Ik heb een beetje een vreemde vraag.
Op 17-01-2007 is er dus een open dag op HBO Nederland in Adam/Rdam.
En ik zit in de 5e, dus dan moet je aantal blablapunten in dat jaar besteden aan bezoekjes aan open dagen etc.
Oke, dit gaat nu misschien heel raar klinken wat ik ga vertellen. Je mag dus een dag vrij nemen ervoor. Die hele woensdag hoef ik dan niet op school te komen. Wat ik dan wel moet doen is naar de open dag gaan, rondkijken en dan later verslagje van halve blz erover schrijven.
Ik ben eigenlijk meer van plan om die vrije dag te gebruiken voor.. om iemand op te zoeken. Een oude vriend. En ga nou niet denken "vieze spijbelaar", want ik ben bijv. ook naar de studiebeurs geweest en niet dat ik er veel aan heb gehad. Bovendien weet ik toch al precies welke studie ik volg na mn VWO, dus orriënteren hoef ik niet.
In het weekend/vrije tijd kan ik niet naar die vriend toe. Waarom doet er niet toe, laten we er op houden dat het echt niet kan en dit zo'n beetje enige kans is

. En voor mij is het belangrijk dat ik diegene snel zie. Probeer dat plz te begrijpen iig.
Ik zit alleen nog een beetje met dat verslagje dat ik erna moet laten zien aan mijn mentor. Dit is nieuw voor mij, heb geen idee hoe een open dag op een hogeschool eruit ziet.
Welke punten moet ik er in zetten, zodat het lijkt alsof ik echt ben gegaan? Gaat er iemand misschien toevallig ook heen, kan je me dan vertellen hoe het was?
Maar goed, ik wil wel serieuze reacties/hulp en geen botte/flauwe opmerkingen.