Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-08-2005, 12:20
Thee Muts
Thee Muts is offline
Mijn vriend en ik kwamen hier laatst op, de reden waarom onze relatie zo lekker loopt. Hij zei dat wij elkaar zo goed in balans brengen, bij mij vindt hij zijn rust. Door mij en onze relatie heeft hij een stukje van zichzelf terug gevonden, wat hij lange tijd kwijt is geweest.

Ik vond het heel mooi om te horen dat ik daar voor hem de oorzaak van ben, dat ik dat dus bij hem teweeg kan brengen. En dat is dus ook de grote kracht van onze relatie, samen staan wij heel stabiel in het leven. Doordat wij onszelf vinden en kunnen zijn bij de ander. En ik merk dat we daar ook steeds meer in groeien. We brengen elkaar en onszelf naar een steeds hoger niveau van bewustzijn

En nu ben ik eigenlijk wel benieuwd naar wat in jullie relatie de kracht en de drijfveer is
Oud 09-08-2005, 12:21
Bruut
Bruut is offline
harstikke fijn voor je
Oud 09-08-2005, 12:23
little nemo
little nemo is offline
sex

... en dat we daarnaast gewoon erg goed met elkaar op kunnen schieten
Oud 09-08-2005, 12:54
JJ13
JJ13 is offline
we zijn allebei knettergek (maar dan op een goede manier he) en we kunnen heel goed met elkaar praten is als dat nodig is. alles klopt gewoon
Oud 09-08-2005, 13:22
Verwijderd
We zijn elkaars beste vrienden, we kunnen elkaar echt alles zeggen en duidelijk maken, dat gaat vrijwel vanzelf. Hij voelt echt als een deel van mij, als ik hem zie, voelt 't net alsof... alsof ik thuis ben Echt helemaal thuis, 't voelt heel veilig, warm en goed, daar hoeft hij eigenlijk niets voor te doen, alleen maar aanwezig zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 13:27
juno
juno is offline
Ik kreeg pas het idee dat het leven wat waard was toen hij kwam. Voor die tijd rommelde ik maar wat aan, eigenlijk afwachtend tot "het" zou komen. Geen idee wat dat moest zijn, maar er moest iets meer zijn dan wat ik op dat moment kende. Nu heeft het zin. Ik doe het nu ook voor iemand anders. Iemand die er precies zo over denkt.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 13:31
Kreator
Kreator is offline
Citaat:
little nemo schreef op 09-08-2005 @ 13:23 :
sex

Same here
Oud 09-08-2005, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 09-08-2005 @ 14:22 :
We zijn elkaars beste vrienden, we kunnen elkaar echt alles zeggen en duidelijk maken, dat gaat vrijwel vanzelf. Hij voelt echt als een deel van mij, als ik hem zie, voelt 't net alsof... alsof ik thuis ben Echt helemaal thuis, 't voelt heel veilig, warm en goed, daar hoeft hij eigenlijk niets voor te doen, alleen maar aanwezig zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 14:17
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 09-08-2005 @ 13:23 :
sex

Ik heb geen relatie, maar ik vind dat het eerder omgekeerd is. En humor is ook heel erg belangrijk.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 14:22
Maurice
Maurice is offline
ik denk dat als de relatie een drijfveer heeft, je er maar beter mee kan kappen. het moet juist iets (positief) vanzelfsprekend zijn.
Oud 09-08-2005, 14:43
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Maurice schreef op 09-08-2005 @ 15:22 :
ik denk dat als de relatie een drijfveer heeft, je er maar beter mee kan kappen. het moet juist iets (positief) vanzelfsprekend zijn.
Met dat laatste ben ik het zeker eens, met dat eerste niet.

Ik bedoel met een drijfveer in een relatie, datgene wat jouw relatie tot een goede relatie maakt. Dus de kracht van die relatie, iets waarop de relatie gebouwd is. En dat kan ook prima iets zijn dat er als vanzelfsprekend is en hoeft zeker niet een geforceerd iets te zijn.
Oud 09-08-2005, 14:45
Verwijderd
Citaat:
^ Ik had het zelf niet beter kunnen omschrijven.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 15:31
Verwijderd
Ik weet het niet.
We hebben (laatste tjid, maar allerlaatste tijd minder, zeg maar) veel ruzie.. maar blijkbaar houden we toch genoeg van elkaar om er geen punt achter te zetten.
Misschien zijn het juist wel de ruzies die ons bij elkaar houden.
De drijfveer is toch wel dat (als we geen ruzie hebben) ik me zo ontzettend fijn bij hem voel, wat we ook doen en waar en met wie en hoelang en waarom en wanneer. En ik geloof dat dat ook wel een beetje wederzijds is
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 18:16
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
zo dus
Oud 09-08-2005, 19:54
evanescence
evanescence is offline
- humor
- toch zo verschillend, maar we lijken ook wel weer op elkaar
Oud 09-08-2005, 21:34
mara18
mara18 is offline
-we kunnen echt ALLES zeggen tegen elkaar
-ik kan tegen hem eens lekker zeuren, zonder dat hij het mij
kwalijk neemt, iets wat je niet zomaar bij iedereen kan
-we voelen mekaar heel erg goed aan
-ik heb de angst niet om hem te verliezen als ik dit of dat doe, iets wat ik bij gewone vrienden en vriendinnen wel heb
-we helpen elkaar met alle problemen die komen opdagen

Ik zou niet weten wat ik zonder hem moet beginnen
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 21:53
Verwijderd
Hm, het eerste antwoord dat in me opkomt is toch simpelweg dat we van elkaar houden. Dat alleen lijkt me echter niet de enige reden dat we het zo lang samen volhouden.
Ik geloof dat het zo goed werkt omdat we op zo ongeveer elk terrein klikken. We zijn goede vrienden die goede seks hebben en die bovendien nog steeds heel verliefd zijn. We denken over veel dingen hetzelfde, en als we het niet eens zijn kunnen we erover discussiëren. Hij houdt me aan het denken en laat me lachen. We kunnen samenwerken. Hij is ontzettend lief, maar kan me ook ontzettend pesten. Hij wil me gelukkig maken, gelukkig houden, en hij doet dat ook. En voor zover ik weet is dat natuurlijk ook andersom, anders werkt het alsnog niet.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 09:36
Verwijderd
Na 2 maanden kan ik nog niet echt zeggen dat er een kracht of een drijfveer is. Het zit nog in het stadium dat onze liefde nog nieuw is en gewoon goed voelt
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 09:55
Maurice
Maurice is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 09-08-2005 @ 15:43 :
Met dat laatste ben ik het zeker eens, met dat eerste niet.

Ik bedoel met een drijfveer in een relatie, datgene wat jouw relatie tot een goede relatie maakt. Dus de kracht van die relatie, iets waarop de relatie gebouwd is. En dat kan ook prima iets zijn dat er als vanzelfsprekend is en hoeft zeker niet een geforceerd iets te zijn.
drijfveer komt bij mij over alsof het een bewuste reden is. vandaar de miscommunicatie
Oud 10-08-2005, 14:48
Flauros
Flauros is offline
Citaat:
Morgan schreef op 09-08-2005 @ 22:53 :
Hm, het eerste antwoord dat in me opkomt is toch simpelweg dat we van elkaar houden. Dat alleen lijkt me echter niet de enige reden dat we het zo lang samen volhouden.
Ik geloof dat het zo goed werkt omdat we op zo ongeveer elk terrein klikken. We zijn goede vrienden die goede seks hebben en die bovendien nog steeds heel verliefd zijn. We denken over veel dingen hetzelfde, en als we het niet eens zijn kunnen we erover discussiëren. Hij houdt me aan het denken en laat me lachen. We kunnen samenwerken. Hij is ontzettend lief, maar kan me ook ontzettend pesten. Hij wil me gelukkig maken, gelukkig houden, en hij doet dat ook. En voor zover ik weet is dat natuurlijk ook andersom, anders werkt het alsnog niet.
Ik had het idd niet beter kunnen verwoorden
Ze houdt me scherp en kan even koppig zijn als ik, zodat ik altijd aan het denken blijf.
Oud 10-08-2005, 15:51
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
Oud 10-08-2005, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Flauros schreef op 10-08-2005 @ 15:48 :
Ik had het idd niet beter kunnen verwoorden
Ze houdt me scherp en kan even koppig zijn als ik, zodat ik altijd aan het denken blijf.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 10:39
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 09-08-2005 @ 22:53 :
*knip*
ik krijg er een beetje kippenvel van

Liefde is mooi
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 19:31
Experiment
Experiment is offline
Goede balans tussen wel en neit op elkaar lijken...

- Wel: dezelfde levens- en toekomstvisie, waardoor onze levens goe dop elkaar aansluiten en we dezelfde dingen willen in de toekomst

Niet: heel andere interesses/hobby's, waardoor we goe dozne eigen dingen blijen doen en niet teveel op elkaars lip zitten
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 19:35
KinkieBinkie
KinkieBinkie is offline
de postbank...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-08-2005, 09:54
Verwijderd
Citaat:
Hier ben ik het wel mee eens.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 10:26
U*NiQ
U*NiQ is offline
Dat we beide relax in het leven staan denk ik.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 11:02
Sanoeske
Sanoeske is offline
De kracht van onze relatie is de diepgaande en sterke band die we samen hebben. We hebben geen woorden nodig om elkaar te begrijpen, een blik is genoeg. We zijn elkaars beste vrienden, zeggen alles tegen elkaar, er is wederzijds respect en vertrouwen. We kunnen alles erlijk tegen elkaar zeggen en over alles met elkaar praten. We vullen elkaar aan....ik ben een druktemakertje, terwijl hij juist vaak heel rustig blijft enz...
En verder zijn we na 3 jaar nog steeds echt gek op elkaar...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 13:19
Verwijderd
Wij horen gewoon bij elkaar, simpel zat.
Iedereen die ons kent en samen ziet weet dit ook. Waarom?

Hij haalt het beste in me naar boven en maakt mij een (nog ) leuker persoon, hij stimuleert en motiveert me, geeft me een goed gevoel over mezelf en ik kan lekker mezelf zijn. Ik hoor ook van veel vrienden en familie dat ik meer en meer mezelf weer ben sinds ik hem heb.
Hij zegt dat hij het heerlijk vind dat hij zichzelf kan zijn bij mij, iets wat hij bij niemand anders echt kon, we passen goed bij elkaar en denken vaak precies hetzelfde.
En ook niet onbelangrijk: we weten dat we er voor elkaar zijn en achter de ander staan, wat er ook gebeurt...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten