Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ga naar www.scholieren.pagina.nl en naar het vak maatschappijleer. die staat er wel tussen. daar vind je van alles over het vak.
succes volgend jaar! |
![]() |
||
Citaat:
Wat betreft of het saai is: wat mij betreft valt of staat het vak met de docent. Ikzelf vond maatschappijleer het leukste vak dat ik gehad heb, maar dat kwam omdat de docent het ook heel leuk wist te brengen. Op dezelfde school hadden we ook een hele saaie docent. Alle leerlingen bij hem vonden het vak maar doodsaai.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vond het niet zo boeiend, nogal voor de hand liggend allemaal. Maar op zich niet vervelend: we kregen leuke opdrachten en de toetsen werden door onze leraar ook expres vrij makkelijk gemaakt omdat hij t ook een beetje onzin vond. Je bleef er ook niet op zitten, want iedereen kreeg wel een voldoende. Dan gaf ie je voor je laatste werkstuk een 9 ofzo zodat je dan net een 5,5 stond ![]() |
![]() |
||
Citaat:
donderdag afsluitproefwerk (criminaliteit + pol besl.vorming)... bij ons zijn er 2 leraren voor 5vwo, waarvan je bij de een heel gemakkelijk een 9 komt te staan en bij de ander met evenveel moeite maar een 6.... ik heb die laatste ![]()
||
Citaat:
ruilen? ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Trouwens, het is best een leuk vak als het onderwerpen zijn die je liggen en waarin je je wil verdiepen. Maar goed, ik vond het dus saai. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maatschappijleer is namelijk een vak dat met een redelijke algemene ontwikkeling en/of een klein beetje moeite betrekkelijk erg eenvoudig af te sluiten is met een voldoende. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Mja, het gebeurde ook niet zo vaak hoor... Het waren echt de debielen die t niet haalden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() stiekem ben ik er toch niet erg bang voor ![]() ![]()
||
Leer over de maatschappij. Als de samenleving, politiek, maatschappelijke vraagstukken jou boeien, dan is het geen saai vak (tenzij de docent en het lesmateriaal heel saai zijn).
Ik wist niet dat er ML1 en 2 werd gegeven, toen ik het kreeg was het één vak. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wij discussieerden vooral veel onderling, zo kwamen wij, bijna nooit, toe aan de uitleg die de leraar 'voorbereid' had. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() En dan nog van FOK ook. Dat verdient een extra roloog: ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
wat kiezen voor vakkenpakket? HELP! deathnote | 5 | 25-03-2015 22:20 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
ChristenUnie wil scheppingsverhaal ook in openbaar onderwijs Gatara | 107 | 30-05-2009 23:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Stelling: God en Religie zijn zaken die niet thuishoren op een school. Tinkk | 101 | 06-04-2006 12:37 | |
De Kantine |
Op welke partij zou jij stemmen als er nu verkiezingen waren? Hongaar | 456 | 07-11-2005 14:40 |