Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Agree with you, maar ik kon zo snel niets mooiers vinden en twas wel wat ik vond. Het is in 5 minuten geschreven, geen excuus, wel een reden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik vind het echt een fijn gedichtje. Het gaat over liefde maar is niet cliché, en toch zo herkenbaar. Ik vind het schuine gedeelte níet het mooiste, omdat ik de eerste zin niet zo geweldig vind. De zin die hierboven een paar keer wordt genoemd is dan wel weer erg mooi.
Ik zie alleen een herhaling van 'jou' in de tweede strofe en dat vind ik niet mooi. |
![]() |
|
met recht een spinsel. mooi, herkennend, want dat moet haast wel, zo breng je het over. in de derde strofe vind ik 'm mooi tot en met vroeg is voorbij, maar ergens is ik wil voor ons een nu ook helemaal niet zo overbodig, concreet, terug naar de werkelijkheid. het laatste gedeelte vanaf je bent meer dan mooi, is heel erg goed. ook en houden van is zo van vroeger ~ dat deed ik met exen, niet met jou vind ik ergens wel
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik weet niet meer wat ik met mezelf moet Zeeslag | 1 | 01-04-2015 16:14 | |
Psychologie |
Ik weet het niet meer Shaneq | 1 | 15-12-2011 14:59 | |
Psychologie |
ik weet het niet meer Barb4 | 7 | 30-12-2007 19:34 | |
Psychologie |
Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer. SpaRood | 28 | 19-08-2004 02:11 | |
Psychologie |
Ik wil het niet meer/Hoe moet ik verder? Miracle | 33 | 05-01-2003 21:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Nooit meer... | 2 | 27-08-2001 11:03 |