Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
je zegt het zelf al! je wil hem niet kwijt, je wil niet opgeven, je krijgt er spijt van als je het uitmaakt. waar twijfel je dan over als ik vragen mag?
![]() Ik snap mensen die zeggen dat ze van iemand houden enzow niet als ze dan toch blijken te twijfelen ![]() maagoe.. nie opgeven voordat je zeker weet dat je zonder hem wil/kan.. Want als je echt van hem houdt, en hij van jou.. zijn alle problemen die niet met gevoel te maken hebben op te lossen!! Succes!! PS: vertel hem wel waar je mee zit, want hij heeft het recht om het te weten.. laat hem anders dit topic lezen als jehet moeilijk vindt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hmm, dit laten lezen doe ik maar niet denk ik, hoewel het aan de andere kant ook wel een goed idee is! ik wil het echt uitpraten, want over ongeveer een maand gaat hij op vakantie naar zijn familie in turkije, en dan 4á 5 weken... ![]() ik wil het hem eigenlijk allemaal face2face zeggen, maar dan moet ik niog zker eenw eek w8en
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik weet het niet meer Shaneq | 1 | 15-12-2011 14:59 | |
Liefde & Relatie |
Ik weet echt niet meer wat te doen :( Verwijderd | 7 | 09-05-2009 11:39 | |
Liefde & Relatie |
HELP, ik weet het niet meer LA BLADIRA | 6 | 29-09-2003 12:18 | |
Psychologie |
Ik weet het niet meer... Dark-Wings | 2 | 06-06-2002 20:18 | |
Liefde & Relatie |
Ik weet het niet meer... muurbloem | 3 | 03-03-2002 07:39 | |
Liefde & Relatie |
* Ik heb jullie hulp nodig * Ik weet het niet meer.. :( * U-NiQ | 16 | 03-02-2002 14:26 |