![]() |
|
Verwijderd
|
Ik meen met Biologie ooit geleerd te hebben dat ze zo'n 3 dagen overleven, maar op deze site staat ongeveer achtenveertig uur.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Een normale spermacel een dag of twee, drie, maar in uitzonderlijke omstandigheden kan een spermacel in de baarmoeder ook een week een leven blijven! In de zaadballen overigens gemiddeld twee dagen, dan wordt de cel door het lichaam afgebroken. Buiten het lichaam ongeveer een kwartier. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
moeten ze weer hun rechten op papier hebben, CAO-onderhandelingen.
||
Citaat:
zie het al voor me ![]() wahahah zaadcellen een week in staking...
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() In de break out stond een paar jaar geleden dat het 5 dagen was, en op www.sexwoordenboek.nl staat enkele dagen tot een week, dus 5 dagen is dan gemiddeld, ik neem aan dat deskundige toch wel goede adviezen gaan geven ![]() Laatst gewijzigd op 27-07-2005 om 15:05. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() plus buiten het lichaam zelf blijven ze niet lang in leven, mits ze aanpassingen krijgen, oftewel lage temperatuur en vocht. dat heb ik ooit 's geleerd
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
de pil en zonder condoom? toos de doos | 15 | 21-05-2003 23:30 | |
De Kantine |
goeie lollen piepkuiken | 21 | 05-02-2003 15:45 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |