Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2005, 12:47
MarMaar
MarMaar is offline
Is er iemand die wel eens letterlijk een last minute heeft genomen?
Daarmee bedoel ik: gewoon met je koffers naar schiphol gaan, en daar maar zien waar je heen gaat.

Omdat ik dit jaar helaas aan de schoolvakanties gebonden zit, en daar te laat achter kwam moet ik nu nog een reisje boeken.
De prijzen zijn echter om steil van achterover te vallen, dus ik had het idee om maar gewoon op de dag van vertrek naar de lastminute balie op schiphol te gaan.
Advertentie
Oud 21-06-2005, 13:31
Ieke
Ieke is offline
Je kan bij die balie (L-tour) vanaf 2 weken voor de datum kijken en evt boeken. Alleen die tickets moeten wel op korte termijn worden opgehaald.
Naja, zo heb je iets meer mogelijkheden om iets te vinden, als je er gaat staan heb je denk ik minder kans, denk dat je dat beter als laatste mogelijkehid kan doen als je in die 2 weken nikc hebt kunnen vinden.
Oud 21-06-2005, 19:22
drakootje
drakootje is offline
Hoi, iemand die ik ken heeft dat wel eens gedaan en heeft vervolgens de hele dag op schiphol moeten wachten voordat ze 's avonds eindelijk ergens heen kon. In prijs scheelde het ook weinig. Zij doet het in ieder geval niet meer.
Denk dat je beter paar weken van tevoren iets kan boeken bij reisbureau heb je ook meer keuze denk ik.
Oud 26-06-2005, 11:24
Sangria
Sangria is offline
via schiphol heb je click&go (zie website) en een vriendin van mij is wel eens gewoon naar schiphol gegaan en een vlucht genomen van iemand die niet kwam opdraven.. das wel cool
Oud 26-06-2005, 13:57
TRXD
TRXD is offline
Citaat:
Sangria schreef op 26-06-2005 @ 12:24 :
via schiphol heb je click&go (zie website) en een vriendin van mij is wel eens gewoon naar schiphol gegaan en een vlucht genomen van iemand die niet kwam opdraven.. das wel cool
Maar is de prijs dan ook een heel stuk lager of valt dat tegen?
Oud 06-07-2005, 18:42
TRXD
TRXD is offline
? Nog een poging
Oud 07-07-2005, 09:36
Lanoia
Lanoia is offline
De prijs verschilt vaak.. van sommige mensen hoor je dat een last-minute veel goedkoper is, van anderen hoor je dat het een stuk duurder is.. Hangt er dus allemaal net vanaf
Oud 07-07-2005, 11:50
Roxy
Roxy is offline
Ik denkd at het afhankelijk is van hoe flexibel je zelf bent. Wil je perse naar een bepaald land, dan word de kans dat je iets heel goedkoops vind al kleiner dan als je overal voor openstaat.. En volgens mij moet je gewoon goed zoeken en bij alle vliegtuigmaatschappijen en reisorganisaties informeren en dan afwegen..
Oud 07-07-2005, 15:48
levi's
levi's is offline
KLM stopt met Click & Go wegens gebrek aan belangstelling
De KLM heeft jarenlang een succesvolle actie gehad met haar speciale Click & Go-aanbiedingen, maar stopt daar deze week plots mee.

Goedkope kaartjes
De KLM geeft aan dat er nauwelijks meer belangstelling is voor de aanbiedingen. Click & Go zijn last minute aanbiedingen naar meestal verre bestemmingen. De KLM geeft als belangrijkste reden dat de ticketprijzen van KLM sinds januari structureel voordeliger zijn geworden.

“Dat komt omdat we de tarievenstructuur op Europa helemaal hebben omgegooid. Hierdoor is onder meer een nieuw supervoordelig tarief ontstaan: het Take Off Fare-tarief. Een tarief dat op sommige bestemmingen wel 40 procent lager is dan vorig jaar en waar zelfs de Click & Go-aanbiedingen niet tegenop kunnen!“, aldus de luchtvaartmaatschappij in een nieuwsbrief.

Geen belangstelling
De Click & Go-aanbiedingen waren de laatste tijd uitsluitend naar intercontinentale bestemmingen. Naar deze aanbiedingen blijkt echter nauwelijks vraag te zijn zodat KLM besloten heeft deze niet langer aan te bieden.

Regels voor berichten