Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2005, 12:14
Katara
Katara is offline
Onlangs ben ik op een soort van reis geweest, een paar mensen leren kennen waaronder een leuk meisje. Voordat de vraag wordt gesteld, ja ik zal haar vaker zien.

Ik heb het idee dat ze me ook wel leuk vindt. Tekens: veel, (zeer) vriendelijk lachen, veel (ondeugend) oogcontact, meestal geen barriëre voor haar lichaam, spelen met haar haar en het opzoeken van elkaar. Zijn dit tekens dat ze me leuk vindt/ beter wilt leren kennen of is het gewoon flirten ?

Laatst gewijzigd op 28-08-2005 om 13:32.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-08-2005, 12:18
Thee Muts
Thee Muts is offline
Dat hangt een beetje af van de rest van het contact dat jullie hebben gehad lijkt me. Hebben jullie bijvoorbeeld veel met elkaar gepraat, echte gesprekken gehad, veel met elkaar opgetrokken, leuke dingen gedaan samen? Of was er alleen maar dat contact dat jij nu beschreef?
Oud 28-08-2005, 12:25
Katara
Katara is offline
Ja, best wel veel met elkaar gepraat, echte gesprekken, niet van 2 minuutjes hallo en tot ziens ... Ook van in een soort teamverband samenwerken met een groep of 5 mensen, alleen veeel meer naar elkaar gericht dan de rest. Leuke dingen met elkaar was niet echt mogelijk, door omstandigheden.

Citaat:
Thee Muts schreef op 28-08-2005 @ 13:18 :
Dat hangt een beetje af van de rest van het contact dat jullie hebben gehad lijkt me. Hebben jullie bijvoorbeeld veel met elkaar gepraat, echte gesprekken gehad, veel met elkaar opgetrokken, leuke dingen gedaan samen? Of was er alleen maar dat contact dat jij nu beschreef?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2005, 12:34
Thee Muts
Thee Muts is offline
Blijkbaar vonden jullie het dan dus gezellig met elkaar, aangezien jullie toch steeds naar ekaar toe trokken. En dat geldt dus ook voor haar. En het feit dat jullie elkaar weer gaan zien, is dat echt al afgesproken tussen jullie?

Want dan lijkt het me duidelijk genoeg dat ze je beter wil leren kennen door ook na de reis samen leuke dingen te gaan doen. En dan zul je vanzelf wel merken hoe de verhouding tussen jullie zich ontwikkeld.
Oud 28-08-2005, 13:04
Katara
Katara is offline
Nou, niet echt afgesproken. Maar laten we zeggen dat het vaststaat

Ligt ook aan mezelf omdat ik op dat gebied nou niet echt zo zeker ben Wou het wel vragen, maarja dat komt volgende week

Citaat:
Thee Muts schreef op 28-08-2005 @ 13:34 :
Blijkbaar vonden jullie het dan dus gezellig met elkaar, aangezien jullie toch steeds naar ekaar toe trokken. En dat geldt dus ook voor haar. En het feit dat jullie elkaar weer gaan zien, is dat echt al afgesproken tussen jullie?

Want dan lijkt het me duidelijk genoeg dat ze je beter wil leren kennen door ook na de reis samen leuke dingen te gaan doen. En dan zul je vanzelf wel merken hoe de verhouding tussen jullie zich ontwikkeld.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2005, 13:24
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Katara schreef op 28-08-2005 @ 13:14 :
meestal geen barriëre voor haar lichaam
ik denk dat als ze naakt is je dat wel op kan vatten als teken dat ze je leuk vindt. tenzij het een naturistentrip was natuurlijk
Oud 28-08-2005, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Katara schreef op 28-08-2005 @ 13:14 :
Onlangs ben ik op een soort van reis geweest, een paar mensen leren kennen waaronder een leuk meisje. Voordat de vraag wordt gesteld, ja ik zal haar vaker zien.

Ik heb het idee dat ze me ook wel leuk vindt. Tekenen : veel, (zeer) vriendelijk lachen, veel (ondeugend) oogcontact, meestal geen barriëre voor haar lichaam, spelen met haar haar en het opzoeken van elkaar. Zijn dit tekens dat ze me leuk vindt/ beter wilt leren kennen of is het gewoon flirten ?
Tekens
Met citaat reageren
Oud 28-08-2005, 13:29
Katara
Katara is offline
Citaat:
little nemo schreef op 28-08-2005 @ 14:24 :
ik denk dat als ze naakt is je dat wel op kan vatten als teken dat ze je leuk vindt. tenzij het een naturistentrip was natuurlijk
Goh, meen je dat nou echt

Citaat:
Mala schreef op 28-08-2005 @ 14:25 :
Tekens
Spelfoutje moet kunnen
Met citaat reageren
Oud 28-08-2005, 14:38
yapo
yapo is offline
Je zoekt hier bevestiging door dingetjes op te sommen die jou opvielen aan jullie omgang met elkaar, maar uiteindelijk kan alleen jouw gevoel (of zijzelf) bevestigen of ze je al dan niet superleuk vindt.
Het is nu eenmaal leuk om te flirten, maar of er iets achter steekt is van de persoon afhankelijk. Ga voor jezelf na of zij een flirterig type is en ga verder gewoon op je gevoel af en zie wat er van komen gaat.

succes
Oud 28-08-2005, 14:44
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
yapo schreef op 28-08-2005 @ 15:38 :
Je zoekt hier bevestiging door dingetjes op te sommen die jou opvielen aan jullie omgang met elkaar, maar uiteindelijk kan alleen jouw gevoel (of zijzelf) bevestigen of ze je al dan niet superleuk vindt.
Het is nu eenmaal leuk om te flirten, maar of er iets achter steekt is van de persoon afhankelijk. Ga voor jezelf na of zij een flirterig type is en ga verder gewoon op je gevoel af en zie wat er van komen gaat.

succes
Idd, eigenlijk komt het daar wel op neer ja
Oud 28-08-2005, 15:14
Katara
Katara is offline
Thanks
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten