Advertentie | |
|
![]() |
|
Idd, wat diegene boven mij zegt.
Nog wat tips:
|
![]() |
||
Citaat:
En wat volgens mij ook wel belangrijk is, is dat je de medicijnen meeneemt in de originele verpakking
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ze zei dat die medicijnenpaspoort waarschijnlijk toch niet te krijgen zijn op zo'n korte termijn...(en waar zou je zo'n paspoort moeten laten zien? Als je aangehouden wordt?) |
![]() |
||
Citaat:
Maar overigens gebeurt er echt niks als ze aangehouden wordt. Ze zullen even in d'r koffer willen kijken, vinden die pilletjes, merken dat het geen drugs zijn en later d'r weer verder gaan. En ik betwijfel of ze voor een aantal van 4 stuks uberhaupt een koffer openmaken.
||
Citaat:
geen zorgen maken over 4 van die pilletjes joh. zo moeilijk doen ze niet hoor.
|
Dat kan ze wel. Volgens mij kan je het gewoon bij de aptheek waar ze haar medicijnen gehaalt heeft ophalen. (bij ons kan het ook bij de huisarts, maar dat heeft met de constructie hier te maken) en dan krijg je gewoon een uitdraai van de actuele medicatie met een handtekening. Zou het wel meenemen, mochten ze moeilijk gaan doen heeft ze het iig.
Met medicijnen in de koffer moet je oppassen, het wordt heel kout en dat is voor een aantal medicijnen helemaal niet goed. Je moet ze gewoon in je handbagage meenemen en als je met meerdere gaat kan je het opslitsen. Ook is de orginele verpakking wel nodig. (voor het geval dat men echt moeilijk wil doen)
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Moet ze dat medicijnpaspoort gewoon bij haar 4 pillen stoppen zodat als ze de tas openmaken, dat medicijnpaspoort vinden? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ze denkt niet dat ze ze meeneemt, als ze uit die groep wordt gehaald, dan staat ze mooi voor lul, en moet ze zich bij iedereen verantwoorden
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
wat is dit nou allemaal voor onzin. je pil en ook antibiotica kan je gewoon meenemen in de originele verpakking. heb het al vaak genoeg gedaan. en pas geleden zou ik voor een jaar weggaan...een hele doos met strips van de pil mee in m'n koffer.....geen probleem!!!
denk je dat ze iedereen eruit halen die met een pil reist. over het algemeen is dat sowieso wat een vrouw meeheeft en je kan ook makkelijk iets van ibuprofen of aleeve of dat soort dingen meenemen. helemaal geen probleem!!!! en paspoorten inleveren als je gaat vliegen....je moet door de paspoortcontrole...lijkt me dat je dan je eigen paspoort laat zien, want iedereen wordt gecontroleerd met paspoort en bij incheck ook. en zo'n medicijnpaspoort, als je het nou echt aanschaft is dat meer als je insuline nodig hebt en zo met spuiten en dat soort spul, want dan heb je naalden in je handbagage en dat mag officieel niet. dan kun je laten zien waarom je die meehebt enzo!! trouwens, ben in amerika een keer uit de rij gehaald met 4 strips van de pil en een doosje aleeve en in nederland toen ik terugkwam en had ik ook medicijnen mee. helemaal geen punt. ik zou er niet zo moeilijk over doen hoor!!! ~SKIP~ |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb er zelfs nog nooit aan gedacht dat je met paracetamol en andere pijnstillers en de pil in de problemen kunt komen.
Ik heb het altijd gewoon meegenomen, in originele verpakking, en het is nooit gecontroleerd. En als het wel gecontroleerd wordt, en het zit in de originele verpakking, lijkt me ook niet dat er snel problemen zullen ontstaan.. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
een keertj problemen gehad,
ik had toen minstens 4 pilletjes per dag nodig om niet doodziek uit een vliegtuig bus of trein ofzo te komen, en we gingen naar spanje, nou zijn ze daar niet superstreng, maar was er een controle, woden die pilletjes voor drugs aangezien ![]() gelukkig hebk een medicijnen paspoort ![]() ze kunnen dus wel moeilijk doen.. |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Medicatie en lange vlucht/tijdverschil Daantje_0705 | 7 | 28-09-2014 21:09 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Piltopic #22 Pluis | 501 | 22-11-2012 14:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Chaos vliegverkeer door terreuralarm; politie Londen verijdelt terreurplan Gatara | 90 | 29-08-2006 15:52 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
>> Geloven in God << Lord Dolphin | 378 | 17-11-2005 22:03 | |
Adoptie door homoseksuelen Yamyam | 72 | 18-12-2002 14:58 | |
Brokkenpiloot mogelijk in dip door acnemiddel Marnin | 1 | 10-01-2002 21:04 |