Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2002, 10:04
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
ik heb een probleempje, ik heb namelijk nu bijna 4 maanden met mijn vriend, maar ik heb echt idee dat hij nu veel minder om mij geeft dan ik om hem, en dat het hoe langer we met elkaar gaan het ook steeds minder word
ik denk er veel aan laatste tijd, en soms denk ik zelf ook wel dat het beter zou zijn als we gewoon vrienden bleven, maarja, als ik uit zou maken weet ik zker dat ik hem super zou missen, aangezien ik echt superveel om hem geef, en hem echt niet kan missen, ik zie hem sowieso maar 1x in de week 50 km afstand, ik denk dat het ook heel erg daardoor komt, je ziet elkaar niet veel, oke, des te blijer je bent als je elkaar weer ziet, maar toch...
de kans dat het zket niet altijd goed gaat is me nu echt helemaal duidelijk!
fuck man, ik weet echt niet wat ik moet doen
we hadden het er laastst ook over, n toen ging erna wel weer goed, maar nu twijfel ik weer zo, hoewel hij dat niet echt in de gaten heeft, ik wil het wel zeggen, maar aan andere kant ook weer juist niet
wat een rotgedoe~!!!!!!
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-06-2002, 11:28
bumblebee
bumblebee is offline
hmmm..moeilijk...maar het enige wat eerlijk tegenover jezelf en hem is om er over te praten...je moet jezelf eens goed afvragen wat je nog van jullie "relatie" verwacht..en of het niet beter zou zijn als jullie er een punt achter zetten...

sterkte..
kus mai
Oud 07-06-2002, 14:22
Verwijderd
ik heb een tijdje ongeveer hetzelfde gehad, maar dan andersom. Ik dacht dat hij meer om mij gaf dan ik om hem. Hij klonk soms zo serieus dat het me benauwde. Misschien heeft hij dat idee ook wel.

Vraag hem gewoon wat hij voor je voelt, en of hij nog van je houdt. Zegt hij dat wel eens (spontaan) tegen je? en jij tegen hem?

Veel succes!
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 14:08
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
Citaat:
bigmoi schreef:
ik heb een tijdje ongeveer hetzelfde gehad, maar dan andersom. Ik dacht dat hij meer om mij gaf dan ik om hem. Hij klonk soms zo serieus dat het me benauwde. Misschien heeft hij dat idee ook wel.

Vraag hem gewoon wat hij voor je voelt, en of hij nog van je houdt. Zegt hij dat wel eens (spontaan) tegen je? en jij tegen hem?

Veel succes!
hij zegt dat wel uit zichzelf, maar toch... ik vind echt niet leuk meer, ik zit zo ongelooflijk te twijfelen, maar ik krijg er zker spijt van als het uitmaak... hoewel ik er wel over denk ik wil hem gewoon niet kwijt!
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 00:10
Verwijderd
je zegt het zelf al! je wil hem niet kwijt, je wil niet opgeven, je krijgt er spijt van als je het uitmaakt. waar twijfel je dan over als ik vragen mag?

Ik snap mensen die zeggen dat ze van iemand houden enzow niet als ze dan toch blijken te twijfelen
maagoe.. nie opgeven voordat je zeker weet dat je zonder hem wil/kan..
Want als je echt van hem houdt, en hij van jou.. zijn alle problemen die niet met gevoel te maken hebben op te lossen!!

Succes!!

PS: vertel hem wel waar je mee zit, want hij heeft het recht om het te weten.. laat hem anders dit topic lezen als jehet moeilijk vindt
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 13:50
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
je zegt het zelf al! je wil hem niet kwijt, je wil niet opgeven, je krijgt er spijt van als je het uitmaakt. waar twijfel je dan over als ik vragen mag?

Ik snap mensen die zeggen dat ze van iemand houden enzow niet als ze dan toch blijken te twijfelen
maagoe.. nie opgeven voordat je zeker weet dat je zonder hem wil/kan..
Want als je echt van hem houdt, en hij van jou.. zijn alle problemen die niet met gevoel te maken hebben op te lossen!!

Succes!!

PS: vertel hem wel waar je mee zit, want hij heeft het recht om het te weten.. laat hem anders dit topic lezen als jehet moeilijk vindt

hmm, dit laten lezen doe ik maar niet denk ik, hoewel het aan de andere kant ook wel een goed idee is! ik wil het echt uitpraten, want over ongeveer een maand gaat hij op vakantie naar zijn familie in turkije, en dan 4á 5 weken...
ik wil het hem eigenlijk allemaal face2face zeggen, maar dan moet ik niog zker eenw eek w8en
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten