Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2005, 17:54
[NL]mootje^
[NL]mootje^ is offline
Hallo hoe kan ik in een dvd formaat van een film ondertitteling toevoegeg.., heb namelijk van iemand gehoord dat je met nero 6 ondertitteling kan toevoegen.

Heb wel fims gedownload met NL subs bij het afspelen op de com komt de ondertitteling wel maar als ik het brand op dvd dan kan ik geen ondertitteling aanklikken

Maar de vraag is waar moet ik heen bij het menu in nero 6 voor het ondertitteling plaatsen, en hoe moet ik het doen kan iemand me please helpen...?

alsvast bedankt

Groetjes Mootje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-07-2005, 22:38
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Een dvd voorzien van (aangepaste) ondertiteling is niet zomaar een klusje wat je 1,2,3 geklaard hebt.
Hiervoor heb je speciale programma's nodig om de dvd te rippen en vervolgens weer in elkaar te zetten. Ook heb je een programma nodig om de dvd ondertiteling aan te passen aan bijvoorbeeld het formaat en aantal fps (frames per seconde) van de dvd.

Dit kun je niet zomaar doen met nero, wat je wel kunt doen is het aanpassen en later je aangepaste dvd branden met Nero. Dus ik denk dat je dit bedoelt.

Het is best een moeilijke klus zeker als je het de eerste keer doet. En je hebt er verschillende programma's voor nodig.

Op google zijn genoeg tutorials te vinden over het aanpassen, of toevoegen van ondertiteling bij een dvd.
Oud 02-07-2005, 23:16
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Met virtualdub moet het kunnen. Je kan sowieso beter de .srt dezelfde naam geven als de .avi om zo je speler (BSplayer?) meteen de ondertiteling bij te laten voegen.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 10:26
[NL]mootje^
[NL]mootje^ is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 03-07-2005 @ 00:16 :
Met virtualdub moet het kunnen. Je kan sowieso beter de .srt dezelfde naam geven als de .avi om zo je speler (BSplayer?) meteen de ondertiteling bij te laten voegen.
bedankt voor de info maar waar kan ik virtualdub vinden
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 11:05
freyk
freyk is offline
Dan kan hier, [NL]mootje^.
Oud 06-07-2005, 10:41
Maradinus
Maradinus is offline
Citaat:
freyk schreef op 05-07-2005 @ 12:05 :
Dan kan hier, [NL]mootje^.
omg nu raakt hij overstuur ik stuur m zo vaak die site

ontopic

Ik stuur je wel een proggie via msn

Hawai
Oud 06-07-2005, 10:44
freyk
freyk is offline
Citaat:
Maradinus schreef op 06-07-2005 @ 11:41 :
omg nu raakt hij overstuur ik stuur m zo vaak die site
Ok, dan stuur ik hem ook naar [centraal] audio & video, en vraag hem om daar verder te posten.
Reageren

Regels voor berichten