![]() |
||
![]() |
Citaat:
En een penis van 15 cm is aardig gemiddeld geloof ik, meeste meisjes geven niet eens zo om de lengte. Ik zou het zelf niet eens weten als een penis klein is, want wat is normaal, het moet in verhouding passen bij je lichaam. |
![]() |
|
Ben nu 17 en relatief laat gaan puberen, en alles zit nu helemaal weer op schema.
Wat al gezegd was, zijn er vrij weinig jongens van 17 die echt al baard groei hebben (diegene die ik ken zijn meestal ook nog buitenlanders, *vond het wel een leuk weetje*) Maar meestal komt dit ook pas na je echte puberteit, in de tijden van adolecentie. Dus maak je geen zorgen alles komt goed. |
![]() |
|
als je het echt zeker wil weten zal je het toch aan je huisarts moeten vragen. wij kunnen namelijk wel speculeren, maar ik vrees dat weinig mensen precies het effect van een chemokuur op het lichaam weten.
als je mannelijke hormonen van je arts krijgt en een tijd moet blijven slikken gaat het denk ik idd wel goed komen, maar als je alles zeker wil weten, dan is het beste adres die van je huisarts.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Als je nu die hormonen krijgt, zal het toch zeker goed komen?
En zoals hierboven al allemaal staat: 15 cm is vrij gemiddeld, baardgroei hoef je nog helemaal niet te hebben (vriend van me heeft dat ook nog helemaal niet, hij is bijna 18). Daarover hoef je je dus echt geen zorgen te maken hoor! Ik denk ook dat die doktoren je wel een beetje in te gaten houden, toch? Om te kijken of je je nu wel lichamelijk ontwikkeld? En je hoeft je er hier ook niet voor te schamen, dit forum is er juist voor raad joh! |
![]() |
|
Mjah, dat okselhaar, daar zou ik iig geen probleem van maken.
en dat je nog geen baard heb, ach, das ook geen ramp, dat hebben de meeste jongens van jou leeftijd niet. Er zijn zat jongens van 16/17 die helemaal geen haar op hun gezicht hebben, ook geen snor dus. neej, zou ik me geen zorgen over maken. btw, zuidkorea heeft gescoord.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Puberteit?! Verwijderd | 34 | 13-05-2009 20:16 | |
Psychologie |
Wat heb je gemerkt van je eigen puberteit? weetweinig | 27 | 28-09-2008 07:28 | |
Psychologie |
Puberteit/depressie? ~T~ | 17 | 14-03-2005 21:47 | |
Psychologie |
Het Puberteit en dip/depressie/levensmoeheid topic justanothern00b | 51 | 10-02-2005 15:15 | |
Lichaam & Gezondheid |
Als je lichaam weer opnieuw door de puberteit moet.. Morphia | 6 | 24-06-2002 12:32 |