Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2005, 15:25
Popgamer1989
Popgamer1989 is offline
Hoi iedereen,

omdat ik 16 ben en nog niet ongesteld ben en nog geen borstontwikkeling heb, heb ik van de dokter hormoonpillen gekregen om te slikken. Ik moet ze 10 dagen achter elkaar slikken en na 3 tot 7 dagen zou er een bloeding volgen. Eerlijk gezegd ben ik heel erg bang voor het resultaat. Heeft hier iemand ervaring mee? Bedankt voor de reactie ieg, ik ben namelijk erg down hierdoor. Voel me een buitenbeentje, omdat ik zo 'laat' ben zeg maar
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 15:51
Estar
Estar is offline
Ik heb iets dergelijks gehad omdat ik geen eisprong had en de rest gewoon doorging, baarmoederwand opbouw etc. daarvoor kreeg ik hormoonpillen die ik een aantal dagen moest slikken en daarna werd ik gewoon ongesteld.Ik was meteen erg zwaar ongesteld, omdat de opbouw bij mij ongeveer 3 jaar duurde en niet werd afgebroken.

Ik heb geen bijwerkingen gehad door die hormoonpillen en daarna ben ik gewoon ongesteld geworden.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 19:38
Verwijderd
Waarom ben je bang voor het resulstaat? Ik denk dat je er achteraf wel blij mee zult zijn. Dan hoef je je na een tijdje toch ook geen buitenbeentje meer te voelen toch?
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 20:14
Popgamer1989
Popgamer1989 is offline
Ik ben bang dat er iets mis is met mijn eierstokken ofzo, dat de hormonen geen invloed hebben op mijn organen. Ik ben bang voor het resultaat omdat ik denk dat er geen resultaat ís.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 10:09
Popgamer1989
Popgamer1989 is offline
Is er dan echt níemand met ervaring? Ergens begrijp ik het ook wel, de meeste meisjes beginnen met puberen zo rond hun 12de, en niet rond hun 16de... zucht ik wou dat iemand me kon helpen
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 11:16
Mara
Mara is offline
Misschien moet je 't ergens anders zoeken
Kans dat je iemand hier vindt is vrij klein, lijkt me. Zoek even met google, misschien zijn er wel sites/fora voor 'lotgenoten'
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 14:00
Bruut
Bruut is offline
misschien ben je wel een man
Oud 13-07-2005, 16:20
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Bruut schreef op 13-07-2005 @ 15:00 :
misschien ben je wel een man
Kijk, je ziet dat het kind erg onzeker is en dan geef jij nog zo'n kutopmerking? mss ben jij wel gewoon dom
Oud 13-07-2005, 16:44
juno
juno is offline
Primolut zeker? Daar kun je je cyclus mee in het gareel shocken, of juist eruit, om je menstruatie te verschuiven. Ik heb het ook wel eens geslikt.
Lees de gebruiksaanwijzing, en ga zoeken op google. Ik zou er voorlopig nog niet vanuitgaan dat er iets heel erg mis is met jou, je bent niet de enige die laat is.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 21:52
Popgamer1989
Popgamer1989 is offline
Nee, provera. Ik heb op google gezocht, maar ik vind alleen maar sites die uitleggen wat het voor soort stofje is, geen ervaring-sites zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 22:04
dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Ik heb er gen ervaring mee. Maar ik denk dat je je geen buitenbeentje moet voelen hoor. Ik ken genoeg mensen die nog later waren. T lijk me wel lastig eigenlijk
Oud 14-07-2005, 10:34
Popgamer1989
Popgamer1989 is offline
Lastig is het zeker, vooral in de zomer als iedereen er 'bloot' bijloopt. Ik kan me dan niet meer verhullen in truien, das bes kut
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 11:35
gurl19
gurl19 is offline
dat geeft toch niets.. Je hebt nu pillen en het kan beter worden. Ik heb ook geen tieten, en die krijg ik ook niet meer. Maar boeit me nu weinig. Eerst vond ik het ook wel schamen.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 12:58
juno
juno is offline
Jongens zat die van kleine borstjes houden. En wat er niet is, kan oook niet gaan hangen, denk daar maar aan.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten