Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2005, 16:20
Hayden
Hayden is offline
Mijn vriend en ik vrijen al een paar maanden zonder condoom of pil. Wel heeft hij ervaring met terugtrekken, dat hij zich op tijd terugtrekt als hij iets voelt komen.

maar nu voel ik me erg onzeker over onze laatste keer. Er is niets uitgekomen voor zover we weten,hij is achteraf 'buiten' pas klaargekomen zonder direct contact met mij dus. mar kan er toch iets gebeurd zijn? moet ik nu gelijk een zwangerschapstest gaan kopen? Ik voel me soms misselijk namelijk, en mijn buik voelt soms een beetje raar. Ik hoop dat het pychisch is. Binnenkort ga ik aan de pil

-x-
Hayden
Oud 16-08-2005, 16:24
Lorelei
Lorelei is offline
Een paar maanden?

Dan heb je nog best veel geluk gehad want dat is absoluut niet veilig.

Als je niet zeker bent over of je zwanger bent ga je inderdaad meer op dingen letten en "heb" je opeens heel veel symptomen. Meestal valt het allemaal wel mee. Maar als ik jou was zou ik een zwangerschapstestje doen en ophouden met onveilig vrijen als je niet over een jaartje met een kind op je arm wil lopen.
Oud 16-08-2005, 16:26
vampire_esje
vampire_esje is offline
Waarom vrijen jullie zonder pil of condoom?

Ik zal proberen je vraag te beantwoorden met een stukje cabaret:

Voor het zingen de kerk uit... Voor deze methode moet je 3 dingen hebben:
1) de vrouw moet een zeer regelmatige periode hebben.
2) de vrouw moet goed kunnen hoofdrekenen
3) je moet gek zijn met kinderen...

Die laatste regel zal ik uitleggen: Als een jongen opgewonden is, kan er voorvocht naar buiten vloeien. Dat kan ook als hij in je zit, maar dat voel je niet en dat voelt hij ook niet. In het voorvocht zitten ook zaadcelletjes... Vandaar dat je alsnog zwanger kan worden van deze methode..

Vampire_esje
Oud 16-08-2005, 16:28
Verwijderd
Er kan wel degelijk iets gebeurt zijn.
voor het zingen de kerk uit gaan is niet veilig. hij kan nog wel buiten je klaarkomen, maar dan kan er allang voorvocht in je zijn belandt. daar kun je net zo goed zwanger van worden.
ik zou voor de zekerheid toch een test halen. je vriend kan dan zogenaamd wel ervaren zijn met hem er optijd uithalen, maar daar heb je ook niets aan.
Oud 16-08-2005, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Hayden schreef op 16-08-2005 @ 17:20 :
Wel heeft hij ervaring met terugtrekken
Wat een imbeciel
Oud 16-08-2005, 16:33
Verwijderd
Omg nooit seksuele voorlichting gehad? Ooit van voorvocht gehoord?

Gelukkig is het wel een ervaren terugtrekker? Fucking hell wat heb jij geluk dat je nog niet zwanger bent.
Oud 16-08-2005, 16:35
Verwijderd
als je het dan toch op die manier wilt doen, laat je dan volspuiten!
Oud 16-08-2005, 16:37
Verwijderd
Wat superlomp Heb je nooit sexuele voorlichting gehad of zo? Natuurlijk moet je een zwangerschapstest kopen
Oud 16-08-2005, 16:42
Lorelei
Lorelei is offline
Oh en als de laatst keer (eer)gisteren was , haal dan even de Morning After pil.
Oud 16-08-2005, 17:03
Verwijderd
VWO is blijkbaar ook niet meer wat het geweest is.
Oud 16-08-2005, 17:34
Mariekje*
Mariekje* is offline
Waarom doen jullie het uberhaupt zonder pil/condoom? Serieus ik vind het onbegrijpelijk! Als ik niet aan de pil zou zijn, en condooms niet in ons woordenboek voor zou komen ligt het toch heel erg simpel: geen seks. En wel omdat ik geen zin heb om volgend jaar met een koter op m'n arm te lopen (jij vast en zeker ook niet?) en omdat mijn sexuele voorlichting toch nog net goed genoeg is geweest om te weten dat ook vóór een zaadlozing zaadcellen vrijkomen die ervoor kunnen zorgen dat ik zwanger raak. Een ERVAREN TERUGTREKKER uhm ja, nu nog hopen dat hij ook voor ERVAREN PAPA wil spelen. Hebben jullie al een naam in gedachten?

Kind, koop een zwangerschapstest en oh doe ook maar gelijk een morningafterpil, een boek over sexuele voorlichting voor 7+'ers, een voorraad rubbers en ren ook gelijk maar naar de huisarts om te vragen voor de pil.
Oud 16-08-2005, 18:05
Sime
Sime is offline
onbegrijpelijk....
Oud 16-08-2005, 18:09
juno
juno is offline
Wanneer was je de vorige dag ongesteld geworden? dat is dag 1 van je cyclus. Je bent extreem vruchtbaar op dag 12 tot en met 15, maar de kans op zwangerschap begint al op dag 9.

Na dag 15 is je eisprong al geweest, en kun je niet zwanger worden.

Als je een regelmatige cyclus van 28 dagen hebt, tenminste.
Oud 16-08-2005, 18:14
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 16-08-2005 @ 19:09 :
Wanneer was je de vorige dag ongesteld geworden? dat is dag 1 van je cyclus. Je bent extreem vruchtbaar op dag 12 tot en met 15, maar de kans op zwangerschap begint al op dag 9.

Hoppa, eerste goede antwoord. Als je het een beetje slim speelt, hoeft terugtrekken lang niet zo riskant te zijn als jullie voordoen.
Oud 16-08-2005, 18:18
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
juno schreef op 16-08-2005 @ 19:09 :

de kansen nemen na de 15e dag wel drastisch af (terug naar ongeveer 0,02), maar onmogelijk is het niet.
Oud 16-08-2005, 18:27
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
ik heb een jaarlang ervaring met terugtrekken, geen baby.

misschien is één van ons onvruchtbaar. wel goed gemikt wat betreft wanneer in de cyclus, meestal niet ná de 8e dag na de menstruatie. maar blijft tricky natuurlijk.
Oud 16-08-2005, 18:30
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Spare schreef op 16-08-2005 @ 17:29 :
Wat een imbeciel
Hahahaha ik heb werkelijk even dubbelgelegen omdat ik me goed kon voorstellen hoe deze woorden uit iemands mond hadden kunnen komen mbt dit onderwerp.
Oud 16-08-2005, 18:37
AngelLena
AngelLena is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=734769

http://forum.scholieren.com/announce...?s=&forumid=28

Regels voor berichten