Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2008, 14:52
Verwijderd
Ik ben opzoek naar het volgende boek voor een schappelijke prijs. Ik heb het voor 8 colleges nodig en om het nu helemaal nieuw aan te schaffen vind ik stiekem overdreven.

M. Steehouder e.a.(1999). Leren Communiceren. Handboek voor mondelinge en schriftelijke communicatie. Groningen: Wolters-Noordhoff. Vijfde druk.

Als iemand hem over heefthoor ik het wel!

Laatst gewijzigd op 28-01-2008 om 19:44.
Advertentie
Oud 27-01-2008, 15:56
Sennah
Sennah is offline
hoi,

dat boek heb ik nog wel en heb er inderdaad erg weinig mee gedaan. Die van mij is wel de 4e druk, niet de 5e.
Ik zie ook dat je in Enschede woont, dat is ook handig! Ik woon in Hengelo.

Mijn pm staat open bij interesse!

Groeten Sennah
Oud 28-01-2008, 19:45
Verwijderd
Edit: ik heb de vijfde druk nodig
Oud 28-01-2008, 20:13
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Kan je dat boek niet voor die periode lenen in de bieb? Ik had ook een boek maar twee weken nodig en dat heb ik toen gewoon geleend, veel goedkoper. Was een soortgelijk boek.
Oud 29-01-2008, 07:30
WolterB
WolterB is offline
Ik heb zelf ook de vierde druk hier liggen en geloof dat er ten opzichte van de 5e druk niet heel erg veel anders is. Je mag hem iig van mij lenen tot je wat anders gevonden hebt.
Oud 29-01-2008, 09:22
Verwijderd
Ik kan hem ook lenen van mijn huisgenoten die hebben hem allemaal ook wel, maar stiekem wil ik hem zelf gewoon hebben
Oud 30-01-2008, 22:00
zoef de haas
zoef de haas is offline
www.tweedehandsstudieboeken.nl
Oud 04-02-2008, 19:17
Sasbeest
Sasbeest is offline
Ik heb hier de vijfde druk in de kast staan, hoeveel wilde je er ongeveer aan kwijt zijn?
Oud 04-02-2008, 23:02
Adore
Adore is offline
Ik heb meende ik ook een vijfde druk, inclusief een bijbehorend werkboek. Dat heb ik nooit gebruikt omdat ik al genoeg opdrachten kreeg van mijn studie zelf.
Morgen kijk ik of die druk klopt en in welke staat het precies is. Ik heb het drie jaar geleden nodig gehad en daarna heeft het een beetje lopen verstoffen. Toegegeven kocht ik dit zelf al tweedehands, dus zal er dan ook niet veel voor vragen. Toch: toen ik het kocht wel in goede staat en ik ben altijd zuinig op boeken.
Advertentie

Regels voor berichten