Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2005, 12:44
Verwijderd
Even een kort vraagje, niet voor mezelf en in het bijzonder voor mensen die iets in Maastricht studeren - kun je met een in Maastricht behaalde propedeuse instromen in het tweede jaar van dezelfde opleiding in een andere stad? Ik zie namelijk op de site van de UvT, waar het in casu om gaat, dat elke aan een andere faculteit behaalde B1-diploma toegang geeft tot het tweede jaar van de desbetreffende opleiding in Tilburg. Dat doet mij vermoeden dat het gewoon kan, maar heeft iemand er ervaring mee? BVD
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-08-2005, 13:25
Ieke
Ieke is offline
Volgens mij wisselt dat per opleiding. Kan je het beste bellen naar de opleiding waar je dan heen wil.
Oud 25-08-2005, 12:26
ganralph
ganralph is offline
weet nog wel dat toen ik in Maastricht studeerde ze de meeste opleidingen een iets andere naam hebben gegeven dan in de rest van Nederland (een mooi punt voor een addertje onder het gras). de inhoud en werkwijze verschilt ook nog wel eens.

je zou het even bij de betreffende faculteiten moeten navragen, maar gezien de soms tragische samenwerking van universiteiten in Nederland, ben ik bang dat een examencommissie een oordeel moet vellen of de inhoud wel of niet goed genoeg overeen komt...
Oud 25-08-2005, 13:58
Roos
Roos is offline
Het verschilt heel erg per studie... als er op die site staat dat het kan, moet het kunnen (misschien als je belt, heb je een snel&zeker antwoord)
Reageren

Regels voor berichten