Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2006, 10:26
gurl19
gurl19 is offline
Ik had zondagnacht een mug op mijn kamer en de volgende dag werd ik wakker met enorm veel jeukende bultjes op mijn voorhoofd. Dus ik dacht dat de mug mij goed te pakken had gehad. Maar later op de dag breidde dit steeds meer uit en zat mn hele voorhoofd onder jeukende bultjes die wel dezelfde kleur zijn als mijn huid.

Gisteren werd het steeds erger, en nu zit het ook helemaal om mijn ogen en een deel van mijn wangen. Het zit er uit alsof ik heel veel puistjes heb maar deze jeuken enorm.

Heeft iemand hetzelfde gehad en/of weet wat dat is? Want je kunt het toch nog heel goed zien ondanks het wel mijn eigen huidskleur heeft. En ik vind het lelijk maar de jeuk is ook super irritant.

Ik heb niets geks gedaan. Geen nieuw/apart eten gehad of iets anders wat ik kan verzinnen.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 10:39
Miracle
Miracle is offline
Ben je een allergisch persoon?

Het kan echt vanalles zijn, maar als ik jou was, zou ik naar de huisarts gaan. Die kan je vast helpen en dan is het het snelste weer over.
Oud 06-09-2006, 10:41
Verwijderd
Het klinkt inderdaad als een allergische reactie, dus even naar de huisarts
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 10:45
gurl19
gurl19 is offline
Maar ik zou dan echt niet weten waar ik allergisch voor ben. Ik heb niets anders gedaan dan normaal. Ik ben eigenlijk ook nergens allergisch voor. (Zover ik weet) Maar als het morgen nog zo is, dan bel ik de dokter denk ik maar.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 10:55
Teres
Teres is offline
Volgens mij kan het toch een soort van allergische reactie zijn op zweet. Normaal gezien gaat dit uitdrogen na een paar dagen en vanzelf weg. Maarja, da's geduld hebben natuurlijk en het is heel lastig...
(Ik denk dit omdat ik normaal gezien ook nergens allergisch voor ben en dit al 2x midden in de zomer heb meegemaakt op een been of arm)
Dus als je het niet vertrouwt is de enige wijze raad : raadpleeg een arts en die zal je wel een (al dan niet werkend) middeltje voorschrijven maar dan ben je toch gerust
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 11:17
Bloem
Bloem is offline
Je kunt echt allergisch zijn voor van alles, heb je andere shampoo gebruikt? Andere dagcreme? Ander wasmiddel? Nou ja, verzin maar iets en je kunt er wel een reactie op krijgen
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 11:25
Verwijderd
of misschien nieuwe/andere medicijnen? (kan je ook uitslag van krijgen )
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 15:35
gurl19
gurl19 is offline
nee al mijn oude vertrouwde middelen gebruikt. Maar ik zat te denken. Ik heb zondag gepaintballt met zoon masker op. Misschien heb ik daardoor er achter gezweet en vandaar die jeuk. Maar ik heb al 2 x eerder gepaintballt en toen beide geen last. Maar dat zou het wel kunnen zijn.

Nog maar even aankijken mssn, en anders idd afspraak maken bij de dokter
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 16:37
juno
juno is offline
Je bent niet allergisch voor iets wat je nieuw hebt, maar juist voor iets wat je al een tijdje gebruikt. Een overgevoeligheid voor iets bouwt zich namelijk op.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten