forum te gaan. En dat ze links stemmen stoort jou? ZOu je een orgasme krijgen als ze opeens allemaal rechts zouden stemmen?

Een stomme reactie? Een reactie die niet overeenkomt met jouw gedachtenkronkeltjes is een stomme reactie

Voorzover mijn stomme reactie
Die is inderdaad stom, want jij beweert dat dit een links forum is? dat mensen die wat rechster denken maar weg moeten blijven hier? Er moet hier juist van 2 kanten gediscussieerd kunnen worden, en dat is juist wat hier niet lukt.
Oud 30-06-2005, 18:48
dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
THC1 schreef op 30-06-2005 @ 19:46 :
Die is inderdaad stom, want jij beweert dat dit een links forum is? dat mensen die wat rechster denken maar weg moeten blijven hier? Er moet hier juist van 2 kanten gediscussieerd kunnen worden, en dat is juist wat hier niet lukt.
Schrijf ik Chinees? Ik beweer niks, zeg ik dat mensen die rechtser denken weg moeten blijven? Ik vertel je dat je niet op dit forum HOEFT te blijven als je het allemaal zo'n links bolwerk vind. Ja, dat lukt idd niet, en jij bent iemand die daar deel aan neemt met je links=slecht reply's.
Oud 30-06-2005, 18:52
Verwijderd
Citaat:
THC1 schreef op 30-06-2005 @ 19:46 :
Het verschil is dat de "linkse" mensen hier meestal met argumenten aankomen. De "rechtse" mensen, zoals jij, komen vaak niet verder dan "wat een linkse dictatuur hier!!11!!!" of "alle buitenlanders eruit!!!11!!1".
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten