![]() |
|
![]() |
Tegenwoordig zit ik altijd op Oekakicentral.com daar teken ik dan voornamelijk landschappen. Ik zet er hier een aantal op het forum omdat ik vind dat er te weinig tekeningen worden gepost en ik wil graag wat onderbouwd commentaar krijgen.
![]() Alles is op ware grote en getekent met een muis. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
de eerste, laatste en derde zijn mooi, je zou echt niet zeggen dat het met de muis is gedaan.. vooral de derde, die vind ik het best gelukt.
de tweede en vierde hebben iets te felle kleurtjes en de vierde komt een beetje 'vlak' over, bij de bomen bijvoorbeeld heb je maar twee soorten groen - terwijl met iets meer tinten het veel realistischer zou lijken.. koel ![]() |
![]() |
|
![]() |
wow, ik vind ze echt heel mooi...ik wil liever geen kritiek geven maar gezien je erom vráágt
![]() ik vind dat bij de 2e die grens van water/land een beetje te recht is..moet een beetje meer kronkelen zoals bij die eerste maar verder ![]() ![]() ![]()
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
En oekaki is niet zo rag, als je er eenmaal aan gewend bent, en ik weet niet beter. Citaat:
Laatst gewijzigd op 30-06-2002 om 21:08. |
![]() |
|
Ook ik vind de 1ste en de 3de het mooist. Bij de 2de lijken de kleuren me idd wat te fel. Hij lijkt te 'gemaakt', terwijl de andere tekeningen natuurlijker overkomen. Misschien omdat de lucht iets te gevlekt is of zo.
En bij de vierde kan je misschien het contrast tussen de bergen en de lucht ietsje groter maken. Maar dat zijn maar een paar kleine dingetjes. Ik doe het je helemaal niet na. Mooi! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En ik snap niet waarom iedereen die #3 zo mooi vind? persoonlijk vond ik helemaal niet zo mooi. |
![]() |
|
Hey Enola! Je weet wat ik van je landschappen vind (ja toch? Je weet het toch wel hé?). Nou ja, ik vind ze geweldig! Ik kan het niet, en ben dan ook jaloers.
![]() Ik vind vooral de eerste en de derde mooi. Die eerste heeft een rustige, mystieke sfeer. Lijkt een beetje mistig. En de derde... ik weet het niet, maar ik vind hem gewoon mooi. ![]()
|
Echt heel goed, ik wou dat ik dat kon. Je hebt denk ik wel zo'n tablet. Ik vind Oekaki zo leuk dat ik een club ben begonnen op het net. voor de geïntereseerden is hier de url: http://www.clubs.nl/community/defaul...ub=Oekaki+Club
|
|